Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aki
iltatähti?Näin hän mielestäni kertoi. Ikäero oli aika iso, yli 10 vuotta??? Jotenkin muistelen.
Sisko 16v. vanhempi.
Nyt ymmärtää paremmin, miksi Aki osaa niin paljon "vanhan kansan" juttuja.
Aki ja Pekka otti huumorilla ja Aki kippas viinipullon. Hyvin meni ja lopuksi suuri ylläri.
Aki, itku pääsee jo, kiitos mahtavasta parituntisesta koko sun perheelle!
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä päättyy torstaina Minnan lähtöön. Muiden läheisten terveisiä lähetetään 2 per päivä, Minnan ei näytetä.
Oliko tuo Akin tämän päivän ensimmäinen läheisten tervehdys?
Kissako kielen vei Anssilta? Kun huomio ei ole hänessä
Vierailija kirjoitti:
Pekka käyttäytyy tuossa tilanteessa kyllä parhaiten. Hän osasi aidosti kannustaa Akia ja nyt kehuu, että hyvin meni. Tuollaista Pekkaa katselisi mielellään enemmän.
Johtuiskohan siitä että tehtävä määrättiin Akille ja Pekalle.
Kyllä tääl on yksinkertaisia jotku. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aki itkee ?
8 viikon jälkeen vanhemmat seinän takana syömässä poikansa valmistamaa illallista. Onhan siinä jo kerrakseen tunneryöppyä.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on ihana, reilu ja samanlainen kaikille. Kiitos Pekka!
Nyt täytyy kehua Pekkaa, vaikka viimeisen kuukauden on käynyt hermoon kybällä.
Mutta Pekka oli todella hyvä työpari. Kannustava, huumoria löytyi, oli koko ajan työparinsa puolella. Kun vertaa aiempaan salatehtävään Sami/Pekka, jossa Sami oli heti heittämässä Pekkaa bussin alle. Ja olisi ollut heittämässä Akiakin tässä tehtävässä, oikein töninyt sinne. Mutta Pekka ja Aki puolustautuivat kimpassa muiden asukkaiden hyökkäystä vastaan, kun vielä ei tiedetty keitä ruokakriitikot ovat.
Jassu teki selväksi, ettei hyväksy kaikkia äitinsä tekoja. Voitaisiinko nyt lakata jauhamasta tästä asiasta? Jassussa riittää varmasti tarpeeksi puhuttavaa muutenkin.
Katon vähä jälkijunassa stremia. Tulipa kyllä inhottava olo etenkin tuosta Mellun nauramisesta.
Tuossakin on ihmisissä vissi ero että miten ajattelevat tilanteet, Jotku Lasse ja Jassu on itekki sellasia että nauravat itselleen ja osaavat ns. heittäytyä pelleksi. En usko että edes nauravat tilanteelle mitenkään ilkeyttään. Voisivat itse olla vastaavassa tilanteessa. Eivätkä edes välttämättä hoksaa, että toiselle se voi olla kovempi paikka.
Mutta just taas joku Melody ei varmasti sietäisi itse tuollaista, Melody ei muutenkaan osaa suhtautua omaan tekemiseen huumorilla. Sama on Taavin kanssa.
Onneksi Aki kuitenki rohkeni sanoa tuosta asiasta muille, niin ehkä se herättää jotain ajatuksia että ei välttämättä tunnu toisesta kivalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka käyttäytyy tuossa tilanteessa kyllä parhaiten. Hän osasi aidosti kannustaa Akia ja nyt kehuu, että hyvin meni. Tuollaista Pekkaa katselisi mielellään enemmän.
Johtuiskohan siitä että tehtävä määrättiin Akille ja Pekalle.
Kyllä tääl on yksinkertaisia jotku. :D
No jos itse olet yhtään seurannut, niin parhaimmillaanhan Pekka on juuri tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Tajusi, että Aki on vahva voittajaehdokas. Anssi ratsastaa seuraajiensa tuella. Mutta kuinka kauan?
Täällä on kyllä niin ala-arvoista kommentointia Lassesta.
Akihan itse on haukkunut Lassea muutamankin kerran seläntakana, Lasse taas aina puhuu positiivisesti ihmisistä. Puhuu toki myös niistä, joista ei niin välitä mutta ei hän niitäkään koskaan ole haukkunut.
Saati, että olisi läyhännyt seläntakana.
Keksikää jotain uutta.
Lasse on talon hyväsydämisin ja kiltein ihminen.
Kyllä, olen samaa mieltä kuin sinä joka sanoit, että Melody ei kyllä ikinä myönnä virheitään tai osaa nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuntee itsensä ulkopuoliseksi näissä läheisten tapaamisissa kun eikös Taavi ole kasvanut jossain huostassa?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin varmaan alkaisin miettiä tuollaisessa tilanteessa kovasti omaa perhettä ( ja eikös hänellä ole lapsiakin) joten saattaisin potea kovaa ikävää ja olla hiljainen.
Pakkohan tuosta ruokailusta on seurattava esim. joku arviointi ruuasta, eikö niin ollut vähän puhe. Nauhoittavatkohan videon vai kertovatko kasvotusten pisteytyksen.
mä taas näin unta että olin kaulaillut Lassen kanssa talossa ja hän yhtyi minuun yöllä takaapäin...