Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
No ny se alko se häpäseminen.
Miksi Mellu naureskelee vieressä ? Itse vallannut monta viikkoa keittiön ja nyt sitten nauraa kun toinen yrittää tehdä jotain.
Olisi ollut kiva nähdä arvio Melonin ruuista.
Ennemmin söis akin tekemää ruokaa ku melodyn, joka nuolee välillä sormia hyi prkl
Akille toivoisi oikeita tsemppaajia tueksi eikä tuota ylimielistä Melodia.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja-Melody vauhdissa
Naamasta näkee, kuinka hän nauttii. Pääsee olemaan Ylin Tuomari ja Mestari ja samalla näyttää kuinka tyhmä ja osaamaton toinen on.
Siis aivan tautisen kamala ihminen. Muuta ei voi todeta. Hän ei vissiin ole kuullut kannustavuudesta, toisen tsemppaamisesta ja motivoinnista mitään. Onko tämä esimiehen asemassa jollekin harjoittelijaparalle?
Vastasko se Mellu ollenkaan Akin kysymykseen keittääkö ne lihat ensin?
Ihana Aki kun selostaa :P Hyvä asenne tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mellu naureskelee vieressä ? Itse vallannut monta viikkoa keittiön ja nyt sitten nauraa kun toinen yrittää tehdä jotain.
Hauskaahan tuo on ja muutkin nauraa. Minäkin nauran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Akin ja Pekan kokkaushomma on? Voisiko joku kertoa tehtävän, avasin juuri 24/7:n.
Aiemmin puhelin soi ja VIlle ehti vastaamaan. Hänen piti valita kaksi, jotka eivät osallistu tehtäävään ( sanottiin vain, että ei ole fyysinen).
Valitsi Pekan ja AKin.Muut kävi ryömimässä pimeässä "kauhuhuoneessa" ja etsimässä puisia ( ?) numeroita.
Nyt nää kaksi sitten saivat tehtäväksee tehdä kahdelle henkilölle illallisen tunnissa viiriäisen munista ( arvuuttelevat keitä julkimoita tulee syömään).
Ja tietysti näissä kaikissa tehtävissä on sykkeitä tarkkailtu
Jos ateria onkin Lasselle ja Taaville, pääsevät sviittiin syömään.
Juo Aki vaan koko pullo, oot sen ansainnut!
Voi Aki, valkoviinikastike ja juomana punaviiniä 😅 Tuli kyllä aikamoiselle kaksikolle tämä tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Sai kasattua itsensä! Loistavaa! Minnalle pisteet myös!
Minna teki hyvin, Jassu sai jostain apuvaloa, jokaojätti oven auki tai BB auttoi. Sami laittoi hanskat käteen koettelutehtävään!!
Ai hitto, että inhoon tuon tyylistä käytöstä mitä nyt Mölydylta lähtee.
Nauretaan ja virnuillaan taustalla, kun aloittelija koittaa saada jotain aikaan.
- Kyllä minä osaisin ja paljon paremmin.
Vaan, eipä hätkäytä Akia ja pojot siitä.
Ei. Toi on ilkeetä hirnua kun toinen yrittää oikeesti ja vielä sellaista jota noista ei osaa kukaan valmistaa.
Viiriäistä Lieksan tapaan. Nami 😋
Vierailija kirjoitti:
Menis tuo Möllö pois tuosta hirnumasta ja antais Akille työrauhan.
Menis muut pois.
Järkky muija meloni jolla on kyllä itsetunto kohdillaan. Pilkkaa Akia. Itse on keittiön paskasika, hyi hel... ti.
On siinä kokki.Toivottavasti kukaan ei joudu harjoittelijaksi sinne missä Mellu töissä.
Ja vain yksi kermapurkki.