Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
67001/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekikö tuotanto mokan eilen vai mitä tapahtui ? Täältä lähti valtavasti eilen viestejä mitkä liittyi eiliseen Lassen haasteluun.

Siis minkä virheen! Mistä lähti viestejä? Mitä viestejä? Pitääkö tuotannon lukea sun viestejä kesken suoran lähetyksen? Häh?

Vierailija
67002/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille käynyt kuten minulle, että tähän kuäauteen tuli totaalinen väsähtäminen. Ihan sama mitä tekevät, ihan sama kuka voittaa ja kuka tippuu. Täälläkin ihan sama kuka mitä kommentoi, ei tee mieli ottaa kantaa. Mistä tämä johtuu.

Mulla yleensä on totaaliväsymys BBhen näillä viikoilla, mutta ei nyt. Päinvastoin jotenkin aivan uudessa vireessä. Mä olen tänä vuonna kattonut alkukautta vähän toisella silmällä, että siinä lienee syy.

Yleensä koen, että ekat 1-3 viikkoa on raskaita, kun on paljon uusia tyyppejä ja kaikki hölisee. En saa ollenkaan kiinni kenestäkään. Viime vuonna toimi, kun oli se mökki ja talo viritys. Pääsi asukkaisiin tutustumaan samantien, kun olivat jaettu kahteen leiriin. Nyt sitten taas päätin himmata ja katsella lähinnä vain koosteet ja satunnaisesti avasin 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67003/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille käynyt kuten minulle, että tähän kuäauteen tuli totaalinen väsähtäminen. Ihan sama mitä tekevät, ihan sama kuka voittaa ja kuka tippuu. Täälläkin ihan sama kuka mitä kommentoi, ei tee mieli ottaa kantaa. Mistä tämä johtuu.

Jep. Kaikki lässähti, kun häädetty asukas tuodaan takaisin, hänelle annetaan valtaa ja masinoidaan "romanssia".

BB:ssä olisi niin paljon muuta mihin keskittyä. Nyt tämä on mennyt oudoksi vastenmieliseksi pelleilyksi.

Vierailija
67004/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö toi Sami jaksaa jankuttaa tuosta....

Ihan hyvä että jankuttaa, kun jotkut eivät näköjään ymmärrä, miten salatehtävien logiikka menee. 

Ihmisillä on omat näkemyksensä. Niin saa ollakin. Sellaista se on. Ei se jankkaamalla miksikään muutu. Luulisi, että aikuinen ihminen tuon verran ymmärtää.

Ei salatehtävän tehtävänanto ole mikään mielipidekysymys. On tietty tapa, jolla ne onnistuvat. Jankkaaminen nimenomaan on tarpeellista silloin kun tämä tapa on jollekulle epäselvä eikä ymmärrä tehtävän logiikkaa. 

Jatkuvastihan sitä arjessakin törmää ihmisiin, jotka eivät ymmärrä tai ymmärtävät eri tavoin. Aivan turhaa jankkaamista.

Eli jos esimerkiksi töissä joku työkaveri ymmärtää väärin annetun tehtävän, sinusta on ihan turhaa jankkaamista, kun yrittää selittää hänelle, miten homma oikeasti kuuluu tehdä. Ovathan nuo aiemminkin talossa puhuneet, miten salatehtäviä ei kannata liikaa spekuloida, koska siten ne varmasti epäonnistuvat. Mutta kai nuo sitten haluavat tehtävien epäonnistuvan jatkossakin, kunhan vain pääsevät sanomaan "mitäs minä sanoin". 

Työntekijöillä on vastuu omista tekemisistä. Toki asiasta voi mainita, mutta jankkaaminen ei ole se tapa, jolla nuo asiat ratkaistaan.

Mitä sinä ehdotat tilanteessa, jossa toinen ei edes kuuntele, mitä sanot, edes sitä ensimmäistä kertaa? Tuo tehtävä annettiin Samille JA Pekalle, joten silloin Pekka on yhdessä vastuussa Samin kanssa ja seurauksetkin kärsivät yhdessä. 

Taas kerran kävi niin, että Sami oli ainoa, joka yritti tehdä oikein ja joku muu saa hänen tekemisistään palkinnon. Samoin kävi palapelin kanssa ja myös numerotehtävässä, jossa laski muiden asukkaiden puolesta arkun koodin ja Pippa vei palkinnon. Pekka sössii ihan kaiken ja tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun ei saanut sössimisestään huolimatta palkintoa. 

Asia selvä. Sinä olet tuota mieltä, minä taas omaa mieltä.

Luin kommenttini pariin kertaan enkä ymmärrä, mikä siinä on mielipidekysymys. Sanoin, että tehtävä annettiin Samille ja Pekalle yhdessä ja sanoin, että Pekka on sössinyt monta tehtävää ja silti on saanut palkintoja, kun taas Samilla on mennyt päinvastoin. nyt jäi kyllä vaivaamaan, mistä olet oikeastaan eri mieltä.. 

Voit jankata niin kauan kuin haluat, mutta minä ajattelen asioista omalla tavallani. :)

Ajattele toki kaikin mokomin. En vain ymmärtänyt yhtään, mitä tarkoitit etkä sinä näköjään, mitä minä tarkoitin. 

Vierailija
67005/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on sanonut tuolla, että hänen lapsillaan on ollut tosi helpot murrosiät jne.

Ja että nyt ne nuorempi pojista on olkapää hajalla kotona.

Suojelisi nyt sitten niitä läheisiään eikä edes puhuisi niistä, kuten suurin osa (jopa Jassu) osaa tehdä.

Nuoret ovat tosi herkässä iässä, on kiusaamista kouluissa ja tuon tyyppinen bb-tähteys ei ole hyväksi ja mainostettava asia, paha läheisten mielentervydelle.

Vierailija
67006/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas liikaakin nyt seuraan kommentteja, tästä joku voisi päätellä että olen ihastunut touhuun ja odotan kieli pitkällä Minnan ja Lassen huipentumaa.

Ei,  minä seuraan vaan ihmetyksellä mihin tänä päivänä ollaan valmiita rahan vuoksi menemään. Harmittaisi vietävästi jos olisin senttiäkään tästä kuvottavuudesta maksanut. Lasse, nuori mies,  jos joskus perustaa perheen,  kaikki sonta netissä seuraa häntä aina.

Vierailija
67007/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy näin jokaisella bb-kaudella. Loppu jotenkin lässähtää aina.

Vierailija
67008/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkavarsi murtunut? kirjoitti:

Ysiluokkalainen poika tarvii kyllä äitiään, on pahimmassa murrosiässä. Äidin paikka ei nyt ole tosiaan tuolla.

Mun mies kutsuu tuota sukupuoli syrjinnäksi. Pojalla on isäkin.

Kutsukoot. Silti ysiluokkalainen tarvii kumpaakin vanhempaansa. Tässä tietenkin puhutaan äidistä, koska äiti on huithapeloimassa talossa ja kohta ties missä. Ei siis lapsensa kanssa, nyt ei edes tavoitettavissa.

Vaikka olisi kuinka hyvä isä, äitiäänkin lapsi tarvitsee ja toisinpäin.

Ei lapsi vaan nuori ja se äiti max kaksi viikkoa pois. Toiset vanhemmat on työmatkoilla ja lomamatkoilla.

Ettei nyt mitenkään olisi kyse Minna vihasta.

Ajatella että monet vanhemmat on joka toisen viikon poissa pienenkin lapsen elämästä kun lapsi on isällään.

Koita nyt vaan kestää että Minna on talossa.

Entäs Anssin pienet lapset????

Niistäkö et ole huolissasi.

Ei tainnut kiinnostaa myöskään Juhanin lapset.

Vierailija
67009/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että jankuttaa, kun jotkut eivät näköjään ymmärrä, miten salatehtävien logiikka menee. 

Ihmisillä on omat näkemyksensä. Niin saa ollakin. Sellaista se on. Ei se jankkaamalla miksikään muutu. Luulisi, että aikuinen ihminen tuon verran ymmärtää.

Ei salatehtävän tehtävänanto ole mikään mielipidekysymys. On tietty tapa, jolla ne onnistuvat. Jankkaaminen nimenomaan on tarpeellista silloin kun tämä tapa on jollekulle epäselvä eikä ymmärrä tehtävän logiikkaa. 

Jatkuvastihan sitä arjessakin törmää ihmisiin, jotka eivät ymmärrä tai ymmärtävät eri tavoin. Aivan turhaa jankkaamista.

Eli jos esimerkiksi töissä joku työkaveri ymmärtää väärin annetun tehtävän, sinusta on ihan turhaa jankkaamista, kun yrittää selittää hänelle, miten homma oikeasti kuuluu tehdä. Ovathan nuo aiemminkin talossa puhuneet, miten salatehtäviä ei kannata liikaa spekuloida, koska siten ne varmasti epäonnistuvat. Mutta kai nuo sitten haluavat tehtävien epäonnistuvan jatkossakin, kunhan vain pääsevät sanomaan "mitäs minä sanoin". 

Työntekijöillä on vastuu omista tekemisistä. Toki asiasta voi mainita, mutta jankkaaminen ei ole se tapa, jolla nuo asiat ratkaistaan.

Mitä sinä ehdotat tilanteessa, jossa toinen ei edes kuuntele, mitä sanot, edes sitä ensimmäistä kertaa? Tuo tehtävä annettiin Samille JA Pekalle, joten silloin Pekka on yhdessä vastuussa Samin kanssa ja seurauksetkin kärsivät yhdessä. 

Taas kerran kävi niin, että Sami oli ainoa, joka yritti tehdä oikein ja joku muu saa hänen tekemisistään palkinnon. Samoin kävi palapelin kanssa ja myös numerotehtävässä, jossa laski muiden asukkaiden puolesta arkun koodin ja Pippa vei palkinnon. Pekka sössii ihan kaiken ja tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun ei saanut sössimisestään huolimatta palkintoa. 

Luin kommenttini pariin kertaan enkä ymmärrä, mikä siinä on mielipidekysymys. Sanoin, että tehtävä annettiin Samille ja Pekalle yhdessä ja sanoin, että Pekka on sössinyt monta tehtävää ja silti on saanut palkintoja, kun taas Samilla on mennyt päinvastoin. nyt jäi kyllä vaivaamaan, mistä olet oikeastaan eri mieltä.. 

Se koko kirjoitus oli mielipide, eikä niinkään faktaan perustuvaa faktaa. Sä olet sitä mieltä, että Sami yrittää tehdä oikein, eikä tule palkituksi.

ohis

Vierailija
67010/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että tällä kaudella minulla on mielenkiinto säilynyt yllättävän hyvin. Mietin, voisiko johtua siitä, että joka viikko talosta on lähtenyt tasan se asukas, jonka olen toivonutkin lähtevän. No, viime viikolla olisin kyllä toivonut Juhanin jo lähtevän ja Nooran jäävän. 

Vierailija
67011/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit jankata niin kauan kuin haluat, mutta minä ajattelen asioista omalla tavallani. :)

Ajattele toki kaikin mokomin. En vain ymmärtänyt yhtään, mitä tarkoitit etkä sinä näköjään, mitä minä tarkoitin. 

Niin. Jokainen saa ajatella asioista miten itse haluaa. Ei se vänkäämällä muutu.

Vierailija
67012/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lassen peli on menetetty. Tuotannon painostus tuotti tulosta. Eilen Elina söpösti lässyttäen ja maanitellen kysyi Lasselta, että miksi et ota Minnaa viereesi. Lasse alkoi kuvittelemaan, että katsojat haluavat nähdä lisää Minnaa ja Lassea. Sääli.

Niin no tässä on koko lassen ydin: muiden johdateltavissa, ei mistään mitään mieltä, ei uskalla sanoa vastaan, vaihtelee mielipidettä seuran mukaan

Vierailija
67013/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassessa yhdistyy hienosti maalaisuus ja kaupunkilaisuus. Molemmista saanut paljon irti.

Maalaiselämä maatalossa opetti ahkeraksi eikä vierasta työntekoa. Kaupunki tarjosi ammatin kun sai opiskella AMK-tutkinnon ja sai samalla uusia ystäviä.

Jatkossa mahdollisesti muuttamassa Helsinkiin tai Turkuun työn perässä, kuten moni muukin maalainen on joutunut tekemään. 

Itse ainakin ymmärrän näitä Lassen valintoja. Ihmettelen sitä, kun täällä on välillä väitetty, että Lasse häpeäisi maalaistaustaansa. Eihän se niin ole. Paljon hän kertonut tarinoita Köyliöstä, josta kotoisin. Jos häpeäisi niin tuskin niitä puhuisi.

Lassella on myös säilynyt sellanen yhteys luontoon ja eläimiin, mikä usein kaupungissa varttuneilta puuttuu. Sen huomas esim. siinä kun ruokki sitä lintua, ja kommunikoi linnun kanssa. Samoin Lasse usein fiilistelee ilmaa, kuutamoa tms. Mun mielestä esim. Taavilta puuttuu samanlainen luonnonläheisyys, vaikka eläimistä pitääkin.

Kommunikoi linnun kanssa? Ei saakeli. Jotain rajaa nyt. :D

Elä nyt - antaa ihqu bamse-lassen-fanit maalata vaaleanpunaista pikku maailmaansa jossa tämä ehana limanuljask...nappisilmä opppaa-ilee.

Onhan se tintti puhunut Lasselle ja sanonut nimekseen Topi. Siisniinqu tosi söpöö ja niin luannnonläheistä tiäkzä. Toivottavasti Lassesta ei sentään kehkeydy hengenheimolaisensa Ason kaltaista voittajaa - Asohan repi eläviltä kärpäsiltä siipiä ja lopetti vasta kun Isoveikka puuttui asiaan.

Minä olen se joka aiemmin kirjoitin Bamse viestejä. :) Syystäkin ovat loppuneet. Olihan tuo linnun kanssa kommunikointi jo ihan älytöntä. :D

Onko sun mielestä älytöntä myös se, että monet juttelee koirilleen ja kissoilleen?

Hauskahan sitä oli katsoo. Eihän siitä oo pitkä kun kaikki ryntäsi ulos katsomaan taivaalla lentäviä muuttolintuja.

Kaikki kontaktit ja kokemukset ulkomaailmaan piristää kun kököttää viikosta toiseen tuolla talossa samoja naamoja katsellen. Jopa talitiainen voi olla virkistävää juttuseuraa. :D

Vierailija
67014/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kaupassa käymään kun Sami ja Pekka jankutti siitä munatehtävästä. Äsken tulin takaisin ja avasin 24/7:n ja jankutus jatkuu edelleen. Ei oo totta. 🤬

Vierailija
67015/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koko kirjoitus oli mielipide, eikä niinkään faktaan perustuvaa faktaa. Sä olet sitä mieltä, että Sami yrittää tehdä oikein, eikä tule palkituksi.

ohis

Täh? Enkö maininnut tuohon pari esimerkkiäkin, joten miten ihmeessä se ei olisi faktaa. Meinaatko, että palapelitehtävä onkin vain minun mielipiteeni eikä sitä oikeasti tapahtunut? Faktaa on myös, että Pekka sössi tämän salatehtävän ja Pekka sössi myös punaisten selitystehtävän ja hänet myös pelastettiin häädöltä ja sai sviitit silloin kun muut punaiset olivat häätöäänestyksessä. Miten ihmeessä saat käännettyä nämä mielipidekysymyksiksi? 

Vierailija
67016/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekikö tuotanto mokan eilen vai mitä tapahtui ? Täältä lähti valtavasti eilen viestejä mitkä liittyi eiliseen Lassen haasteluun.

Siis minkä virheen! Mistä lähti viestejä? Mitä viestejä? Pitääkö tuotannon lukea sun viestejä kesken suoran lähetyksen? Häh?

Kyllähän BB tarvitsee maksavia katsojia, viesteja ja mainostajia, eilinen taisi niitä viedä. Kuka viitsii syytää mainosrahojaan formaattiin, jota Kim Sainiokin kuvasi kuvottavaksi.

Vierailija
67017/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jokainen saa ajatella asioista miten itse haluaa. Ei se vänkäämällä muutu.

Juu, totta kyllä. Joskus sitä vain toivoo, että ihmiset voisivat kuunnella järkiperusteluja tai perustella omia väitteitään, mutta varsinkin tällä palstalla olen huomannut sen olevan melko järjetön toive. 

Vierailija
67018/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Sitä turtuu välillä jatkuvaan seuraamiseen. Monesti pettyy tehtäviin, häätöihin, juonitteluihin. Tulee välillä ihan sama miten käy. Välillä on micro skarpimpi ja seuraa hyvällä vainulla. Se on normaalia. Bb on kuin perheenjäsen jota katsoo kuin näkymättömänä samassa talossa ja kommentoijat kuin bb sohvaperunoita.

Vierailija
67019/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkavarsi murtunut? kirjoitti:

Ysiluokkalainen poika tarvii kyllä äitiään, on pahimmassa murrosiässä. Äidin paikka ei nyt ole tosiaan tuolla.

Mun mies kutsuu tuota sukupuoli syrjinnäksi. Pojalla on isäkin.

Kutsukoot. Silti ysiluokkalainen tarvii kumpaakin vanhempaansa. Tässä tietenkin puhutaan äidistä, koska äiti on huithapeloimassa talossa ja kohta ties missä. Ei siis lapsensa kanssa, nyt ei edes tavoitettavissa.

Vaikka olisi kuinka hyvä isä, äitiäänkin lapsi tarvitsee ja toisinpäin.

Ei lapsi vaan nuori ja se äiti max kaksi viikkoa pois. Toiset vanhemmat on työmatkoilla ja lomamatkoilla.

Ettei nyt mitenkään olisi kyse Minna vihasta.

Ajatella että monet vanhemmat on joka toisen viikon poissa pienenkin lapsen elämästä kun lapsi on isällään.

Koita nyt vaan kestää että Minna on talossa.

Entäs Anssin pienet lapset????

Niistäkö et ole huolissasi.

Ei tainnut kiinnostaa myöskään Juhanin lapset.

Tuossahan vaan puhuttiin MInnasta ja hänen lapsistaan. Arvasin, että nolovanhempi laajentaa tämän koskemaan kaikkia.

Se äiti oli JO pois kaksi viikkoa, nyt taas lisäksi kaksi viikkoa ainakin. LIsäksi Levin reissusta on ollut puhetta jne. Eli jatkuvasti menossa sinne tänne. Nythän on ollut neljäviikkoa pois lapsensa ulottumattomissa talossa. Ei pysty pitämään mitään yhteyttä, kuten työ- tai lomamatkoilla voisi pitää.

Mä olen sitä mieltä, että tämmöiset viikko-viikko systemiit ovat perseestä lapsen kannalta.  Siinä ei yhtään ajatella lapsia. lähinnä pitää sisällä lapsivihaa.

Kyseessä kun oli vielä kuitenkin Minna ja hänen tilanteensa, siksi en puhunut erikseen Anssista, enkä edes Juhanista. Jos olisit fiksu ihminen, niin varmaan edellisestä kirjoituksesta olisit käsittänyt, että aivan samaa mieltä olen kaikista vanhemmista sukupuoleen katsomatta, jotka jättävät lapsensa noineen vaan.

Minna talossa olo ei ole mulle ongelma. Katselen vain pitkin nenän varttani moisia, kun vanhemmuudesta tulee kyse.

Vierailija
67020/105262 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluun viikoksi leville! tonttulaan ja lasketteleen ja valjakkoajelulle muihinkin aktiviteetteihin mihin vain jassu tahtoo, yks hankaluus on se ettei mulla ole rahhoo, mutta hei pikavipit ja sillei, eiks nii jassu?

Ketju on lukittu.