Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan turha haukkua ja spekuloida. Anssi on lähtissä jättänyt rahaa voittoon ja tulee voittamaan. Haukkumalla asia ei kummene. Mun suosikki talossa mutta kun näkee tämän homman, enlaita rahaa turhaan euroakaan.
Miks Anssi on sun suosikki?
Muutkin kertokaa, miks tykkäätte Anssista?
Tää ihan sama kysymys on toistunut täällä lukuisia kertoja, katso vastauksia aikaisemmista kommenteista.
Tänne tulee päivittäin kymmeniä viestejä. Yhteensä viestejä yli 2500 kpl.
Ei kiinnosta niin paljoa että alkaisin kahlaamaan niitä vaan sen takia, että saisin vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen. Sitä paitsi haluan tuoreen mielipiteen.
Mielipiteet saattaa vaihtua kun talo elää ja oppii asukkaista enemmän. Lyhyt ja ytimekäs vastaus muutamalla adjektiivilla riittäisi perusteluksi. Sinäkin olisit voinut tehdä sen samaan aikaan kun annoit tuon typerän neuvosi.
2500? Jos on 2500 sivua jo niin se on yli 25000 viestiä!
Ihan peruskoulun matikkaa.
Sun oman viestisi yläkulmassa lukee, että viestejä on jo reippaasti yli 50000. Mikä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.
Niinpä. Vika on castingissa, ei äänestäjissä. Itse en harrasta sitä, että äänestän naista jatkoon vain siksi, että hän sattuu olemaan nainen. Kukaan ei ansaitse voittaa koko ohjelmaa vain siksi, että on nainen.
Lol. Uuden BB:n aikana casting epäonnistunut joka kerta naisvalinnoissa? Ainoa syy on naiskatsojien 5x määrä mieskatsojiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä haloo noussut näiden naiskilpailijoiden putoamisesta, casting on vaan naisten kohdalla täysin epäonnistunut. Ei saada taloon hauskoja ja miellyttäviä naisasukkaita, vaikka niitä varmaan 6000 hakijan joukosta olisi varmasti löytynyt.
Nykyään pitää täyttää ensin kiintiöihmisillä. Mustaa, lepakko, kehopositiivisia jne. Sen jälkeen ei paljon normimuijia enään mahdukkaan!
Mitä kiintiötä mielestäsi siis edustivat Laura L, Minna, Sanni, Maiju ja Katja?
En tiedä, mutta läskejä edustaa Jasmiina ja Medy. 😂
Pointti meni näköjään ohitse. Tarkoitin pudonneita tapetteja, joita ei ole valittu taloon kyllä täyttämään mitään kiintiöitä (paitsi ehkä sukupuolikiintiötä).
Suominaisen logiikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vika on castingissa, ei äänestäjissä. Itse en harrasta sitä, että äänestän naista jatkoon vain siksi, että hän sattuu olemaan nainen. Kukaan ei ansaitse voittaa koko ohjelmaa vain siksi, että on nainen.
Lol. Uuden BB:n aikana casting epäonnistunut joka kerta naisvalinnoissa? Ainoa syy on naiskatsojien 5x määrä mieskatsojiin.
Miten ihmeessä se voi olla katsojien syy, jos naiset ovat yksinkertaisesti tylsiä?
Virkistävää, kun keittiössä on tänään ollut muutakin sakkia kuin MahtiMeloni.
Nämä naiset ulos häpäisemästä meitä fiksuja naisia. Näissä ei ole kuin myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sinä äänestät järjestelmällisesti naisia ulos, niin kuin naiset tekevät. Olen tästä jutellut lukemattomien naisystävieni kanssa ja he ovat joutuneet myöntämään, että käytännössä aina ovat äänestäneet mieskilpailijoiden puolesta. Naisia ärsyttää naiset. Samat luonteenpiirteet miehissä eivät heitä ärsytä.
Suominaisen logiikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti nyt vaikka tän vuoden naiskisaajia verraten mieskisaajiin. Kyllä nimenomaan casting on epäonnistunut ja rankasti. Laittaisin nää loputkin ulos ennen yhtään miestä. Kannattaisi katsoa vähän uudestaan näitä asukasvalintoja.
Kiviretki tai kivireki. Aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan turha haukkua ja spekuloida. Anssi on lähtissä jättänyt rahaa voittoon ja tulee voittamaan. Haukkumalla asia ei kummene. Mun suosikki talossa mutta kun näkee tämän homman, enlaita rahaa turhaan euroakaan.
Miks Anssi on sun suosikki?
Muutkin kertokaa, miks tykkäätte Anssista?
Tää ihan sama kysymys on toistunut täällä lukuisia kertoja, katso vastauksia aikaisemmista kommenteista.
Tänne tulee päivittäin kymmeniä viestejä. Yhteensä viestejä yli 2500 kpl.
Ei kiinnosta niin paljoa että alkaisin kahlaamaan niitä vaan sen takia, että saisin vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen. Sitä paitsi haluan tuoreen mielipiteen.
Mielipiteet saattaa vaihtua kun talo elää ja oppii asukkaista enemmän. Lyhyt ja ytimekäs vastaus muutamalla adjektiivilla riittäisi perusteluksi. Sinäkin olisit voinut tehdä sen samaan aikaan kun annoit tuon typerän neuvosi.
2500? Jos on 2500 sivua jo niin se on yli 25000 viestiä!
Ihan peruskoulun matikkaa.Tuolla ylhäällä lukee yli 51000 kommenttia..
Joo, oot oikeassa. Mutta niin olen minäkin kun kirjoitin yli 2500. Eikö 51 000 ole yli 2500? :D
Mut joo, vielä älyttömämpi ton tyypin vinkkki et alkaisin kahlaamaan 51 000 viestin joukosta miksi Anssi on jonkun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sinä äänestät järjestelmällisesti naisia ulos, niin kuin naiset tekevät. Olen tästä jutellut lukemattomien naisystävieni kanssa ja he ovat joutuneet myöntämään, että käytännössä aina ovat äänestäneet mieskilpailijoiden puolesta. Naisia ärsyttää naiset. Samat luonteenpiirteet miehissä eivät heitä ärsytä.
Höpön höpön. Kyllä on otettu käsittämättömän käsiä naisia tuonne ja tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku naistuttavasi myöntää äänestäneensä miehiä, ei kerro vielä, että he äänestävät nimenoman sukupuolen perusteella. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
Jännittää alkaako tehtävä ennen klo 18 😂
Kiviretki? Eikö tuo zeppeliini nää mahan takaa lukea?
Naiset haluavat mieluummin katsoa miehiä, siksi he äänestävät naiset ulos. Itse miehenä katsoisin mieluummin myös naisia ja siksi lopetin sarjan katsomisen viikko sitten. Äänestäjät päättävät ja kun heistä suurin osa on naisia on tulos tämä. Hauskaa vain, että syrjivät omaa sukupuoltaan näin selkeästi. Ja jankuttajille: ei, ei se Juhani tai Aki ole yhtään sen viihdyttävämpi kuin Minna tai Sanni. He ovat vain miehiä.
Eivätkö nuo tajua, että ne pallot lasketaan. Mikä muu järki siinä muka olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kiviretki? Eikö tuo zeppeliini nää mahan takaa lukea?
Ehdotan että näille uuslukutaidottomille bb-asukkaille toimitetaan ohjeet jatkossa äänikirjoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku naistuttavasi myöntää äänestäneensä miehiä, ei kerro vielä, että he äänestävät nimenoman sukupuolen perusteella. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
Sinun jankuttamisesi on vaikeaa. Naiset äänestävät selkeästi sukupuolen perusteella, vaikka eivät sitä myönnä tai edes itse tajua.
Tuolla ylhäällä lukee yli 51000 kommenttia..