Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
50761/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs niitä puhelimeen tulevia salatehtäviä nyt sitten voi seurata? Eilen niin kovasti mainostettiin, että katsojat pidetään ajan tasalla. Nettisivuilla ainakaan ei näy mitään. 

Vierailija
50762/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu et Taavi istuu aina hiljaa. Aukasee suunsa vasta kun on pahoittanut mielensä jostain :D

Taavi on viisas mietiskelijä. Pää raksuttaa päivät pitkät. Ihme vaan, että suusta tulee harvoin ulos mitään järkevää kun kerran kyseessä fiksu mies (omien sanojensa mukaan).

Juu, Taavi on niin koomisen tosikko funtsiva tyhjäpää. El bimbo. Kaunis katella ja koominen kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50763/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan turha haukkua ja spekuloida. Anssi on lähtissä jättänyt rahaa voittoon ja tulee voittamaan. Haukkumalla asia ei kummene. Mun suosikki talossa mutta kun näkee tämän homman, enlaita rahaa turhaan euroakaan.

Miks Anssi on sun suosikki?

Muutkin kertokaa, miks tykkäätte Anssista?

Vierailija
50764/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko seuraavan kauppareissun tehdä Melody ja Noora ja ruokia ei saa piilottaa. Talon omaisuutta ei saa piilottaa. Ja sekunteja minutti ja kaksi tuotetta per kauppakierros.

Vierailija
50765/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi vaikuttaa jotenkin niin ylenkatsovalta muita asukkaita kohtaan. Kuin nämä olisivat rahvaanomaisia juntteja kaikki.

Kyllä nuo juntteja ovatkin. 2 hieman fiksuja. Ei kukaan normaali tuonne lähde kansan sylkykupiksi. Tietävät jo lähtiessään. Joten sylkeminen ja haukkuminen on sallittua.

Vierailija
50766/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellu on sekasin ku seinäkello kun Samir itsevarmana ideoi uusia juttuja keittiössä.

Salatehtävänä voisi olla: syrjäytä Mölydia pois keittiöstä, pidä hänet ulkopuolella.

Vierailija
50767/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isosta voittopotista" menee 60 % VEROA ja siitä ei tuottaja hiisku mitään...

Vierailija
50768/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan turha haukkua ja spekuloida. Anssi on lähtissä jättänyt rahaa voittoon ja tulee voittamaan. Haukkumalla asia ei kummene. Mun suosikki talossa mutta kun näkee tämän homman, enlaita rahaa turhaan euroakaan.

Paljonkohan Anssin avovaimo sijoittaa Anssin rahoja noihin häätöäänestyksiin?

Toivottavasti avovaimo on järkevä, ettei sijoita enemmän, kuin Big brother voitto tuo tullessaan.

Jos on vedonlyönnin kautta laitettu rahaa peliin, voittosumma voi olla huima. Toisaalta, häviökin voi olla todella mittava, jos moni pelaa samalla pelillä häntä vastaan. Itse en lähtisi tuollaiseen peliin, mutta Anssi on kova peluri, vaikea tietää, onko tehnyt näin. Voi olla, voittopotti voisi olla miljoonia, voisi olla rahaa arvostavalle jopa riskin arvoinen.

Vierailija
50769/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samista sain vaikutelman että on jotenkin vaisu , ehkä väsynyt siihen että aina häädössä  . 

Vierailija
50770/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi vaikuttaa jotenkin niin ylenkatsovalta muita asukkaita kohtaan. Kuin nämä olisivat rahvaanomaisia juntteja kaikki.

Kyllä nuo juntteja ovatkin. 2 hieman fiksuja. Ei kukaan normaali tuonne lähde kansan sylkykupiksi. Tietävät jo lähtiessään. Joten sylkeminen ja haukkuminen on sallittua.

Sinäkö siis ihan tosissasi väität, että asukkaat ovat itse vastuussa siitä, miten törkeästi heistä puhutaan? 

Vierailija
50771/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Anssi on sun suosikki?

Muutkin kertokaa, miks tykkäätte Anssista?

Kirjoitin että Anssi ei ole mun suosikki, se on toinen, mutta Anssi voittaa äänestysrahoilla.

Vierailija
50772/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulikohan Taavi, että tippuu jo alussa kun niin vähä vaatteita mukana. Melkein aina toi yks ja sama paita päällä.

Vai onko sillä samanlaisia mukana useampia?

Vierailija
50773/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody  ulos nyt tälläviikolla plz. 

Vierailija
50774/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti avovaimo on järkevä, ettei sijoita enemmän, kuin Big brother voitto tuo tullessaan.

Paljonkohan Jassun kaverit, työpaikka, äiti, äidin puolue sijoittaa Jassun hyväksi, Entä Melodyn työpaikka, Villen rikas suky ja hesari painotalo, entä keskusta Akille, Lieksa ja Juhanille Juhan vaimo ja lypsytilalliset, Samirille muusikot, Anssin pelikaverit javaino, Pekan kaverit, hoitohenkilöstö, Nooran asiakkaat ja kampaamoyrittäjät jne jne

Vierailija
50775/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vedonlyönnin kautta laitettu rahaa peliin, voittosumma voi olla huima. Toisaalta, häviökin voi olla todella mittava, jos moni pelaa samalla pelillä häntä vastaan. Itse en lähtisi tuollaiseen peliin, mutta Anssi on kova peluri, vaikea tietää, onko tehnyt näin. Voi olla, voittopotti voisi olla miljoonia, voisi olla rahaa arvostavalle jopa riskin arvoinen.

Niin ja anteeksi nyt, ihan vaan rupesin kuvittelemaan, että tuskin Anssi on tuollaisia tehnyt, aloin vaan omassa päässäni sekoilemaan.

Vierailija
50776/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko seuraavan kauppareissun tehdä Melody ja Noora ja ruokia ei saa piilottaa. Talon omaisuutta ei saa piilottaa. Ja sekunteja minutti ja kaksi tuotetta per kauppakierros.

Ei Melodya enää kauppaan. Ohjeeksi myös se, ettei Melody saa pitää mitään puhetta kauppaan menijöille siitä, mitä heidän on tuotava.

Vierailija
50777/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö siis ihan tosissasi väität, että asukkaat ovat itse vastuussa siitä, miten törkeästi heistä puhutaan? 

Kyllä. Itse ovat tähän itsensä laittaneet, nii kuin muutkin julkkikset.

Vierailija
50778/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Melodylle antaa sääntörikkomus yhteisten ruokien piilottamisesta, Maijun herkun syömisestä, kuormasta syömisestä ruokaa laittaessa. Ihme nössöilyä tuotannon puolelta. Kyllä nyt aikuiset ihmiset itse tajuaa säännöstella syömisiään seuraavaan kauppareissuun asti. Puolen tunnin välein Melody tupakalla. Syö tai polttaa tai puhuu 80 prosenttia valveillaolo ajastaan. Rasittava ihminen.

Yhteisten ruokien piilottaminen ei taida valitettavasti olla säännöissä kiellettyä. Ja nähtiinhän se viime kaudellakin, että aikuiset ihmiset eivät todellakaan osaa tai halua säännöstellä syömisiään. Siellähän se yöpartio tyhjäsi jääkaapin parissa päivässä . 

Sääntökirjassa on ettei saa tuotannon omaisuutta piilottaa. Eikös ruuat kuulu niihin.

Vierailija
50779/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Isosta voittopotista" menee 60 % VEROA ja siitä ei tuottaja hiisku mitään...

Suunnilleen puolet menee, riippuen muista tuloista.

Vierailija
50780/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itse ovat tähän itsensä laittaneet, nii kuin muutkin julkkikset.

Ei ole mitään lakia, että julkkiksista saa puhua törkeästi. BB-kisailijoita ei varmaankaan lasketa julkkiksiksi oikeudessa.

Ketju on lukittu.