Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
50641/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ni. Pekka klo 9:25 paljasti että kyse on salatehtävästä. Tehtävä kosahti sitten siihen. Muut yrittävät vältellä Pekan huomiota ja jatkaa kuinka Pekka ei olisi sanonut muka mitään.

On se tyhymä!

Tottakai jokainen tietää että joku salatehtävä on jollain ollut koska herkkuja on hävöksissä ja muutakin kummaa tapahtuu. Mutta esimerkiksi yksi salatehtävien kannalta oleellinen asia eli Samirin ja Samin hallussa oleva puhelin ei ole ainakaan vielä paljastunut. Joten siinä mielessä salatehtävä ei ole vielä kosahtanut.

Vierailija
50642/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Eilen klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Juujuu, oli kauhiaa kahtella Juhanista Samin kiusaamista, mutta ei tehnyt mitään estääkseen sitä. Siinä meillä sankari.

Näin juuri. Minäkin odotan sitä päivää, jolloin tämä omista arvoistaan niin paljon puhuva uskaltaa kaikkien edessä puolustaa niitä. Samalla tavalla vain tupakkapaikalla läyhää kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50643/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko tuo mölli Juhani mitään muita tunteita kuin kateutta ja  vahingoniloa. Laskenut pisteet kuin lehmän häntä.

Katso muutakin kuin koosteita. Tiedäthän että sinulla on mahdollisuus hankkia Ruutu+, jolla saat nähtäväkseksi talon tapahtumat 24/7?

Kuule, ahkerasti seuraan 24/7 ja kuluneen viikon tapahtumat hyvin selvillä.En toki katso ruusunpunaisten lasien läpi.

Joo joo. Viestiesi perusteella seuraat sitä ahkerasti pelkkien koosteiden kautta.

Vierailija
50644/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne herkut on piilotettu? Kertokaa jos tiedätte. En katsonut yöllä striimejä mutta sain sen käsityksen että johonkin ulos piilottivat?

Piilottivat grilliin. Juhani oli kuulemma aamulla katsonut sinne eli joko piilottaneet yöllä muualle tai bb ottanut talteen.

Näin ymmärsin minäkin että grillissä niiden herkkujen olisi pitänyt olla jemmattuna. Koska Samir kai jälkeenpäin oli pähkäillyt että toivottavasti ei tule pakkasyö koska batteryt voisivat räjähtää ulkona?

Kyllä olivat grillissä. Näin, kun molemmat Sami ja Samir piilottivat herkkuja grilliin.

Mutta silloinhan ainoa mahdollisuus on se että isoveli on tehnyt twistin ja vienyt herkut grillistä ja tästä ei tiedä kukaan. Ilmeisesti Samir ja Sami eivät ole keskenään päässeet neuvottelemaan sen jälkeen kun tekivät bro fistit kylpyhuoneessa onnistuneen makkaritehtävän jälkeen? Näkiköhän ja ihmetteliköhän  Sami pihalla kävellessään että herkkuja ei löydetty grillistä?

No eihän se ole ainoa vaihtoehto. Grillin 'tarkistanut'  voi olla myös tekemässä salatehtävää tai hän voi ajatella, että enpä paljasta piilopaikkaa, koska a) ei vain huvita, kärviskelkööt punaiset ilman b) ei halua tulla epäillyksi c) haluaa hämmentää lisää d) ei vain huomannut/tajunnut.

Vierailija
50645/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akikin epäilee Samiria. Toivottavasti puhelimet paljastuvat.

Vierailija
50646/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Juujuu, oli kauhiaa kahtella Juhanista Samin kiusaamista, mutta ei tehnyt mitään estääkseen sitä. Siinä meillä sankari.

Näin juuri. Minäkin odotan sitä päivää, jolloin tämä omista arvoistaan niin paljon puhuva uskaltaa kaikkien edessä puolustaa niitä. Samalla tavalla vain tupakkapaikalla läyhää kuin muutkin.

Pelkuriltahan tuo vaikuttaa, mutta oli nautinnollista katsoa kun mollasi pihalla, ilmeisesti Jasmiinaa, että valittaa koko ajan. Melody katsoi jähmettyneenä, se tietää että raivostuessaan Juhani on ainoa, joka uskaltaa sanoa köksälle pahasti. Ja pitäisikin.

Vierailija
50647/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset näkevät Lassessa? Itse katson toki vain koosteita, mutta itselle tyypistä nousee vaan jostain syystä red flag.

Talon sympaattisin kaveri. Ei koosteista saa mitään kuvaa, sinne leikataan pätkiä miten sattuu. Jos katsoisit 24/7:aa niin tietäisit miksi Lasse on niin pidetty.

Yhdellä sanalla sanoen mitä ihmiset näkevät hänessä: Karismaattisuuden.

Lasse on niin väritön kaveri, että häntä ei edes huomaa tuolla talossa. Kun katselee heidän tekemisiään, saattaa yllättyä yhtäkkiä: Ai niin tuokin on vielä talossa. En tykkää yhtään. 

Koosteen katsojille saattaa näyttää tältä, mutta 24/7:aa pitää kyllä katsoa aika erikoisilla silmillä, jos noin ajattelee. Lasse on nimenomaan hyvä asukas. Ei tee itsestään liian isoa numeroa, mutta on kuitenkin sopivan hauska, aktiivinen ja saa aikaan erikoisia tilanteita. 

Kyllähän tässä varmaan niin käykin kuin Joelin kaudella, että kaikkein tylsin asukas voittaa eli tällä kertaa se on Lasse. Ei tuolta nyt juuri tylsempää enää löydy. Noh, Juhani on siinä ja siinä. 

Minusta on todella omituista verrata Lassea ja Joelia. Lasse on talossa ehkä sosiaalisin tyyppi, joka hakeutuu monien seuraan. Paljon tylsemiä ovat Juhani, Aki, Maiju, Ville ja Samir. 

Ihan vertailun vuoksi, kerropas muutama viihdyttävä kohokohta esimerkiksi Villestä. Lassesta tulee heti mieleen tappelu Taavin kanssa, kelmuarkun rakentaminen, spa-hoidot Taavin kanssa, minigolf-radan rakentaminen Samin kanssa ja kasvomaalifiasko. 

Olipas huitsin jännittäviä ja viihdyttäviä tarinoita Lassesta. :D:D:D Melkein yhtä räväkkää kuin Maijun talossa olo. 

En muuten kirjoittanut mitään Villestä, joten ihmettelen miksi minun pitäisi kertoa Villen viihdyttäviä kohokohtia. 

Itse katson pelkkiä koosteita, mutta olen sitä mieltä, että Lasse on viihdyttävimpiä ja parhaita asukkaista talossa ja hän ei todellakaan lähde haukkumislinjalle muita kohtaan. Ehkä opittua sieltä rauhanturvajoukoista, ehkä osannut jo aiemmin. Mutta helkkarin reilu jätkä.

Kun yritetty provosoida haukkumaan, ohittaa sen nätisti huumorilla.

Vierailija
50648/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu

Tekikö muut? Laura meni halaamaan Samia sen jälkeen, ja sitten tuli noitakolmikko Jassu, Minna ja Pippa häiritsemään ja lepyttelemään ettei totuus heidän vääristelyistään paljastuisi. Muut "sankarit" Pekka, Anssi nauroivat ja katsoivat vierestä. Melody sanoi jotain, mutta hänkin on osoittanut viime viikoilla ettei halua olla sankari vaan yksi kiusaajista.

Siis Melody sanonut, ettei halua olla sankari vaan kiusaaja? Aikamoista, että on suoraan tunnustanut sen.

Mutta juuri tuollaisten sivusta katsovien Juhanien takia kiusaaminen jatkuu ja jatkuu kouluissa ja yhteiskunnassa. Raukkamaista.

Vierailija
50649/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi väitti siirtäneensä batterynsä aamulla Villen paikalle jääkaappiin, kun Ville ihmetteli missä hänen juomat, oli mukamas ollut tyhjä hylly?

Vierailija
50650/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi ei ota mitään kontaktia Samiriin. Miten kukaan voi olla noin tyly kuin monet noista asukkaista toisia kohtaan?

Vierailija
50651/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija kirjoitti:

Noora voisi käydä ihan fiksusta ihmisestä jos pysyisi hiljaa, joka kerta kun sanoo jotain paljastuu uskomaton typeryys. Jos Jasmiina olisi minun tyttäreni häpeäisin silmät päästäni tuon käytöksen takia, hänessä on yksi hyvä puoli, se on ruokahalu.

No olipa ilkeästi sanottu. Ei sillä, että hyvässä ruokahalussa olisi mitään vikaa. Itse keksin kuitenkin Jasmiinasta noin montakymmentä hyvää puolta aika äkkiä. Ei hän varmaan mikään täydellinen ole, kuten ei kukaan, mutta ei hänessä mitään silleen erikseen pahaakaan ole. Vähän hysteerinen, kuten moni nainen. Sitä kutsutaan herkkyydeksi.

Kiroilija ja möykkääjä herkkä vai. Mesoo kaikkien silmillä. Sopiva kaljaräkälään keljan kaatajaksi joka suhteessa, älyssä, rumassa kielen kielenkäytössä ym.

Käyttäytyy epävakaasti kyllä. Paljon vielä työtä hänellä itsessään. Ongelmien tunnustaminen olisi parantumisen ensi askel, mutta ei ilmeisesti halua esimerkiksi laihduttaa.

Onko sulla enemmänkin tällaisia parannusehdotuksia muille ihmisille, että millaisia heidän pitää sun mielestä olla? Että esim. "on pakko laihduttaa" ja "tehdä töitä itsensä kanssa"? Jos on, hakeudu välittömästi terapiaan kulkematta lähtöruudun kautta. Ei muitten ihmisten tartte täyttää mitään sun keksimiäsi kriteereitä.

Vierailija
50652/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu

Pelkuriltahan tuo vaikuttaa, mutta oli nautinnollista katsoa kun mollasi pihalla, ilmeisesti Jasmiinaa, että valittaa koko ajan. Melody katsoi jähmettyneenä, se tietää että raivostuessaan Juhani on ainoa, joka uskaltaa sanoa köksälle pahasti. Ja pitäisikin.

Pelkurilta?

Haluaisin nähdä kun sinä sankarina nouset yksin puolustamaan jotakuta heikkoa. Saisin odottaa aika kauan, vai?

Vierailija
50653/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko tuo mölli Juhani mitään muita tunteita kuin kateutta ja  vahingoniloa. Laskenut pisteet kuin lehmän häntä.

Katso muutakin kuin koosteita. Tiedäthän että sinulla on mahdollisuus hankkia Ruutu+, jolla saat nähtäväkseksi talon tapahtumat 24/7?

Kuule, ahkerasti seuraan 24/7 ja kuluneen viikon tapahtumat hyvin selvillä.En toki katso ruusunpunaisten lasien läpi.

Joo joo. Viestiesi perusteella seuraat sitä ahkerasti pelkkien koosteiden kautta.

Kuka jaksaa töllöttää tätä laumaa 247 ja vielä maksaa siitä.

Vierailija
50654/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija kirjoitti:

Noora voisi käydä ihan fiksusta ihmisestä jos pysyisi hiljaa, joka kerta kun sanoo jotain paljastuu uskomaton typeryys. Jos Jasmiina olisi minun tyttäreni häpeäisin silmät päästäni tuon käytöksen takia, hänessä on yksi hyvä puoli, se on ruokahalu.

No olipa ilkeästi sanottu. Ei sillä, että hyvässä ruokahalussa olisi mitään vikaa. Itse keksin kuitenkin Jasmiinasta noin montakymmentä hyvää puolta aika äkkiä. Ei hän varmaan mikään täydellinen ole, kuten ei kukaan, mutta ei hänessä mitään silleen erikseen pahaakaan ole. Vähän hysteerinen, kuten moni nainen. Sitä kutsutaan herkkyydeksi.

Kiroilija ja möykkääjä herkkä vai. Mesoo kaikkien silmillä. Sopiva kaljaräkälään keljan kaatajaksi joka suhteessa, älyssä, rumassa kielen kielenkäytössä ym.

Jos kaljaräkälän kaljankaataja alkaa mesoon ja sekoileen, se on sen paikan loppu. Kyllä ei varmaan ala. Sen sijaan BB:ssä ei sellainen ihan neutraali oleminen tuo oikein mitään kellekään. Ainakaan katsojalle.

Vierailija
50655/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody ahne söi kyykyssä olevinaan piilossa Maijun jäätelöä vaikka tiesi ettei punaisten syötäviä saa syödä. Toivottavasti rangaistus tulisi ainoastaan Melodylle eikä koko joukkueelle. Aki meniheti kysymään.pk huoneesta saako lähtijän ärrä herkkuja syödä siniset niin Melody alkoi räksyttää Akille miksi meni kysymään. Melody syö ruokaa tehdessä koko ajan, muut ei saa mitään syödä, vasta kun ruoka valmis.

Vierailija
50656/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi kyllä onnistuu tappaa hyvä fiiliksen.

Hyvät jutustelut oli Samirilla ja Lasselle, Samir lähti kävelee nii Taavi alkaa päivittäin että mitän täytyy pitää aistit hereillä, muutakin tekemistä ku makoilla. Iham niinku syyttäs Lassea siitä et Lasse nauttii ja hengailee vaan sen kummempia stressaamatta. Taavi on kyllä sellanen viulu kieli nykyään....

Vierailija
50657/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melody ahne söi kyykyssä olevinaan piilossa Maijun jäätelöä vaikka tiesi ettei punaisten syötäviä saa syödä. Toivottavasti rangaistus tulisi ainoastaan Melodylle eikä koko joukkueelle. Aki meniheti kysymään.pk huoneesta saako lähtijän ärrä herkkuja syödä siniset niin Melody alkoi räksyttää Akille miksi meni kysymään. Melody syö ruokaa tehdessä koko ajan, muut ei saa mitään syödä, vasta kun ruoka valmis.

Melody voitaisiin rangaistuksena häätää keittiöstä niin, että on täysin muiden tarjoiluiden varassa. Siinä paljastuisi, miten paljon verottaa ruokaa kokatessaan koko pitkän päivän.

Vierailija
50658/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja melody jankkasi ja jankkasi illalla viimeiseksi parin tunnin ajan siitä jäätelöstä.

Vierailija
50659/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset näkevät Lassessa? Itse katson toki vain koosteita, mutta itselle tyypistä nousee vaan jostain syystä red flag.

Talon sympaattisin kaveri. Ei koosteista saa mitään kuvaa, sinne leikataan pätkiä miten sattuu. Jos katsoisit 24/7:aa niin tietäisit miksi Lasse on niin pidetty.

Yhdellä sanalla sanoen mitä ihmiset näkevät hänessä: Karismaattisuuden.

Lasse on niin väritön kaveri, että häntä ei edes huomaa tuolla talossa. Kun katselee heidän tekemisiään, saattaa yllättyä yhtäkkiä: Ai niin tuokin on vielä talossa. En tykkää yhtään. 

Koosteen katsojille saattaa näyttää tältä, mutta 24/7:aa pitää kyllä katsoa aika erikoisilla silmillä, jos noin ajattelee. Lasse on nimenomaan hyvä asukas. Ei tee itsestään liian isoa numeroa, mutta on kuitenkin sopivan hauska, aktiivinen ja saa aikaan erikoisia tilanteita. 

Kyllähän tässä varmaan niin käykin kuin Joelin kaudella, että kaikkein tylsin asukas voittaa eli tällä kertaa se on Lasse. Ei tuolta nyt juuri tylsempää enää löydy. Noh, Juhani on siinä ja siinä. 

Minusta on todella omituista verrata Lassea ja Joelia. Lasse on talossa ehkä sosiaalisin tyyppi, joka hakeutuu monien seuraan. Paljon tylsemiä ovat Juhani, Aki, Maiju, Ville ja Samir. 

Ihan vertailun vuoksi, kerropas muutama viihdyttävä kohokohta esimerkiksi Villestä. Lassesta tulee heti mieleen tappelu Taavin kanssa, kelmuarkun rakentaminen, spa-hoidot Taavin kanssa, minigolf-radan rakentaminen Samin kanssa ja kasvomaalifiasko. 

Olipas huitsin jännittäviä ja viihdyttäviä tarinoita Lassesta. :D:D:D Melkein yhtä räväkkää kuin Maijun talossa olo. 

En muuten kirjoittanut mitään Villestä, joten ihmettelen miksi minun pitäisi kertoa Villen viihdyttäviä kohokohtia. 

Itse katson pelkkiä koosteita, mutta olen sitä mieltä, että Lasse on viihdyttävimpiä ja parhaita asukkaista talossa ja hän ei todellakaan lähde haukkumislinjalle muita kohtaan. Ehkä opittua sieltä rauhanturvajoukoista, ehkä osannut jo aiemmin. Mutta helkkarin reilu jätkä.

Kun yritetty provosoida haukkumaan, ohittaa sen nätisti huumorilla.

Nyt et kyllä ole seurannut Lassea tai sitten jostain syystä katsot häntä hyvin valikoivasti. Reilu ei kyllä ole sellainen sana, jonka Lasseen liittäisin - mieluummin vaikka, että hän esittää mielellään reilua jätkää. Hän ei kovin usein hauku henkilöä suoraan, mutta toki hän on jo monta kertaa kiertoteitse hyökännyt joidenkin asukkaiden kimppuun, manipuloimalla, provosoimalla, vihjaamalla jne.

Lasse on hauska tyhjäpää, joka kieroilee toistaiseksi viihdyttävästi, ei liian rumasti, mutta ketkusti. Sehän taas riippuu katsojasta, tykkääkö enemmän sellaisesta suorasta toisille rähjäämisestä vai sellaisesta edesspäin joojoomiehestä, joka kuitenkin natkuttaa ja nakertaa koko ajan selän takana salakavalasti.

Vierailija
50660/105262 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on pk huoneessa vähän prinsessa ja röökipaikalla taas ihan erilainen.

Ketju on lukittu.