Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko tuo mölli Juhani mitään muita tunteita kuin kateutta ja vahingoniloa. Laskenut pisteet kuin lehmän häntä.
Katso muutakin kuin koosteita. Tiedäthän että sinulla on mahdollisuus hankkia Ruutu+, jolla saat nähtäväkseksi talon tapahtumat 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellun ja Jassun ilme kun Sami palasi, hahhaa.
Sami tekee Pertut, joka viikko äänestyksessä ja aina palaa takaisin, finaaliainesta.
Tämä. Mellu oli niiin v*ttuuntuneen näköinen, mietti mielessään, että "eikö tuosta päästä ikinä". Toivottavasti Mellu jatkaa naisten häätö-perinnettä ja lähtee yrmyilemästä ensi sunnuntaina. Ihan aiheesta nuo häädetyt (naiset) ovat häädetty, kun ovat kaikki olleet tylsiä. Ei sillä sukupuolen kanssa ole mitään tekemistä.
Taas on Mellun "samiksia" kohdeltu väärin:
Lainaus: Iltalehti
"Peli on rasistinen. Näkökulmalleni on paljon todisteita tiedemaailmassa. Peli esittelee, mistä kolonialismissa on kyse. Siitä koko pelissä on kyse: pelissä kerätään timantteja Afrikassa ja tuodaan ne Kairoon. Se on rasismia ja kolonialismia minulle, nainen kertoo Iltalehdelle.
Iltalehden tietojen mukaan ainakin 2010-luvulla opiskelijoiden fuksiaisissa oli vastaava Afrikan tähti -teemainen perinne.
Ensimmäisen kerran vaihto-oppilas päivitti kuvan tilaisuudesta Twitter-tililleen tiistaina 12. lokakuuta.
Päivitykseen kommentoi myös Helsingin yliopistolla työskentelevä professori, joka halusi tarkentaa sitä, että osa naisen kirjoittamista päivityksistä sisälsi virheellisiä väittämiä Afrikan tähti -pelin säännöistä.
Professori muistutti, ettei peli kerro kolonialismista, timantteja ei oteta mukaan eivätkä pelin häviäjät päädy orjiksi."
Fuksit olivat siis pukeutuneet Afrikan tähti-pelin rosvoiksi ja "rasismia" ja kolonalismiahan se tietysti oli.
Hohohoho....
Itseäni suomalaisena työttömänä ottaa todella päähän se, miten huonosti suomalaista työtöntä saa ihan luvan kanssa kohdella mm. syrjiä ja uhkailla tulojen menetyksellä ilman kenenkään puuttumista. Perustuslakikaan ei tunnu koskevan työttömiä. Työttömätkin ovat vähemmistöryhmä, mutta minkään muun vähemmistöryhmän kohdalla näin huono kohtelu ei onnistuisi ilman suurta kohua ja epäkohtien korjaamista, mutta työttömien asemaa ei edes haluta parantaa. Työttömät se Suomen syrjityin vähemmistöryhmä oikeasti on.
Jos työttövät olisi enemmistöryhmä, Kelan luukun voisi sulkea ja jokainen hakisi leipänsä työnteolla, kuten kuuluukin. No, kohtahan hyvinvointivaltio Suomi on muisto vain.
Tuon tasoistako sanot kaikille johonkin vähemmistöryhmään kuuluville? Tuon mukaan vähemmistöryhmien asemaa ei tarvitse parantaa kun siihen joutuminen on omaa syytä. Näinhän asia ei suinkaan ole. Ilmeisesti et ole itse ollut koskaan työttömänä. Elämä työttömänä on raskasta ilman, että yhteiskunta jatkuvasti siitä rankaisee ja kohtelee huonommin kuin vaarallista rikollista. Kaikille ei ole töitä ja työttömäksi voi joutua ilman työttömyyden valitsemista. Ei työttömyys ole missään mielessä ihanteellinen tila, mutta sen sijaan, että siitä syytettäisiin kaikilla tavoin vain työttömiä itseään pitäisi muiden tahojen toimia tämän ongelman helpottamiseksi ja työttömien aseman parantamiseksi, mutta eivät tätä halua tehdä, koska kokevat, että työttömät eivät ole tämän arvoisia. Samaan aikaan kuitenkin muiden vähemmistöjen asemaa ollaan parantamassa ja näitä tukemassa. Ensimmäiset askeleet työttömien aseman parantamiseksi olisivat karenssiin kieltäminen kokonaan ja työmarkkinatuen korottaminen kunnolla.
Tehkäähän oma ketju työttömyysjutuille. Piti oikein tarkistaa avasinko Bb-ketjun vai työttömyysaiheisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu älysi mitä on tekeillä. Arvasin että hän on se joka ensin hoksaa salatehtävät.
Idea vain olisi, ettei noista salatehtävistä kailotettaisi kaikille ja tiedotettaisi huomanneensa, koska silloin homma menee pilalle. Kun menee pilalle, voi olla, että kusit omiin muroihisi samalla, kun bileet tai herkut jää saamatta salatehtävän epäonnistuessa.
pitää hölöttää ensin ja heti, mahdollisimman kovalla äänellä, ei ole jassulla suodatinta että kerkeäisi miettiä syitä ja seurauksia, minä, minä, minä nokkoo ja tupakkaa.
Hiilareita ja rasvaa! V**uttaa, v*ttu!
Noora kovan luokan tiimipelaaja ? Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Eilen klo 22:51
Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"
Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"
Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."
Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"
Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"
Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"
Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."
Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"
Samir "Nuorena ihmisenä?"
Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"
Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"
Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"
Jatkuu
Jatkoa
Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"
Juhani "On on"
Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"
Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."
Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.
Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"
Samir "Joo"
Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"
Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.
Juhanihan on niin katkera kaikesta, mitä muut ovat saaneet. Mitää negatiivista ei suoraan sano kellekään, takana päin läyhää antaumuksella. Saminhan se halusi talosta pois, kun sitä eilisessä suorassa kysyttiin.
Pitääkö noiden oikeasti säännöstellä teepussitkin? Melkoinen punainen vaate yhdet teepussit :D
Bb:n sivulle oli joku kirjoittanut, että viime kauden vili on jossain viisi miestä ohjelmassa tulevassa jaksossa .
No ni. Pekka klo 9:25 paljasti että kyse on salatehtävästä. Tehtävä kosahti sitten siihen. Muut yrittävät vältellä Pekan huomiota ja jatkaa kuinka Pekka ei olisi sanonut muka mitään.
On se tyhymä!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noin moni noista syö suu auki?? Itse kun yritin syödä sillä tavalla niin ei onnistu, ruoka löllyy ällöttävästi suussa.
Ja vielä puhuu ruoka suussa, Melody tekee sitä jatkuvasti. Toisaalta se on luonnollistakin, koska on koko ajan äänessä ja myös syö koko ajan. Kummastakaan hän ei katso voivansa pitää taukoa minuuttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko tuo mölli Juhani mitään muita tunteita kuin kateutta ja vahingoniloa. Laskenut pisteet kuin lehmän häntä.
Katso muutakin kuin koosteita. Tiedäthän että sinulla on mahdollisuus hankkia Ruutu+, jolla saat nähtäväkseksi talon tapahtumat 24/7?
Kuule, ahkerasti seuraan 24/7 ja kuluneen viikon tapahtumat hyvin selvillä.En toki katso ruusunpunaisten lasien läpi.
Olisiko tässä mitään järkeä?
Sviitti on saanut uudet asukkaat-
Taloon voisi mennä nuoria (2) syyslomalaisia viikoksi hämmentämään. Heillä olisi ihan omat aikataulunsa.
Heitä ei saisi nimetä seuraavan viikon häätöäänestykseen, heillä olisi siis suoja. Sunnuntaina he poistuisivat talosta, mikä kerrotaan illalla myös asukkaille.
Tai sitten taloon voisi mennä mummo ja hänen pojan/tyttären lapsi, yhteiselle lomamatkalle (heidän sukulaisuus suhdetta ei saisi julkaista). Heitä jouduttaisi palvelemaan koko viikko.
Heilläkin viikon suoja, häätöäänestyksestä.
(Sunnuntaina häätöäänestyksen yhteydessä julkaistaisiin totuus ja he poistuisivat talosta, heidän lomamatkansa talossa on päättynyt).
Vierailija kirjoitti:
Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"
Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."
Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"
Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"
Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."
Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"
Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"
Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"
Jatkuu
Juujuu, oli kauhiaa kahtella Juhanista Samin kiusaamista, mutta ei tehnyt mitään estääkseen sitä. Siinä meillä sankari.
Vierailija kirjoitti:
No ni. Pekka klo 9:25 paljasti että kyse on salatehtävästä. Tehtävä kosahti sitten siihen. Muut yrittävät vältellä Pekan huomiota ja jatkaa kuinka Pekka ei olisi sanonut muka mitään.
On se tyhymä![/quote
Jasmiina on sanonut sen jo monta kertaa ja osui veikkauksellaan oikein. On tarkoituskin, että jäävät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmiset näkevät Lassessa? Itse katson toki vain koosteita, mutta itselle tyypistä nousee vaan jostain syystä red flag.
Talon sympaattisin kaveri. Ei koosteista saa mitään kuvaa, sinne leikataan pätkiä miten sattuu. Jos katsoisit 24/7:aa niin tietäisit miksi Lasse on niin pidetty.
Yhdellä sanalla sanoen mitä ihmiset näkevät hänessä: Karismaattisuuden.
Lasse on niin väritön kaveri, että häntä ei edes huomaa tuolla talossa. Kun katselee heidän tekemisiään, saattaa yllättyä yhtäkkiä: Ai niin tuokin on vielä talossa. En tykkää yhtään.
Koosteen katsojille saattaa näyttää tältä, mutta 24/7:aa pitää kyllä katsoa aika erikoisilla silmillä, jos noin ajattelee. Lasse on nimenomaan hyvä asukas. Ei tee itsestään liian isoa numeroa, mutta on kuitenkin sopivan hauska, aktiivinen ja saa aikaan erikoisia tilanteita.
Kyllähän tässä varmaan niin käykin kuin Joelin kaudella, että kaikkein tylsin asukas voittaa eli tällä kertaa se on Lasse. Ei tuolta nyt juuri tylsempää enää löydy. Noh, Juhani on siinä ja siinä.
Minusta on todella omituista verrata Lassea ja Joelia. Lasse on talossa ehkä sosiaalisin tyyppi, joka hakeutuu monien seuraan. Paljon tylsemiä ovat Juhani, Aki, Maiju, Ville ja Samir.
Ihan vertailun vuoksi, kerropas muutama viihdyttävä kohokohta esimerkiksi Villestä. Lassesta tulee heti mieleen tappelu Taavin kanssa, kelmuarkun rakentaminen, spa-hoidot Taavin kanssa, minigolf-radan rakentaminen Samin kanssa ja kasvomaalifiasko.
Olipas huitsin jännittäviä ja viihdyttäviä tarinoita Lassesta. :D:D:D Melkein yhtä räväkkää kuin Maijun talossa olo.
En muuten kirjoittanut mitään Villestä, joten ihmettelen miksi minun pitäisi kertoa Villen viihdyttäviä kohokohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu
Jatkoa
Samir "Emmä tiedä onko hän epävarma, mutta hän niinku, on myös tempperamenttinen jollain tavalla"
Juhani "On on"
Samir "Sen huomas sillon juhlissakin kun se tuli käskyttään meitä, "no niin kaikki ylös!", vaikka ei sitä omaa koheltamista ymmärtänyt, että nyt on tehnyt jotain itse väärin (viittaa siihen kun Noora itse kadotti mikrofoninsa) Se on Nooralle hyvä, pieni kasvunpaikka sekin. Mutta ihan oikeessa sä oot siinä että ehkä liian kovasti ihmiset ottaa"
Juhani "Mä oon päässy helepolla. Sen huomaa että ehkä iän puolesta me päästään Taavin kanssa todella helpolla, koska me ollahan Taavin kanssa kaks vanhinta. Taavi on neljänkymmenen ja mää oon kolomen kaheksan."
Tässä välissä vaihdetaan pari lausetta asukkaiden ikävuosista ja Juhani ja Samir laittavat niitä järjestykseen. Sen jälkeen he nousevat tupakkapaikalta ja suuntaavat taloa kohden.
Juhani "Niin vielä se että ite on päässy helepolla tuos noin, mutta se, ehkä myös sekin (epäselvä murre sana)"
Samir "Joo"
Juhani "Eikä oo ollu niitä, sanotahan, omien mielipiteiden, sitä niinku kyseenalaistamista niin raakasti (Viittaa siihen kuinka ihan mitä tahansa Noora tai Sami sanoo, heidän mielipiteensä lynkataan samantien, kun taas hänen mielipiteitä kuunnellaan)"
Kyllä tykkään Juhanista päivä päivältä enemmän. Vielä kun hän uskaltaisi nostaa kissan pöydälle ja seuraavassa kiusaamis tai syrjimishetkessä puolustaa Nooraa ja Samia ääneen. Veikkaan että kun Juhani karjaisisi oikein kunnolla ja käskisi kiusaajien juosta kauimmaiseen nurkkaan ennenkuin alkaa heinäseipäät rapista selekähän, niin Pekalta ja Jassulta valahtaisi samantien housuun.
Juhanihan on niin katkera kaikesta, mitä muut ovat saaneet. Mitää negatiivista ei suoraan sano kellekään, takana päin läyhää antaumuksella. Saminhan se halusi talosta pois, kun sitä eilisessä suorassa kysyttiin.
247 antaa sinulle ihan toisenlaisen kuvan Juhanista. Hanki se ja lopeta tuo ininä. Jos jotain matematiikasta ymmärrät, niin silloin tiedät että koosteissa ei pystytä näyttämään ideaalitilanteessakin kuin 1/24 osa päivän tapahtumista. Mutta kun ajasta otetaan pois mainokset, sekä juontajien höpinät, sekä introt ja outrot, sekä vieraat jotka eivät ole edes katsoneet tapahtumia ja heitä siitä huolimatta yritetään haastatella, koosteessa näytetään vielä huomattavasti paljon vähemmän kuin 1/24 osa! Jos et ymmärrä, niin mene takaisin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Kaija kirjoitti:
Noora voisi käydä ihan fiksusta ihmisestä jos pysyisi hiljaa, joka kerta kun sanoo jotain paljastuu uskomaton typeryys. Jos Jasmiina olisi minun tyttäreni häpeäisin silmät päästäni tuon käytöksen takia, hänessä on yksi hyvä puoli, se on ruokahalu.
No olipa ilkeästi sanottu. Ei sillä, että hyvässä ruokahalussa olisi mitään vikaa. Itse keksin kuitenkin Jasmiinasta noin montakymmentä hyvää puolta aika äkkiä. Ei hän varmaan mikään täydellinen ole, kuten ei kukaan, mutta ei hänessä mitään silleen erikseen pahaakaan ole. Vähän hysteerinen, kuten moni nainen. Sitä kutsutaan herkkyydeksi.
Kiroilija ja möykkääjä herkkä vai. Mesoo kaikkien silmillä. Sopiva kaljaräkälään keljan kaatajaksi joka suhteessa, älyssä, rumassa kielen kielenkäytössä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu
Juujuu, oli kauhiaa kahtella Juhanista Samin kiusaamista, mutta ei tehnyt mitään estääkseen sitä. Siinä meillä sankari.
Tekikö muut? Laura meni halaamaan Samia sen jälkeen, ja sitten tuli noitakolmikko Jassu, Minna ja Pippa häiritsemään ja lepyttelemään ettei totuus heidän vääristelyistään paljastuisi. Muut "sankarit" Pekka, Anssi nauroivat ja katsoivat vierestä. Melody sanoi jotain, mutta hänkin on osoittanut viime viikoilla ettei halua olla sankari vaan yksi kiusaajista.
Vierailija kirjoitti:
Bb:n sivulle oli joku kirjoittanut, että viime kauden vili on jossain viisi miestä ohjelmassa tulevassa jaksossa .
Myös bb Tomi 2011 kaudelta on siellä. Vai oliko 2012 kausi
Ei näytä. Kaunis nuori tyttö. Miksi Jasmiina pelkäsi Samirin tuloa ja näytti syylliseltä..