Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Anssi OLISI pitänyt pelastaa ehdottomasti nainen. Törkeä temppu Anssilta. Kyllä Anssi putosi mun suosikki kolmikosta pois.
Itse äänestän ehdottomasti naisia.
Anssi joutaa mun puolesta ulos!
Miksi olisi pitänyt? Hän halusi turvata ystävänsä. Minäkin haluaisin ystäväni turvaan sen edellä, että varmistaisin, että jokin sukupuolikiintiö täyttyy.
Talon tylsä ilmapiiri jatkuu kun Jassu jatkaa vielä viikon.
Mä sitten tykkää Noorasta. ❤🙂
Jee, hyvä Anssi, oot paras, ykkönen.
Niin missä ne Taavi ja Anssi ottaa yhteen, kuten Elina sanoi.
Sami tippui ykkösestä kolmanneksi minuutissa?
Kiltti sielu kirjoitti:
Mitä meitä ihmisiä vaiva? Ihmettelen miten paljon pahaa puhutaan Jasmiinista. Erityisesti painosta haukkuminen on säälittävä ja surullista. Kuinka moni näistä haukkujista on laiha ja hyvän kuntoinen.
Itsekään en pidä Jasmiinan kiroilusta, mutta hän on nuori nainen, ja varmasti kasvaa tuosta.
Kiltteys on tärkeää ominaisuus.
Lol, kiroileva ihminen ei ole kiltti. Hän on hyvin itsekäs ja tämäkään ei ole mitään kilttiä. Millä silmillä ja korvilla sä katsot tätä ohjelmaa. Voin kertoa sinulle, ettei se Jasmiina sulle lohkea.
Täällä on vaan muutama tyyppi, jotka haukkuu Jassua päivästä toiseen. Huomaa kirjoitustyylistä ja haukkumisen aiheista. Jankuti jankuti.
Elina näyttää hybridi-ihmiseltä
Laittais Jassu naamarin päähänsä ettei tarviis kattoo tota sen r.... naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Talon tylsä ilmapiiri jatkuu kun Jassu jatkaa vielä viikon.[/quote
Onneksi vain viikon.
Vierailija kirjoitti:
Sami tippui ykkösestä kolmanneksi minuutissa?
Aika nopeasti kyllä tapahtui..
Mellua potuttaa kun Jassu ei lähdössä, eipä kiinnostanut mennä halimaan, sama oli viime vkl. Mölinä haluaa olla ainut naisista. Kiero peluri toi akka.
Nyt Maijulle hitosti ääniä, että mies lentäis tänään.
Jasmiina ja Melodia ulos. Painivat samassa sumopainissa. Yööks...
Hohhoijjaa. Josko se sami ressukka saatais ulos
Mitä jos oisi lä,ki hiljaa. Näätkö ees omaa alakerran varustusta muuten kin peilistä??
Anssi ja Jassu turvassa. Kiva. Maiju lähtee.
Kauniit rinnat Nooralla. Ihana nainen.