Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on kyllä niin aivoton et mun tekee ihan pahaa.
Noora taitaa tietää, että "esittämällä" tyhmää on menneisyydessä voitettu BB. Myös hän (voittaja) Anniina taisi olla kampaaja. Mutta siitä on aikaa joten tuskin tämänpäivän kriittinen katsoja menee halpaan. Joten jos Noora on tyhmä tai näyttelee tyhmempää sen kyllä katsoja huomaa, eikä armopaloja taida näyttelemällä saada.
Jospa Noora onkin nero.
Maiju ei voi mennä kenenkään ohitse, ei vaan ole mahdollista.
Heihei pinppi!
Meidän onneksemme Jassu ei lähde mihinkään. Ensi viikon aikana hänestä huokuva positiivinen energia pääsee aivan uudelle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä näytti siltä että nukkuu ilman pöksyjä😂😂
Varmaan ruskeat raidat lakanassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin myyjä matkustelee ympäri maailman. Onko lehtimyyjillä niin hyvä palkka? Ville matkustellut hyvin monissa maissa. Kustantaako itse matkansa vai suku.
Pohditaan sitä mota sivua. Samalla mietitään miksi hänellä ei ole ulosottovelkoja.
opiskelemaan yliopistoon muistaakseni Hollantiin.
Ei edes opintovelkaa?
Villen vanhemmat ovat varakkaita, muistaakseni isänsä ja isoisänsä ovat tohtoreita. Kertoi joskus aiemmin myös, että asuivat jossain ulkomailla ennen kuin muuttivat Kuopioon. Huomaa, että on saanut sivistävän kasvatuksen.
Villen suvun tapauksesta ei ole tietoa, mut kieltämättä Villestä huokuu kyllä joku sellainen perussivistys ja vähän rahakin, Ville on jokseenkin huolettoman oloinen, ja mulle tulee siitä mieleen se, että ei ole tarvinnut kauheasti miettiä perustoimeentuloon tai sensellaiseen liittyviä juttuja. Koulu Hollannissa, johon naurettavan helppo päästä (sanoi itse, että tuli BB-taloon nyt, koska sinne kouluun on tosi helppo päästä ensi syksynäkin) vähän saattaisi myös antaa viitettä, että on ollut mahdollista järjestää asiat. En väitä mitään, mut vois kuvitella.
Mut pärähdin kyllä vähän nauruun, kun Villen suvun varakkuutta perustellaan tohtoriudella. Eipä se ole koskaan ollut tae varakkuudesta, ja itse ainakin tunnen monia tohtoreita, jotka ovat aika pienituloisia. Mutta joo, ehkä Villen sukulaiset ovat ihan hyvissä, akateemisissa viroissa?
Vielä kun poika oppis olemaan läyhäämättä ja ylenkatsomatta itseään muka simppelimpiä ihmisiä. Sivistyneisyys ei ole tae hyvästä käytöksestä.
Komea Anssi saa vielä jatkaa, ja Samir. Eihän tuota jaksa seurata, jos hyvännäköiset miehet lähtee.
Onko noista asukkaista muuten ketkään sanoneet kuinka pitkiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on kyllä niin aivoton et mun tekee ihan pahaa.
Noora taitaa tietää, että "esittämällä" tyhmää on menneisyydessä voitettu BB. Myös hän (voittaja) Anniina taisi olla kampaaja. Mutta siitä on aikaa joten tuskin tämänpäivän kriittinen katsoja menee halpaan. Joten jos Noora on tyhmä tai näyttelee tyhmempää sen kyllä katsoja huomaa, eikä armopaloja taida näyttelemällä saada.
Jospa Noora onkin nero.
Hahaha 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Lassen housunlahkeet 🤣🤣
Mikäs niissä on vikana? Trendikkäät ikäiselleen. Enemmän naureskelisin Samin yöhousuille
Naiselle ne olis kyllä trendikkäät, mutta että miehelle. NOT!
Vierailija kirjoitti:
Onko noista asukkaista muuten ketkään sanoneet kuinka pitkiä ovat.
Maalaustehtävässä tms tuli esille et noin 180 Lasse ja Taavi. Yllätyin et niinkin vähän. Jassu 163?
Samilla on ihme esitys päällä ennen suoraa lähetystä. Ehkä peittää jännitystään höpöttämällä ja heilumalla. Ja kun kysytään niin varmasti "no ei tässä mitään, ei jännitä!"
Tippuuko Andy? Jännittää 🤔
Tsäsmiina ulos. Riittää jo toi näytelty ruikutus draama rumalla naamalla.
Se iso Jasmiiiina ulos. Ei kiinnosta enää, näyttänyt jo tylsän persoonansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ruskeat raidat lakanassa.
Voi olla vaaleita tahrojakin.😂
Vierailija kirjoitti:
Ääniä Jassulle nyt, että saadaan taloon jatkossakin ääntä, tunteita, tilanteita ja komiikkaa! Hurmaava Jassu 😍
Olisipa ollut intissä Jassun kuva käytettävissä. Siinä olisi hävinnyt kovinkin panetus viikkokausiksi ja kulli olisi paennut piiloon peräsuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Se iso Jasmiiiina ulos. Ei kiinnosta enää, näyttänyt jo tylsän persoonansa.
No olisihan se kiva katsoa, kun possu syö ja lihoo lihomistaan.