Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa miestä milloinkaan naisen eturauhanen alkaa reistaamaan. Saunaan ei saa mennä ennen kuin on höylätty. Oireina veemäisyys ja teko itkuisuus. Kotikonstina auttaa pelkkä voin syöminen.. 🐳....... 😙........ 🥕
Naisella ei oo eturauhasta😂😂😂😂
Siksi tämä onkin niin kutkuttava juttu.... Mystistä... Seurataan.... Hmmm... Joooopa joooo
Vierailija kirjoitti:
Kenen tupakoita tuo Jassu polttelee puolen tunnin välein?
Pummii muilta. Etenkin Juhanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä ihana, positiivinen heinäkasaan hyppijä
Ei ota tosissaan, sitten vielä ihmettelee kun ei valita tehtäviin. Tahallaan sotkee muiden tehtävää.
Tajuathan sen että jokainen 247:n katsoja tietää että vääristelet taas asioita koska et omista 247:aa?
Muille jotka eivät ole hankkineet 247:aa ja uskovat tuota vääristelevää trollia. Tässä seuraavana on totuus siitä mitä tuolloin tapahtui.
Sami ei sotkenut kenenkään etsimisiä, vaan kun BB ilmoitti että aikaa on enää puoli tuntia jäljellä, Sami yhdessä muiden kanssa alkoivat huutamaan riemusta ja rakentamaan valtavan kokoista heinäkasaa, johon päättivät hypätä yhdessä kun BB ilmoittaisi että tehtävä on loppunut.
He varoivat Samiria ja Anssia, ja Sami vielä erikseen kysyi että eihän hän sotke Samirin kohtaa. Samir sanoi ettei kukaan häiritse häntä, että leikkikää vain kaikki ihan vapaasti. Silloin Sami sanoi että, hauskaa, kerrankin kaikki haluavat leikkiä hänen kanssaan. Ja siitä Jassu huusi nauraen että nyt leikitään.
Että sellaista. Seuraavan kerran kun yrität trollailla. Yritä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Pekkaa niin monet vihaavat. Olen itsekin adhd ja ymmärrän Pekan sekavaa käytöstä. Me adhd:t kyllästytään nopeasti ja jos mitään kiinnostavaa viihdykettä ei ole, tuotamme sitten sitä itse tavalla tai toisella.
Miksi meidän muiden pitäisi pitää teitä sähläreitä jotenkin kivoina ja viihdyttävinä?
Koska te muut olette niin tylsiä
BB vahvistaa ajatusta: en ikinä seurustele adhd-ihmisen kanssa. Opinnoissa oli jo perusajatus, älä vie töitä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ole omia. Sanoi lopettavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Pekkaa niin monet vihaavat. Olen itsekin adhd ja ymmärrän Pekan sekavaa käytöstä. Me adhd:t kyllästytään nopeasti ja jos mitään kiinnostavaa viihdykettä ei ole, tuotamme sitten sitä itse tavalla tai toisella.
Miksi meidän muiden pitäisi pitää teitä sähläreitä jotenkin kivoina ja viihdyttävinä?
Koska te muut olette niin tylsiä
Pistätte vaan kaikki negat sairautenne piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
BB vahvistaa ajatusta: en ikinä seurustele adhd-ihmisen kanssa. Opinnoissa oli jo perusajatus, älä vie töitä kotiin.
Mä olen adhd ja ollut parisuhteessa 20 vuotta mieheni kanssa. Älä yleistä. Kaikki me olemme erilaisia diagnooseistamme huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pummii muilta. Etenkin Juhanilta.
Juhani ihan mielellään tarjoo sille. Kerääköhän Juhku pisteitä Jassulta. Ei voi tietää.
🤨 Tänään taas faneja studiolla. En tykkää. Kim Sainiota voisin kuunnella vaikka 2 h.
Jos Anssi voi suojata häädöltä itsensä lisäksi esim kaksi, niin olisi hieno käänne valita punaisten kaksi naista. Tämä olisi Anssilta periaate, jota arvostaisin. Talossakin on puhuttu tästä naiskadosta ja tuo olisi ele, jota ei tarvitsisi edes alleviivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko suomi on lehdissä sitä mieltä että Jassun käytös on mennyt liian törkeeksi. Se on ollut törkeetä koko ajan, mutta nyt tuli raja.. En uskonut että voi olla noin ilkeä. Toivottavasti joutuisi ulos talosta. Melodykin on enkeli häneen verrattuna. 👍👍👍👍
En tiennyt että täällä joku vielä lukee propaganda lehtiä. Jassu on paras naisista. Tosin se temppu Samille oli törkeä siinä tehtävässä, kun jätti Samin pois.
Jassu kyllä kysyi Samilta, mutta hän rupesi heti jahkailemaan, ei sitä vastausta halukkuudesta olisi saatu pitkään aikaan. Sekin siinä Samissa varmaan noita ärsyttää välillä, kun hän ei voi sanoa kyllä tai ei, aina pitää jokaisesta pikkuasiasta jaaritella pitkään
Olisin itsekin Jassuna jättänyt väliin Samin valinnan.
Juu ja myöhemminhän Jassu sano Samille,että sano vaan reippaasti,jos haluat tehtäviin.
SAmaten pyytelivät illalla Samia jäämään nukkumaan olkkariin, mutta hän halusi välttämättä mennä saunaan yöksi. Alma sitten jeesusteli, miten syrjitty Samiparka joutui saunaan yksin nukkumaan.
Sami viihtyi oikein hyvin saunassa viime yönä oma pikkuveli seuranaan.
Kamera kuvasi klo 01.19 Samia; peitto heilui kolmisen minuuttia kun käsi kävi peiton alla. Kun tuli valmista niin veti housut jalkaan ja pesi kylppärissä VAIN oikean kätensä. Sen jälkeen kipitti muina miehinä vessaan.
Hyvä Sami, jos teki näin. Käsihygienia on tärkeää. Tämä myös Melodylle tiedoksi.
Se veti ne housut jalkaansa lauteilla sormet vielä siis töhnässä. Joutui myös asentamaan mikin siellä. Sotki siis samalla sen omaan töhnäänsä. Sit vasta käsipesulle. Eikä se sitä kättään kunnolla pessyt, pari sekuntia piti veden alla ja pyyhki sit pyyheeseen. Ehkä sit vessas perusteellisempi pesu + mikin putsaus kun sillä kesti jonki aikaa siellä.
Huvitti kun pari minuuttia aiemmin kuvattiin makkaria ja Taavi oli siellä samoissa hommissa polvet koukussa. Samaan aikaan Jassu ja Pekka vielä jauhoivat ulkona. Puhuivat mm. kuinka söpöä on kun Sami nukkuu saunassa. Ja kun Sami tuli vessasta, näkivät Samin ja kävivät koputtelemassa saunan ikkunalla Samille hyvänyön toivotukset täysin tietämättä että Sami oli just tuhmaillut.
Sit ei mennyt kuin vartti niin Nooralle tuli eka keinutuoliherätys. Ehti pojat saada hommansa valmiiksi ennen sitä onneksi.
Vierailija kirjoitti:
🤨 Tänään taas faneja studiolla. En tykkää. Kim Sainiota voisin kuunnella vaikka 2 h.
Eiks siellä ole Krisukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa miestä milloinkaan naisen eturauhanen alkaa reistaamaan. Saunaan ei saa mennä ennen kuin on höylätty. Oireina veemäisyys ja teko itkuisuus. Kotikonstina auttaa pelkkä voin syöminen.. 🐳....... 😙........ 🥕
Minulla onneksi eturauhanen ollut ok 😊
Onnittelen 🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Sainio jo niin nähty. Next
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen adhd ja ollut parisuhteessa 20 vuotta mieheni kanssa. Älä yleistä. Kaikki me olemme erilaisia diagnooseistamme huolimatta.
Teen työtä nepsy-nuorten parissa ja pidän heistä paljon! Minulla on kuitenkin lupa elää OMAA elämääni, niin kuin haluan.
Juhis on itseasiassa ihan sexy mies.
Miks toi ville limaa tuota sätkäpaperia ihan märäksi. Eiköhän kerta nuolaisu riitä.
Mitä mitä siis häätöhuone on just hyvä krisu mitä sä sekoilet
Milloin tapahtui