Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miksi tuo Noora haeskelee vain kundien seuraan ? Nyt naama oli melkein kiinni Samin ja Pekan safkoissa.Sitten sen jälkeen Anssin luokse.Eipä paljon höpise naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB-Katja puhuu suunsa puhtaaksi suhteestaan Pekkaan – kumoaa jyrkästi yhden villin huhun https://www.is.fi/viihde/art-2000008335272.html
Juu, seliseli. Putosit jo. Ketä kiinnostaa.
No mua kiinnosti. Ja hyvin selitti ja ihan järkevästi.
Katja vaikuttaa tekstin perusteella huimasti kypsemmältä ja tervepäisemmältä kuin valtaosa tän ketjun kirjoittelijoista.
Tosiaan, Katja putosi jo, ja silti jotkut eivät voi lopettaa hänen närkkimistään. Katja vain näyttää kestävän löylyn. Se on hyvä.
Joku jopa jossain Face-ryhmässä söpöttänyt Katjalle suoraan, että tää on pilannut Hassu-Pekan pelin. Hoh hoh.
Vierailija kirjoitti:
BB:n sivuilla on juttu Kuudes BB-viikko kiristää asukkaiden hermoja – “V*tuttaa jatkuva lässyttäminen”, en saanut tähän linkattua. Juhani siis valittaa Villelle ulkona, kun menee hermo häätöspekulointeihin. Jutun mukaan olisi tapahtunut torstaina, mutta onkohan siis tapahtunut kuitenkin tänään, kun juttu on julkaistu tänään? En löydä 24/7:sta. Muistaako joku taustat paremmin? Mikä tuo mielenosoittamisjuttu on?
“Mä v*ttu kuuntelin koko viime viikonlopun sitä ‘kylä mää lähden täältä, mää lähden täältä’ – osotetaan mieltä sitten tuos noin. Ei s**tana sitä vaan jaksa”, Juhani tiuskaisee lopuksi.
Taasko se Juhani on valittanut, eilen läyhäsi Samirin kanssa. Tosin viimeksi mainittu lähinnä myötäili.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on niin älykäs ja ihana. Mun ihana pikku Seppo Taalasmaa :3
Mölisevä, itsekäs pässi!
Alussa tykkäsin jonkin verran mutta on niin härski jätkä ettei tipu sympatiaa enää yhtään. Ulos, out
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko suomi on lehdissä sitä mieltä että Jassun käytös on mennyt liian törkeeksi. Se on ollut törkeetä koko ajan, mutta nyt tuli raja.. En uskonut että voi olla noin ilkeä. Toivottavasti joutuisi ulos talosta. Melodykin on enkeli häneen verrattuna. 👍👍👍👍
En tiennyt että täällä joku vielä lukee propaganda lehtiä. Jassu on paras naisista. Tosin se temppu Samille oli törkeä siinä tehtävässä, kun jätti Samin pois.
Jassu kyllä kysyi Samilta, mutta hän rupesi heti jahkailemaan, ei sitä vastausta halukkuudesta olisi saatu pitkään aikaan. Sekin siinä Samissa varmaan noita ärsyttää välillä, kun hän ei voi sanoa kyllä tai ei, aina pitää jokaisesta pikkuasiasta jaaritella pitkään
Olisin itsekin Jassuna jättänyt väliin Samin valinnan.
Juu ja myöhemminhän Jassu sano Samille,että sano vaan reippaasti,jos haluat tehtäviin.
SAmaten pyytelivät illalla Samia jäämään nukkumaan olkkariin, mutta hän halusi välttämättä mennä saunaan yöksi. Alma sitten jeesusteli, miten syrjitty Samiparka joutui saunaan yksin nukkumaan.
Sami viihtyi oikein hyvin saunassa viime yönä oma pikkuveli seuranaan.
Kamera kuvasi klo 01.19 Samia; peitto heilui kolmisen minuuttia kun käsi kävi peiton alla. Kun tuli valmista niin veti housut jalkaan ja pesi kylppärissä VAIN oikean kätensä. Sen jälkeen kipitti muina miehinä vessaan.
Yllä Jassu runkkasi porkkanalla olohuoneen lattialla ja söi samalla jotain, aikansa ährättyä veti houst jalkaan ja heitti porkkanan nurkkaan. Ei lauennut kun huuli pitkällä tuhahteli. Meni pää täristen nukkumaan. Se on semmosta.
Katsoin, niin ei pessyt käsiään.
Nyt meni jo yli rajan! En olis Jassusta uskonut. 🤮 Yhtään ääntä ei minulta enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi Noora vaan niin kaunis ja ihana 👅
Paljon kauniimmat kasvot mitä Laura L
Lasse ja Taavi nukkuu lusikassa ennen kauden loppua
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Noora haeskelee vain kundien seuraan ? Nyt naama oli melkein kiinni Samin ja Pekan safkoissa.Sitten sen jälkeen Anssin luokse.Eipä paljon höpise naisten kanssa.
Kateelliset naiset eivät puhu Nooralle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa miestä milloinkaan naisen eturauhanen alkaa reistaamaan. Saunaan ei saa mennä ennen kuin on höylätty. Oireina veemäisyys ja teko itkuisuus. Kotikonstina auttaa pelkkä voin syöminen.. 🐳....... 😙........ 🥕
Minulla onneksi eturauhanen ollut ok 😊
En ymmärrä, miksi Pekkaa niin monet vihaavat. Olen itsekin adhd ja ymmärrän Pekan sekavaa käytöstä. Me adhd:t kyllästytään nopeasti ja jos mitään kiinnostavaa viihdykettä ei ole, tuotamme sitten sitä itse tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehkä kattonut liikaa tätä 247 kun alkaa vähän jokainen asukki ärsyttämään. Tulisin kyllä aivan hulluksi jos olisin talossa itse.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kova veto BB:ltä jos sininen joukkue saisi heittää omat mausteensa tuohon viikonlopun häätöäänestykseen.
Esimerkiksi saisi pelastaa yhden lisää tai vaihtaa sinne jonkun pelastetuista. Anssia vaan härnätäkseen...
Tämä sopisi tähän Virtasen sekalaiseen päätösten soppaan.
Tää on hyvä, käykääpä ehdottamassa tätä jossain missä tuotanto käy lukemassa, olis aivan mahtava käänne kun Taavi, Lasse ja kumppanit heittäis pelastetun Pekan häätöön.👏🏻😀
Sami, Ville ja Maiju joutaisivat häätöön.
Missä on videotodiste Jassun ja porkkanan hetkestä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Pekkaa niin monet vihaavat. Olen itsekin adhd ja ymmärrän Pekan sekavaa käytöstä. Me adhd:t kyllästytään nopeasti ja jos mitään kiinnostavaa viihdykettä ei ole, tuotamme sitten sitä itse tavalla tai toisella.
Miksi meidän muiden pitäisi pitää teitä sähläreitä jotenkin kivoina ja viihdyttävinä?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tommosten naisten kanssa vapaaehtoisesti vaihtaisi sanaakaan, ehkä Maijun.
Eikö yleensä ole ollut puolivälin kemut?
Vierailija kirjoitti:
Missä on videotodiste Jassun ja porkkanan hetkestä
Samaan aikaan Samin kanssa
Kenen tupakoita tuo Jassu polttelee puolen tunnin välein?
Kyllähän tuo olisi aikamoista, jos joutui kuuntelemaan Anssia, Pekkaa, Melodya aamusta iltaan. Omaa rauhaa kaipaa kaikki. itse hakisin myös rauhallisempaan ympäristöön välillä.