Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tullut Juhanin kipukynnys täyteen ja käy kuumana yhtä jos toisesta asiasta. Olen jopa yllättynyt miten koville ruokaostokset ottivat ja ihan oikeasti on pahastunut Nooran puolesta miten tätä on kohdeltu.
Ei ihmekkään jos Juhania päähän ota. Kahvia ei saa ja kuunnella joutuu noita jonni joutavia juttuja.
Jassu ei saa meidä rahoja kaljaan ja tupakkaan. Se on varmaa.
Lasse ja Taavi. Hetken aikaa kytee pinnan alla molemmilla. Sitten toinen kilahtaa. Sen jälkeen sovitaan. Kaikki tämä pohjimmiltaan hyvässä hengessä. ♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuolla ollaan suljetussa tilassa samojen ihmisten kanssa niin ei ihme että välillä saattaa vähän hermot kiristyä. Ei tuo nyt mitään niin vakavaa ole.
Oikeesti? Ihanko itse keksit?
Tuo on BB -formaatin perusidea.
Sitähän tuossa viestissä tarkotettiinkin.
Pekka on varmaan röllituppuraisen poika.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tullut Juhanin kipukynnys täyteen ja käy kuumana yhtä jos toisesta asiasta. Olen jopa yllättynyt miten koville ruokaostokset ottivat ja ihan oikeasti on pahastunut Nooran puolesta miten tätä on kohdeltu.
Ei ihmekkään jos Juhania päähän ota. Kahvia ei saa ja kuunnella joutuu noita jonni joutavia juttuja.
Olin ennen ainoastaan Aki-fani, mutta tällä hetkellä toivoisin Samin voittavan.
Oletteko huomanneet, että Taavilla on rinnat?
Tämä oli Akista hyvä analyysi persoonasta 👏👍😁
Vierailija kirjoitti:
Jos sami sattuu voittamaan niin hänestä on varmaan mukava sit huomata et koko kansa on äänwstänyt hänet voittoon lähinnä sen takia että on ollut niin säälittävä reppana jota on koettu kiusatuks ulkopuoliseksi ja kansan on pitäny tulla samia auttamaan😂🥸
itse äänestän siksi että pidän Samista. Hyvä käytöksinen nuori mies.
JJASSUN KUULUU SAADA NENILLEEN. 👹👹
Vierailija kirjoitti:
Pekka on varmaan röllituppuraisen poika.
Pakko olla, ei epäilystäkään!
Kyllä me katsojat muistetaan Jassun ilkeilyt. Ei tule Jassu voittamaan.
Juhani on paskana muutenkin. Voi ei.
Sami talon fiksuin mies. 👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Pekka se rohmuu lettuja lisää, vaikkei toiset oo saanu edes ekaa kierrosta . Onneksi Maiju ja muut hellan ympärillä sanoi Pekalle ettei tollanen sovi.
Kyllä niitä riittää kaikille.
Jassukin jo myönsi Pekalle
Nytkö tuotanto yrittää saada Juhani masentumaan. Keksimällä keksii.
Vierailija kirjoitti:
Jos sami sattuu voittamaan niin hänestä on varmaan mukava sit huomata et koko kansa on äänwstänyt hänet voittoon lähinnä sen takia että on ollut niin säälittävä reppana jota on koettu kiusatuks ulkopuoliseksi ja kansan on pitäny tulla samia auttamaan😂🥸
Just näin,taitaa vaan olla niin,että tuo on ihan tarkoituksella tehty Samin ja tukijoukkojensa taholta.Älkää nyt menkö äänestäjät tähän halpaan.Sitten toinen juttu,kun paljon arvostellaan ohjaaja Virtasta,hyvin hän kyllä koosteessa asiat perusteli ja lasikiistakin tuli selväksi,vai ?
Pekko taas huutamalla paasaa omiaan... Muiden ilmeet 👎 Vastenmielinen tapaus!