Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Sami voittaa tämän vuoden BB:n.
Jos mä saan päättää nii KYLLÄ
Taavi 40v " mä en syö enää perunoita, ei maistu" vitsit, että hän on tosikko!
Ei ole Juhani kova läyhäämään.Aika hiljainen on loppujen lopuksi ollut.Muurahaistehtävässä kovat hermot.Mellulla olis mennyt hermot saman tien.Eipä mies ole valittannut edes sapuskan suhteen talossa.
Voi Taavi! Älä nyt vaan missään nimessä syö niitä pottuja. Ihan kuin katsoisin 12v teiniäni.
Ihania letutsiinoja. Vois huomenna paistaa niitä.👅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Sami<3 on jätetty ulkopuolelle :(
Aki on ainakin Samin kaveri <3
Oli kiva nähdä kun eilisessä koosteessa kopittelivat taustalla. :)
Sami on kyllä hankala tapaus. Toisinaan niin vahvasti omaa mieltä. Ja toisinaan sangen epävarma.
Talossa oloa ajatellen hän heittäytyy noihin rooleihin väärään aikaan.
Silloin kun voisi olla hiljaa, niin ei ole.
Silloin kun pitäisi puhua, niin ei puhu.
Haluaa periaatteesta olla eri mieltä. Ihme pelleilyä. Aikuinen mies ja vänkää vastaan kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä iha outsider. Laittakaa raukkaparks kotiin
Ai että kiusaajat voittavat taas. Kuten aina.
Säälilläkö on parempi seilata voittoon, nuo kaikkiko on nyt kiusaajia sit. Voi tsiisus.
Sami on koko kansakunnan mielestä söpö, seksikäs ja lutunen poika.
247 ja näet enemmän. Koosteisaa turhaa dramatisointia.
Vierailija kirjoitti:
Se on Aikuisvauvveli 👶🍼
Tuossahan tuo Sami keittiössä juttelee. Mitä ihmettä täällä jotkut taas ovat sitä pumpuliin käärimässä, aikuinen mies se on eikä mikään avuton hiirulainen vaikka siltä hieman näyttääkin. Fanitytötkö täällä taas liiottelee Samin avuttomuutta ja herkkyyttä.
Mikä ihmeen ruustiina tuo jasmiina oikein on. Huutamalla puhuu ja kyykyttää hiljaisimpia. Oikea kiusaajatyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Taavi-lady.
Mikä toi Pekka Anssi Noora ja Juhani juttu on? Mistä Juhanilla nyt alko kiristää, tekiks Anssi ja Pekka jotai vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami voittaa tämän vuoden BB:n.
Jos mä saan päättää nii KYLLÄ
Säälillä seilataan, aikuinen mies ja ei osaa puoliaan pitää.
TOVON ETTÄ JASSU TIPPUU ENNEN SAMIA. TAHALLAAN JÄTTÄÄ SAMIN SYRJÄÄN. HYVIN TIETÄÄ SAMI PÄRJÄSI HYVIN. KOLATAIPPA OMAAN NILKKAAN MOLLUSKALLE. SAATANAN MURSU. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Juhani kova läyhäämään.Aika hiljainen on loppujen lopuksi ollut.Muurahaistehtävässä kovat hermot.Mellulla olis mennyt hermot saman tien.Eipä mies ole valittannut edes sapuskan suhteen talossa.
Miksi et käytä välilyöntiä? Ei ne ole kortilla siellä Rovaniemelläkään.
Ois varmaan ihanaa välillä nukkua yksin, ilman muiden kuorsausta, pieruja, ylipäätään tietoa muiden läheisyydestä. Siitä varmaan nauttii niin paljon, ettäse kompensoi sängyn mukavuuden puutteen.
Se sohva on kapea nukkumapaikaksi.