Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
JUp kirjoitti:
Tim.Gallahan kirjoitti:
cancel-melody on tottunut saamaan kaiken näyttämällä "rasismikorttia". Eli : sä et mahda mulle mitään, sä et voi arvostella mua koska olen musta. (melody ulos seuraavaksi kiitos!)
Olisi edes kunnon musta, mutta kun on sekoitus.
Niinpä, haluaisi niin kovasti olla musta, mutta onkin harmikseen vain mula**i. Voi harmin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Purkautuiko Noora pk:ssa?
Varmaan valitti kun ei saanut kaljaa, toiset pikkutumussa ja Noora selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkautuiko Noora pk:ssa?
Varmaan valitti kun ei saanut kaljaa, toiset pikkutumussa ja Noora selvinpäin.
Kävi siellä vähän juopottelemassa. On nyt iloisessa pikkunousussa.
Melody: "Vanha kunnon mitä tuodaan kaupasta -leikki. Mä luulen että kaikki osaa sen jo nyt."
Sitten alkaa itse luettelemaan kermoja ja vehnäjauhojaan.
Mistä Akillä paloi käämit Melodyyn ? Rohkeutta oli kundilla.
Noiden aistitehtävien pitäisi olla samanarvoisia pisteissä, aika väärin, että yksi tehtävä ratkaisee pelin. Huonosti suunniteltu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, taas se vouhotus kuohukermasta alkoi, pitäiskö iteki alkaa ostaa sitä ku se tuntuu nii erinomaista olevan. On kyl epäterveellistä
Onko selvinnyt, mihin ne käyttää kuohukermaa? Vai onko se Mellun kahvijuomaan?
Ruokaan.
ilmottakaa kumpi joukkue voitti kun on VARMA tieto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta tuo sosekeitto näytti joltakin vauvan jätökseltä. Tuollaisten ongelma myös on, että eivät edes täytä ja kohta pitää taas syödä.
Jos ei ole mistä tehdä täyttävämpää ruokaa.
On niillä mm.perunoita,porkkanaa,niitä paloiksi ja uuniin,mausteita joukkoon.
Esim. paistetut ja keitetyt perunat tai muusi täyttävät enemmän. Myös keitettyinä tai uunissa kypsennettyinä porkkanakin täyttävät enemmän. Turha tuhlata raaka-aineita tuollaiseen sosekeittoon, jonka syöminen on yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käyvät tehtäviä läpi yrittävät laskea kumpi joukkue voittaa, Taavin kalkulaattori lähti käyntiin heti, aivot raksuttaa omia mahdollisuuksiaan, nähdäänkö illalla Taavi yläosa paljaana.?
Toivottavasti nähdään.... ❤️❤️💋❤️💋❤️
Tosiaan Noora rikkinäinen puhelin sellainen kävelevä.Tänään kulkennut paljon Lassen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, taas se vouhotus kuohukermasta alkoi, pitäiskö iteki alkaa ostaa sitä ku se tuntuu nii erinomaista olevan. On kyl epäterveellistä
Terveellisempää se on kuin maustetut ruokakermalitkut.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Mellu: " mä uskon et mä pystyn saada..."
Eiväthän nämä osaa edes omaa kieltään puhua oikein.
Ei ole tainnut Mellukaan montaa kirjaa elämässään lukea.
Ei varmasti ole. Siitäkin takuulla syyttää valkoista valtakulttuuria, kun hänelle "ei oo niinku tiätsä ku setä tuomon tupa". Alemmuudentunnossaan sitten asettuu muiden yläpuolelle, jopa ihan fyysisesti. Kun kundit makailivat sohvalla, tuo korsto nousi rahin päälle seisomaan kuin King Kong Chrysler buildingin huipulle konsanaan.
Kiitos sulle, mulla meni tuosta mielikuvasta iltapäiväkahvit väärään kurkkuun :D
Mellu kikattaa ku pikkutyttö kun käyvät Taavin kanssa ääniä läpi makkarissa.
Toivottavasti kaupassa olisi nyt edes kanaa. Kala taitaa olla liian kallista tuonne hankittavaksi. Mutta tuolla on vain tiettyjä samoja lihatuotteita viikosta toiseen kun ruokasponsorilta ei saa muita.
Sinisiä on nyt käymään vuorotellen päiväkirjahuoneessa . Nimeävätköhän punaisista häätön haluamansa ?
Vierailija kirjoitti:
Melody: "Vanha kunnon mitä tuodaan kaupasta -leikki. Mä luulen että kaikki osaa sen jo nyt."
Sitten alkaa itse luettelemaan kermoja ja vehnäjauhojaan.
ja juustoo on vaikka hiirille syöttää kun mellooni pitää piilossa etteivät vaan ihmiset (mmut kuin mellooni) syö.
käyvät toisensa perään kysymässä, saako, voiko jne.
juhania vissiin ottaa niin päähän ettei kysele eikä ano, kertoi aamulla pekalle kuinka omien töittensä välissä tekee nopeesti ruokaa että on vaikka makaroonilaatikko valmiina kun kersa tulee eskarista, ei siihen tuntitolkulla voi käyttää aikaa. mutta melloonin keittiössä tehdään tunnista toiseen ihmettelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUp kirjoitti:
Tim.Gallahan kirjoitti:
cancel-melody on tottunut saamaan kaiken näyttämällä "rasismikorttia". Eli : sä et mahda mulle mitään, sä et voi arvostella mua koska olen musta. (melody ulos seuraavaksi kiitos!)
Olisi edes kunnon musta, mutta kun on sekoitus.
Niinpä, haluaisi niin kovasti olla musta, mutta onkin harmikseen vain mula**i. Voi harmin paikka.
Mitäs väriä se Jassu on puoliksi. 🙄
..
Kylläpä on passiivisaggressiivista naurua. Hyviä vetoja Taavilla.
Kaikki taisivat juoda lasit tyhjiksi. Jotenkin arvattavaa tuo kyllä oli.