Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
45421/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, Juhani tippu!

Vierailija
45422/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavi ei päässyt mihinkään eka. Sitten otti akin lasit ja kappas kun onnistuu :D nyt ne käyttää yhtiä laseja.. Hyvää urheiluhenekä camoon :) (akin laseista näkyy siis läpi)

Kaikista laseista näkee läpi, eikö mene jakeluun. Lasit vastaa 1,5 promillen humalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45423/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset kannattavat Melodya? Ymmärän, että se on jonkinlainen esikuva mustille, jotka arvostavat sen möykkäämistä ja muiden alistamista, mutta minusta se ei ole normaalia käytöstä.

Ai mun mielestä Melody osaa olla viihdyttävä. Harvojen talossa olevien ihmisten jutuille / teoille olen nauranut ja ne ihmiset on: Sanni, Sami, Melody ja Jassu.

Joo Melody on aika alfanainen ja ymmärrän että betanaiset ei ymmärrä eivätkä tykkää alfoista mut Melodykin välittää muista ja haluaa esim turvata et kaikille riittää ruokaa. Se on Melodyn tapa kertoa et välittää muista talon asukkaista toisinkuin esim Pekka ja Anssi.

Voitko kertoa, mille Melodyn jutuille olet nauranut. Itse en muista Melodystä mitään muuta hauskaa kuin sen, kun ihmissusipelissä sanoi ääneen haluavansa pelastaa syödyn asukkaan. Muuten harvinaisen huumorintajuton tyyppi. Jopa tosikko-Taavi on hauskempi kuin Melody. 

eri

Ai pitäiskö muistaa kaikki kerrat kun se on selittäny jotain asiaa esim Villelle ja aloittaa sen ”äänettömän” naurun ja samalla yrittää selittää asiaansa loppuun. Näitä kertoja on kymmeniä milloin hän on ollut mun mielestä hauska. Se on sellaista luonnollista komiikkaa eikä mitään puujalkavitsi- Pekkaa. Jos oot seurannu 24/7 tietäisit mistä puhun. Tai voihan olla että ne ei sua naurata, mikä kertookin sinun omasta huumorintajuttomuudesta, ei Mellun.

Ei tarvitse muitaa kaikkia kertoja, kunhan kerrot muutaman. Olen kyllä seurannut 24/7 enkä parhaalla tahdollakaan näe Mellussa huumoria. Se, että hän käkättää itsekseen jotain, ei vielä minusta ole kovin kummoista huumoria. Tänään esimerkiksi nauroi Maijulle, kun tämä kuori sipulia. Sekö on hauskaa? 

En nähnyt tilannetta mutta luultavasti oli hauska. En mä tiedä mut mieti kumpi tuo parempaa energiaa taloon, naurava Mellu vai Taavi joka näyttää istuvan porkkana takapuolessa päivästä toiseen.

No sitten ymmärränkin, miksi pidät Mellua hauskana. Sinä siis pidät nenänvartta pitkin ylimielisesti toisille täysin turhaan nauramista huumorintajuna. 

Vierailija
45424/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset pitää diskata. Käyttävät yhtiä laseja joista näkyy läpi! Aina kun yks tulee perille niin seuraava menijä laittaa ne lasit. Punasilla omat lasit koko ajan,

Vierailija
45425/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset kannattavat Melodya? Ymmärän, että se on jonkinlainen esikuva mustille, jotka arvostavat sen möykkäämistä ja muiden alistamista, mutta minusta se ei ole normaalia käytöstä.

Ai mun mielestä Melody osaa olla viihdyttävä. Harvojen talossa olevien ihmisten jutuille / teoille olen nauranut ja ne ihmiset on: Sanni, Sami, Melody ja Jassu.

Joo Melody on aika alfanainen ja ymmärrän että betanaiset ei ymmärrä eivätkä tykkää alfoista mut Melodykin välittää muista ja haluaa esim turvata et kaikille riittää ruokaa. Se on Melodyn tapa kertoa et välittää muista talon asukkaista toisinkuin esim Pekka ja Anssi.

Voitko kertoa, mille Melodyn jutuille olet nauranut. Itse en muista Melodystä mitään muuta hauskaa kuin sen, kun ihmissusipelissä sanoi ääneen haluavansa pelastaa syödyn asukkaan. Muuten harvinaisen huumorintajuton tyyppi. Jopa tosikko-Taavi on hauskempi kuin Melody. 

eri

Ai pitäiskö muistaa kaikki kerrat kun se on selittäny jotain asiaa esim Villelle ja aloittaa sen ”äänettömän” naurun ja samalla yrittää selittää asiaansa loppuun. Näitä kertoja on kymmeniä milloin hän on ollut mun mielestä hauska. Se on sellaista luonnollista komiikkaa eikä mitään puujalkavitsi- Pekkaa. Jos oot seurannu 24/7 tietäisit mistä puhun. Tai voihan olla että ne ei sua naurata, mikä kertookin sinun omasta huumorintajuttomuudesta, ei Mellun.

Ei tarvitse muitaa kaikkia kertoja, kunhan kerrot muutaman. Olen kyllä seurannut 24/7 enkä parhaalla tahdollakaan näe Mellussa huumoria. Se, että hän käkättää itsekseen jotain, ei vielä minusta ole kovin kummoista huumoria. Tänään esimerkiksi nauroi Maijulle, kun tämä kuori sipulia. Sekö on hauskaa? 

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta hauskoja heittoja tai vahinkoja ollut Mellulla talossa monta kertaa. Oon kyllä nauranut. Pitsakonttaustehtävän palsussa Mellu esim koitti konttausta makkarissa ja nauroi itse et laitetaan läski konttaan. Hauskaa itseironiaa löytyy kyllä.

Vierailija
45426/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani, tykkään susta, mut kiitos että olet hidastamassa sinisen joukkueen voittoa! 👍

Vierailija
45427/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi ei päässyt mihinkään eka. Sitten otti akin lasit ja kappas kun onnistuu :D nyt ne käyttää yhtiä laseja.. Hyvää urheiluhenekä camoon :) (akin laseista näkyy siis läpi)

Kaikista laseista näkee läpi, eikö mene jakeluun. Lasit vastaa 1,5 promillen humalaa.

Kerro miksi kierrättävät yhtiä laseja kuin kaikilla oli omat lasit?

Vierailija
45428/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melodyä haukutaan turhaan.

Anssi, Pekka ja Taavi vois lähtä mäkeen pilaamasta talon tunnelmaa.

Taavilla joka päivä menkat ja Anssi ja Pekka on muuten vaan kurjaa porukkaa.

Melody voi painua kotiinsa komentelemaan, heiluttamaan keppiä ja rikkomaaan vaikka omia tavaroitaan. Talossa ei sellaista käytöstä kaivata.

Onneksi sinä et päätä siitä ketä talossa kaivataan. Eiköhän asukkaat äänestä niitä häätöön ketä haluavat ja tähän mennessä eivät ole ainakaan Melodya pois halunneet.

Vierailija
45429/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Alman puolueelliset mielipiteet on niin härskejä.

Vierailija
45430/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai illan oikea tulos = Noora ulos.

Vierailija
45431/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody voi painua kotiinsa komentelemaan, heiluttamaan keppiä ja rikkomaaan vaikka omia tavaroitaan. Talossa ei sellaista käytöstä kaivata.

Ja pompottamaan sitä poikaystäväänsä

Vierailija
45432/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LASEISTA KUULUUKIN NÄHDÄ LÄPI!!!

NIINKÖ.. 🙈

Vierailija
45433/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoissa mennään. Melkoisen tasaista. Jännä kisa.

Vierailija
45434/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä et päätä siitä ketä talossa kaivataan. Eiköhän asukkaat äänestä niitä häätöön ketä haluavat ja tähän mennessä eivät ole ainakaan Melodya pois halunneet.

Ikävä kyllä. Vastenmielistä katsottavaa se ruualla porsastelu, pomottaminen ja sääntöjen rikkominen.

Vierailija
45435/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhaniiiii!!!

Vierailija
45436/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman munaa imisit? Taavi ⬆️ Lasse ⬇️

Iloksesi ilmoitan, että kummankin.. ❤️❤️💋💋

Taavi isollaan takaa päin sisään ja Lassen ihana herkku suuhun edestä samaan aikaan. Nam :P

Minä kyllä tykkään, että Lassella täytyy olla kunnon saunalenkki, sellainen paksu jötikkä kun taas Taavilla on epåilyttävä muna, jonka ympäriltä se on raapinut karvansakin pois että itse muna näyttäisi isommalta.

Vierailija
45437/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Alman puolueelliset mielipiteet on niin härskejä.

Ketä nyt puolusteli?

Vierailija
45438/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on tasan pyllystä jos nuo lasit on erilaiset eri kilpailijoilla, toisten laseista näkyy paremmin kuin toisten. Kuitenkin kilpaillaan häätöön joutumisesta.

Vierailija
45439/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani menee kuin hirvi. Mahtavaa.

Vierailija
45440/105262 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhankin on yhtäkkiä tosi hyvä.

Ketju on lukittu.