Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä pekan ilmeen ku jassu on häntä suositumpi ku pääsee ekana turvaan. :)
Pekkahan sanoi Katjalle häädön jälkeen Katjan pelastautuessaan että Katja pääsi hänen siivellä turvaan. Sen mitä mä haluan nähdä on että Pekka tippuu sunnuntaina ja Katja jää taloon, se Pekan ilme siinä vaiheessa muistetaan vielä kymmenen vuoden jälkeenkin
Sinä olet juuri niitä jotka ei ymmärrä Pekan huumoria. Parasta Pekan heittämässä läpässä oli se että se on kaiken lisäks totta. Hajottaako et näköjään vieläkään oo päässy yli. Kuiva huumorintaju sulla. Vai onko ollenkaan.Ei näköjään.
Aloittajalle sen verran, että tuo siipeily on alunperin Katjan pohdinnoista lähtöisin, kun Pekan kanssa jutteli, mitä katsojat hänestä ajattelevat. Katjahan on seurannut paljon BB aikaisempina kausina ja siksi pohti, miten Pekan ja hänen "suhde" näyttäytyy katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä pekan ilmeen ku jassu on häntä suositumpi ku pääsee ekana turvaan. :)
Pekkahan sanoi Katjalle häädön jälkeen Katjan pelastautuessaan että Katja pääsi hänen siivellä turvaan. Sen mitä mä haluan nähdä on että Pekka tippuu sunnuntaina ja Katja jää taloon, se Pekan ilme siinä vaiheessa muistetaan vielä kymmenen vuoden jälkeenkin
Minä taas en halua tätä koska jää siinä tapauksessa ensi viikko katsomatta- viikko Katjan kitinää, itkua ja masentelua Pekan lähdöstä 😱 Katja ulos omaksi parha0akseen.
Itkupilli, ulisija, viltti ulos!
Mitä te näette tossa Katjassa kotiin vaan! Katsokaa Sannin ilmeitä. Ihan huippuja. Sanni turvaan. Katja ei tuo mitään. Turhake.
Vierailija kirjoitti:
Noorasta tulee uusi Tuksu tai Henna Kalinainen
Ps. Nyt toivoisi pieru maijulta pieruja ja sitä huonoa läppää mitä lupasi!!
Mä oon jo unohtanut ton koko pierukeissin! En jotenkin yhdistä tota Maijua nyt yhtään siihen PieruMaijaan. Nyt olisi kyllä Maijun aika näyttää itsestään tämä puoli. Sainiokin sanoi, ettei ole niin villi kun antoi ymmärtää. No ei todellakaan ole. Pieruhan on tosi kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Katja on empaattinen ihminen, joka harvemmin joutuu konflikteihin. Onneksi saadaan seurata Katjan edesottamuksia myös ensi viikolla.
Eli ei anna mitään taloon!!
Kotiin laittamaan elämä mielekkääksi.
Jos kaikki naiset häädetään ennen kun yksikään mies on tippunut ja talossa on lopulta vain miehiä lopetan todellakin katselun ja katson vain finaalin viimeiset minuutit nähdäkseni kuka voittaa.
Jasmina ulos! En jaksa kuunnella sen valitusta.
Näyttää siltä että ääniä pitää keskittää Sannille että Katja saadaan pihalle. Kyllä harmittaisi jos Sanni lähtisi ennen Katjaa kun jälkimmäinen on alisuorittanut miltei jokaisessa kauppatehtävässä. Muurahaistehtävänkin pilasi täysin omalla suorituksellaan, tai oikeastaan sen puutteella.
Pojat muistelee ja herkistelee Laura L:aa. Muutaman olusen voimalla. Oli ilo silmälle ja niin hyvää läppää heitti.
Ohjelma suosii miehiä. Suoranainen ihme oli, että nainen voitti sentään julkkisBB:n, vaikka eihän tuota nyt edes voi oikein laskea oikeaksi kaudeksi kun kestikin vain kolme viikkoa keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on ihailtavan rento aina nimettynä, nytkin juttelee iloisena poikien kanssa, Tykkään tosta asenteesta kun ei pilaa muiden fiiliksiä märinöillään.
Esittää. Koko ajan. Ja sit hajoilee kun ei enää jaksa esittää.
Mun mielestä toi Jassu on ihana 😄 valittaa ihan **tusti mutta tekee senkin tosi omanlaisella symppiksellä ja aidolla tavalla. Arvostan todella sitä ettei hän tekeydy muuksi mitä on. Nyt on talossa myös feikkejä. Jassun täytyy pysyä talossa!
Ihana et Jassu ja Katja bondaa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Miks Melody tuolla alkoi ensimmäisenä halailemaan kun nimetyt kerrotiin?
Koska hän on Suurena Johtajana myös lempeä ja myötätuntoinen. Ihan kuin kolleegansa Pohjois-Koreassa.
Pekka tai Sami ei tipu, joten nainen tippuu taas :D 5 nainen putkeen. :D
Katja ulos, Pekka pääsisi irti.
Pekka paras, Jasmiina huippu, Sami kans, Sannikin ok. Katja ulos niin nähty. Ei anna mitään panosta tehtäviin, surkea eläytyä ja säälillä päässy tänne asti. Ulos! Muista en haluu luopua vielä. Ens viikolla Käärme Noora sit ulos niin et siinä käy. Ei se oo käärme vaan kastemato. Käärmeet on söpöjä mut u know
Tuli vähän hiljaista tuonne porealtaasen kun Mellu tuli sinne. Samin ja Pekan ilmeet on tuimat. Juhani ainoastaan puhuu.
Sanni koti mökilleen makoilemaan 🐷
Ihanaa nyt jää nuo pervopullon pyöritys pelit pois kun 2 pervoilijaa uikuttaa makkarissa.