Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Aargh, voisiko tuo Laura olla hetken hiljaa. Koko ajan kuuluu hänen äänensä "onneksi saadaan juoda kahvia, mä laitan pipon päähän, ehkä ulkona on kylmä, oliko se nappi siinä vasemmalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katto-Kassinen näyttää kuuskymppiseltä, ei millään voi uskoa 22-vuotiaaksi.
mulle tulee se muumin hahmo mieleen kans , samanlaiset hiukset ja pipo. tykkäsi hilloista?
mikä tän nimi olikaan :D <3
Reippailija-Hemuli xD paitsi että sillä oli pipo, eikä hiukset
Kyllä taitaa Almalla olla laminaatit.. täytyy kyllä sanoa, että alkuperäisillä leegoilla näytti hymy.. noh, luonnollisemmalta. Miksi ihmeessä ihmiset haluavat laminaatit ja pilaavat ihan hyvät ja kauniit hampaat, en voi ymmärtää, tätäkään villitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomen hammashuolto on pohjamudissa Akin hampaat olis kyllä nuorena pitänyt korjata.
Ehkä tuolla pöndellä ei korjailla hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Tempparit-Valto & BB-Laura. Kertoo kaiken oleellisen tästä "en ole niin kuin muut" -pimusta. Valitan, olet juuri sellainen kuin oli oletettavissakin... Julkisuushakuinen tyrkky.
Valtolla ei kyllä ole paljoa harkintakykyä tipujen suhteen. Yks jakaa persettä temppareissa ja toinen määkii puolimetriset ripset päässä bb-talossa.
Jasmiina se vaan jaksaa syödä ja syödä.
Vierailija kirjoitti:
Aargh, voisiko tuo Laura olla hetken hiljaa. Koko ajan kuuluu hänen äänensä "onneksi saadaan juoda kahvia, mä laitan pipon päähän, ehkä ulkona on kylmä, oliko se nappi siinä vasemmalla".
Laura on ihana söpis.
Nuo Hätösen uudet legot on kyllä luonnottoman isot. Tulee tekariefekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on ihana söpis.
Juu, onhan tuo söpö, mutta voisi silti olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo Hätösen uudet legot on kyllä luonnottoman isot. Tulee tekariefekti.
Juuri tulin samaa kommentoimaan. Myös luonnottoman valkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomen hammashuolto on pohjamudissa Akin hampaat olis kyllä nuorena pitänyt korjata.
Kyllä täällä pöndellä ihan sama hammashuolto on kuin teilläkin siellä suurkaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katto-Kassinen näyttää kuuskymppiseltä, ei millään voi uskoa 22-vuotiaaksi.
mulle tulee se muumin hahmo mieleen kans , samanlaiset hiukset ja pipo. tykkäsi hilloista?
mikä tän nimi olikaan :D <3
Reippailija-Hemuli xD paitsi että sillä oli pipo, eikä hiukset
tää https://www.google.com/search?q=kullankaivaja+muumi&client=firefox-b-d&…
Eli huono hammashuolto. Rahaa löytyy kaikille muille paitsi oman kansan hoitoon...
Tyhmää, kun nuo lamput on laitettu niin kauas toisistaan, estää vahtien keskustelun. Kuka urpo keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä pöndellä ihan sama hammashuolto on kuin teilläkin siellä suurkaupungissa.
"Suurkaupungissa" :D
Katson BBtä nyt ekaa kertaa vuosiin. Yksi kysymys - onko noi juontajat joka päivä yhtä paljon äänessä? Itse haluaisin katsoa koosteen talon tapahtumista, mutta nuo juontajat pilaavat kaiken. Ei niitä jaksa kuunnella, kun niitä näytetään enemmän kuin asukkaita. Sanokaa nyt, että ei ne joka päivä tuolla ole?
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina se vaan jaksaa syödä ja syödä.
Sen on kyllä näköinenkin, että on tullut oltua ruoka-aikana kotona... Yksi nuorimmista ja silti lihavimmista, samoin Ville - nykyajan trendi!
Tulin suoraan sanomaan että lukemattakin tiedän tämän ketjun sisältävän pelkkää paskaa. Aivottomat vajaat ihmiset lätisee pelkkää shittiä täällä jostain helvetin Big Brotherista.