Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
861/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siis varmasti haluaa jotain niillä tatuoinneillaan sanoa, miksi niistä ei siis saisi puhua ? Ja kertokaa mikä se juttu on niin ei tarvii meidän tyhmempien ihmetellä. 

Vierailija
862/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pipan nuorin 15 ja lähti silloin

ei voi olla mahdollista. Sanoi imetti 35 v asti. Tai jos lähti 35 vuotiaana, VANHIN voiis olla 15 sillon, nuorin vaikka vastasyntynyt. Olettaen että alkoi pukata lapsia vaikka 20 vuotiasta lähtien. EI voi nuorin ollu mitenkään 15 kun hän itse on 35. 

Hän on 49 v.

NIIN NIIN nyt, mutta kysymys oli, minkä ikäisiä hänen LAPSET oli kun hän lähti, hänen ollessaan 35 vuotias? EI VOINEET olla kaikki yli 15, kun äiti on 35 itte. Pakko oli olla jotain väliltä 0-17 kaikki laspet SILLOIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Pekka alkaa varmaan jo tänään kunnolla bondaamaan. Sit vaan odottamaan ekoja bileitä, missä on alkoholia.

Vierailija
864/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kauttaaltaan tatuoitu Laura on kuin hirviö, sarvet vain puuttuu. Miten ihminen voi olla niin tyhmä, että pilaa koko ihonsa tatuoinneilla. Ne tatuoinnit on kyllä ihan kaameen näköisiä. 

Näyttää ihan siltä, kuin olisi likainen joka puolelta. Puhdasta ihoa ei näy missään. 

Tosi ruma ulkomuoto. 

Jokaisella tietysti on oikeus tuohon, mutta tässä kohtaa oon niin kukkis, että en yhtään tajua miksi. Tuollakin Lauralla on nätit kasvot ja herttainen olemus , miksi tahtoo sen piilottaa. Kertokaa joku, jolla kenties itsellä on paljon tatuointeja tai tuttava jolla on ? 

Mitä se muka piilottaa? Huomasin heti ensinäkemältä ihanan hymyn ja iloisen persoonan. Huonosti piilotettu kyllä.

No tottapa kyllä tuokin. Mutta en vaan silti ymmärrä miksi niitä pitää olla noin paljon. Saa kai sen sanoa, ilman sarvia ja hampaita. Ihan valloittavalta tyypiltä vaikuttaa, ja varmasti se tulee vielä paremmin esiin, kun unohtaa roolinsa. 

Vierailija
865/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte aloittaa :osa suihkussa ja yksi lukittuna ulos

Vierailija
866/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu laura on mun suosikki. Siitä tuli mukavat vibat.

Miten tuollaiset tatskat eroaa viil telystä. Missä ravintolassa on ravintolapäällikkönä? En välttis palkkausi.

Miten paha mahtaa ihmisellä olla, kun noin karmeet tats..kat. Lähtenyt nuorena pohjoisesta etelään.

Uskontoperhe villi veikkaus.

Vierailija
867/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kylpytakit on järkkyjä luuturättejä

Vierailija
868/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei voi olla mahdollista. Sanoi imetti 35 v asti. Tai jos lähti 35 vuotiaana, VANHIN voiis olla 15 sillon, nuorin vaikka vastasyntynyt. Olettaen että alkoi pukata lapsia vaikka 20 vuotiasta lähtien. EI voi nuorin ollu mitenkään 15 kun hän itse on 35. 

Hän on 49 v.

NIIN NIIN nyt, mutta kysymys oli, minkä ikäisiä hänen LAPSET oli kun hän lähti, hänen ollessaan 35 vuotias? EI VOINEET olla kaikki yli 15, kun äiti on 35 itte. Pakko oli olla jotain väliltä 0-17 kaikki laspet SILLOIN.

28 vanhin ? Pippa oli 21, kun syntyi. nuorin ollut vauva, ja nyt 15, Pippa täyttää tänä vuonna 50 ? 

Vierailija
869/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaiset tatskat eroaa viil telystä. Missä ravintolassa on ravintolapäällikkönä? En välttis palkkausi.

Miten paha mahtaa ihmisellä olla, kun noin karmeet tats..kat. Lähtenyt nuorena pohjoisesta etelään.

Naisen kanssa elelee.. lapsista haaveilee.

Vierailija
870/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta lapsen tekemiseen tarvitaan mies.

Vierailija
871/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Pekka on melkoinen AdHd tapaus, toistaiseksi vielä hauska vaan saas nähdä muuttuuko rasittavaksi ajanmittaan?

Vierailija
872/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siis varmasti haluaa jotain niillä tatuoinneillaan sanoa, miksi niistä ei siis saisi puhua ? Ja kertokaa mikä se juttu on niin ei tarvii meidän tyhmempien ihmetellä. 

Mitä ihmiset haluavat meikillä tai hiusvärillä sanoa? Tai lävistyksillä? Mitä jos vaan itse sattuu tykkäämään tatuoinneista. Itse en tykkää edes, mutta en ymmärrä tällaista muiden ulkonäön arvostelua. Oma on asiansa.

Vierailija
873/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan Valto joutuu toistamiseen katsomaan, kun naista laitetaan telkkarissa?

Valto on nyt varautunut.

Pakannut muijallensa matkaan paidan, missä isoin kirjaimin selässä lukee NOT YOUR BABY.

Siellä se fittnesstypy ainakin simmonen päällään hiihtää menemään.

Vierailija
874/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuki riittää.

Vierailija
875/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermapankista spermaa, sen kummemmin miestä ei tarvita.

Vierailija
876/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset haluavat meikillä tai hiusvärillä sanoa? Tai lävistyksillä? Mitä jos vaan itse sattuu tykkäämään tatuoinneista. Itse en tykkää edes, mutta en ymmärrä tällaista muiden ulkonäön arvostelua. Oma on asiansa.

No parantaahan noilla ulkonäköä halutaan. Ja arvostella en halunnut, vaan kysyä . Kiinnostuksesta. Samalla tavalla kiinnostaa vaikka se, että miten Pippa on kokenut lähtönsä ja lasten "jättämiset". Ja paras ystäväni mm. on tehnty sen myös. Enkä ikinä häntäkään arvostelisi. 

Vierailija
877/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 49 v.

Tämä tosiaan kiinnostaisi kun melkoinen trauma jo sinällään. Ei isä voi äitiä korvata. Lisäksi kertoi haastattelussa, ettei nykyisin juurikaan tapaa lapsiaan.

Vierailija
878/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermapankista spermaa, sen kummemmin miestä ei tarvita.

mutta rahaa tarvitaan, noihin hoitoihin voi mennä todella paljon rahaa ( esim. Kaksi äitiä ja kaksoset ovat avoimesti videoillaan kertoneet,  pitkistä hoidoista ja niiden kustannuksista)- 

Vierailija
879/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs silikonitisseillä tai huulitäytteillä? Miten ihmeessä jotkut haluaa pilata ulkonäkönsä rumistuksilla kuten tuollaiset? Voi kauhistuksen kanahäkki sentään. Mihin tää maailma on menossa.

Vierailija
880/105262 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tarvita. 

Ketju on lukittu.