Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jassu se jaksaa jankuttaa samasta asiasta pitkän tovin. Mää olin niin raivona, mää niin tärisin X 10krt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista seurata Lassen ja Taavin sanatonta viestintää.
Keittiössä äsken olivat rauhallisesti. Minna ja Jassu tuli keittiöön jolloin Taavi katsoi useaan otteeseen tarkkaan Lassea, alkoi liikkumaan keittiössä ripeämmin ja kaatamaan ruokia kattilasta jne.
Sitten keittiöstä pois yhtä aikaa, sohville istumaan, ei lähekkäin mutta niin että ovat suoraan toistensa katseiden alla ja etenkin Taavi tuijottaa Lassea lähes koko ajan ja Lassekin suuntaa huomionsa usein Taaviin.
Näitä kahta on ihana ja mielenkiintoista seurata <3
Kuis Minna, onko murheen murtama, vai täynnä tarmoa.
Miten tää nyt Jassulle oli NIIIIIN paha, olen yllättynyt.
Siis mitä pelleilyä tämä nyt on? Jos Jassu ei kestä tehtävää, se lopetetaan (siis tehtävä, ei Jassu)?
Onko talossa Halloween-bileet?
Vierailija kirjoitti:
Kassu nyt kitisee joka hemmetin tehtävästä ja kaikesta.
Olis nyt tehtävä vie jatkunut ni oltais päästy eroon siitä.
Heti kun vähän huusi PK huoneessa niin kumma rt tehtävä loppu
On ihme tyyppi, tuommoinen paisuttelu moisestakin asiasta, oliko todella tosissaan? Ymmärrän jos olisi kestänyt esim. viikon. Lapsellista touhua tuolta tyypiltä. Loppuiko kun nosti metelin, tuotannon lemmikki? Väkisin voittoon.
Jassu pehmustettuun huoneeseen äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua tuo Jassu kitisee?
Hei Haloo! Ootko daiju?
Unettomuus tekee ihmiselle aika pahaa!
Vaikka jassu onkin välillä ihan viihdyttävä niin nyt on se hetki kun sen käytös ärsyttää aivan helvatisti taas. On se kumma että tuo lellikki kun vähä itkee niin kaikki tulee ku manulle illallinen. Laskee kyllä pisteitä mun silmissä. Nyt tuota jankutusta miten kauheeta tuo oli kuunnellaan kauan ja se kestää ja kestää ja kestää
Tiedätte kai virolaisen palvelukulttuurin, sitä ei ole! Ihmiset on töykeitä ja sulkeutuneita. Taavi on just perusvirolainen. En usko, että pepsodenttihymyään tuhlaa talon ulkopuolella.
Nyt meni kyllä yli hilseen tuo Jaccun turha ylidraamailu.
Vierailija kirjoitti:
Läyhäjengi koolla taas.
Juu täällä palstalla on kyllä aika säälittävä meno.
Tää misse case on jo kolmas missä nainen roikkuu pakoon pyrkivässä miehessä eikä nainen vaan tajuu:
Sasa ja Joppe
Katja ja Pekka
Minna ja Lasse
Mikä homma BB?
Siis mitä? Saiko Kela-p1llu oikeasti keskeytettyä tehtävän huutamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut vuosiin tuota katsottua, aika ajanut ohi ohjelmasta jo ajat sitten, noloa että sitä vieläkin tehdään.
Parempi ainakin kuin nuo lukemattomat eksät siellä ja täällä ja muut paritteluohjelmat.
Lämpimätä parittelu ohjelma on tämäkin lopulta
Vttu mä lähden kotia kohti, jollei joka tahti jota toinen pohti
Jassu In aikoi mennä lapsettomuus hoitoihin. Pitäisi ensin kasvaa aikuiseksi vastuulliseksi vanhemmaksi, Maksaa velat, vastata ensin itsestään. Laiduttaakkin pitäisi, koska läskit ei tule tiineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätte kai virolaisen palvelukulttuurin, sitä ei ole! Ihmiset on töykeitä ja sulkeutuneita. Taavi on just perusvirolainen. En usko, että pepsodenttihymyään tuhlaa talon ulkopuolella.
Itse olen ainakin saanut vain hyvää ja ystävällistä palvelua Virossa sekä viroksi että englanniksi.
Taavi myös sanoi, että eihän sitä tulevaisuudesta tiedä. Mieli voi muuttua, mutta tällä hetkellä tuntuu tuolta.