Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalon säännöt - panemisesta aiheutuvat äänet

Vierailija
10.10.2014 |

Äsken kotiin tultuani rappukäytävässä törmäsin yläkerran tiukkaan mummeliin, joka sanoi että yölliset paneskelun äänet kuuluvat asunnostani kuulemma kaikkialle ympärille ja että se on oksettavaa ja että aikovat ottaa isännöitsijään yhteyttä jos se ei lopu. Onko hänellä oikeutta ensinnäkään ruveta sanomaan touhujani oksettaviksi tms? Ei ole tarkoituksella ainakaan mitään meteliä pidetty, joten olen vähän ymmälläni.. Mitä ovat AV palstalaiset tästä mieltä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka äänekkäästi paneskelette, mutta olen asunut todella äänekkään seksailijan naapurina ja oli kyllä todella vaivaannuttavaa, kun huusi täyttä kurkkua seinän toisella puolella rivouksia tyyliin "fuck me hard with that big hard cock", kun oli vieraita kylässä. Oli tummaihoinen ja ulkomaalaistaustainen. Ei minulla ainakaan orgasmin hetkellä tule mitään järkyttävä miinuuttia kestävää huutoa, vaan pikemminkin vähän kovaäänisempi huokaus. En voi uskoa, että ketään Normaalit huokailut häiritsisivät, vaikka ymmärrän, että saattaa kuulua naapuriin, jos on ohuet seinät.

Vierailija
42/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]

Voi luoja vieläkin vatvot samaa asiaa täällä... Mummo sanoi vähän ilkeästi ja mielenterveytesi järkkyy. Get over it ny ihan oikeasti.

[/quote]Samaa ajattelin. Eiköhän asia ole jo tullut selväksi. Tuskin kenelläkään on mitään uutta sanottavaa asiaan. Tai sitten ap todellisuudessa nauttiikin siitä että hänen seksiääniään pohditan ja niistä keskustellaan. Ja siksi koko aloitusviesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siltä mummeliltakin luultavasti on kuulunut ääniä jos on ollu mies ja lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme