Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te asiakaspalvelijat - miten jaksatte? Miksi ette vaihda työpaikkaa?

Vierailija
03.09.2021 |

Tämä nyt lähinnä kysymyksenä vain tavan kauppaostoksiaan kaupan kassalle latovana ulkopuolisena koettua ja harmittaa teidän puolesta. Jatkuvasti siellä kaupassa vaikka millaista kulkijaa ja varsinkin kaupoissa, respoissa, neuvontapalveluissa ym. saavat työntekijät ihan kohtuuttoman paljon paskaa niskaan ja jopa fyysinen väkivallan mahdollisuus on läsnä kun lasketaan mukaan näpistelijät, narkit ja muut.

Tänään viimeksi ruokakaupassa latelin ärräpäitä kiukkuiselle äijänrohjakkeelle joka ruuhka-aikaan alkoi kiukutella jonon kasvaessa nuorelle kassatytölle joka ei tiennyt miten niitä jokaista eteenveto -käteenveto -prseenveto -lipuketta olisi pitänyt käsitellä ja oliko vielä iltaveto vai yöveto... onneksi sain ukon hiljaiseksi ja tyttö kokeneemman kassalle neuvomaan miten edetä. Ja nämä nyt eivät ole kuin pientä pintaa mitä näkee asiakkaana.. D:

Itse varmaan kestäisi päivääkään etten tinttaisi jotakuta elämäntapa-ahdistujaa naamaan. Onneksi olen ihan toisenlaisessa työssä, asiakaspalveluun minusta ei olisi ikinä ainakaan kaupan- tai kulttuurialalla :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma joten minua säälitään niin paljon että hyvin harvoin kukaan on ilkeä, sellaisia asiakkaita kohdannut vain muutaman. Joskus tullut jotain v*ttuilua tyyliin ”onpas täällä tänään kauniita myyjiä” mutta 99,9% asiakkaista on joko neutraaleita tai mukavia ja tykkään työstäni.

Vierailija
2/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi ap, hankalat asiakkaat ovat ikuista "leipää" töissä ja niihin tottuu.

Eikä niitä jatkuvasti ole, eikä jonoina.   Suurin osa ihmisistä käyttyäytyy täysin asiallisesti, vaikka joskus joutuvat jonottamaan pitkäänkin.

Ja kun niitä asiakkait on niin paljon päivittäin, viikottain ja kuukausittain, siihen turtuu.

Annan aina asiakkaan valittaa asiansa ja sitten asiakas rauhoittu, kun on saanut sanansa sanottua.

Jotkut jopa pyytävät anteeksi, että kun kihdyin niin paljon ja liikaa.

Kyllä sen valituksen kestää, kunhan se ei mene henkilökohtaisuuksiin, että rupee pelkkää haukkumaan pelkkää sitä palvelevaa asiakapalvelijaa.   Sitähän ei kenenkään tarvitse sietää, mutta toki asiakkaat saa valittaa tavaroista, jonoista, hitaudesta ja kaikesta mahdollisesta muusta.

Työtähän se vaan on meille asiakaspalvelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kotikaupungissa muita vaihtoehtoja

Vierailija
4/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asiakas v*ttuili pienistä rinnoista kassalla. Keski-ikäinen mies suorat housut jalassa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan

Vierailija
5/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen asian niin, että minun täytyy sietää tuota ihmistä 2 minuuttia, hänen täytyy sietää itseään koko loppuelämänsä.

Vierailija
6/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas alkaa huutaa minulle niin huudan takaisin. Tosin enpä olekaan missään kaupassa töissä tai nollatuntisopimuksella.

Vierailija
7/7 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mä olen tehnyt kerran samoin kun joku keskiäkäinen setämies mokasi itse Lidlin sovelluksen käytön eikä mitenkään halunnut uskoa, että kun ostokset on maksettu sitä bonusta ei enää jälkikäteen saa. Ukkeli ilmeisesti uskoi, että kassa (nuori kesäharkkarimimmi) jotenkin pystyisi hakkeroimaan kauppaketjun sovelluksen tai jotain. 

Mä olin seuraavana jonossa ja kehotin herraa ottamaan vaikka Lidlin pääkonttoriin yhteyttä, jos kerran jotain muutosta tietotekniikkaan haluaisi. Ilmeisesti oli ensimmäinen kerta, kun joku käski kyseistä ukkelia menemään itseensä ja jäämään sinne, sen verran tuhisten häipyi ostoksineen. 

Pidin huolta siitä, että kiitin ja hyvästelin kassan ekstrakohteliaasti, jotta hänelle ei jäisi päällimmäiseksi aivan kamalaa kokemusta töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi