Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka puhuu koko ajan

Vierailija
03.09.2021 |

3 tunnin bussimatkalla ihmettelin vieressä istuneita, joista toinen puhua pälpätti tauotta koko matkan. Miten sellaisem seurassa kestää olla? Ja miten sitä juttua voi riittää koko ajan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset, ne naiset.

Vierailija
2/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on. Voi puhua 25h/vrk. Itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tuollaiselle narsistille löytyy kyllä joku riittävän masokistinen tyyppi, joka ei ymmärrä omaa parastaan kuin vasta liian myöhään

Vierailija
4/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin kerran siskolleni joka puhuu koko ajan:  Ole nyt hetken hiljaa - se suuttui. Mutta lopetti puhumisen.

Vierailija
5/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
6/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti kaikille pälättäjille: olette karmeaa seuraa! Olkaa nyt pliis hetki hiljaa. Kysykää välillä mitä toiselle kuuluu ja kuunnelkaa vastaus rauhallisesti.

Vierailija
7/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti kaikille pälättäjille: olette karmeaa seuraa! Olkaa nyt pliis hetki hiljaa. Kysykää välillä mitä toiselle kuuluu ja kuunnelkaa vastaus rauhallisesti.

Joo.

Vierailija
8/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä todella raskaita. Mun salilla käy yks nainen joka polkee hissukseen crosstraineria tai kuntopyörää ja puhuu KOKO sen ajan puhelimeen. Teen n. tunnin treenin ja on usein siellä kun tulen ja jää kun lähden. Et en tiedä montako tuntia jaarittelee ja on treenavinaan.

Onneks on kuulokkeet.

Vierailija
9/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin pälättäjiin liittyy vielä sekin inhottava piirre, että he kääntävät kaikki puhetilanteet omiin asioihinsa. Savu nousee joskus korvista itseltä, jos olisi jotain omaa asiaa, mistä haluaisi jotain sanoa ja kenties saada jonkun järkevän kommentin tai mielipiteen. Sitten kun näillä pälpättäjille erehtyy omista asioistaan sanomaan, niin he kääntävät välittömästi jutun itseensä ja heille tapahtuneisiin asioihin.

Vierailija
10/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan kaikkia. Ihan sama miten käyttäydytte.

Vierailija
11/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
12/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Vierailija
13/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voisi puhua tuntikausia aiheesta kuin aiheesta, jos on sopiva keskustelija. Mutta bussi ei ole sopiva paikka puhua kovalla äänellä 3h. Voi olla muista aika rasittavaa jos aihe on huono. :)

Vierailija
14/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onn evoluuiossa varmaan sama kuiin jollain hitlerillä kun on karismallaan päässyt valtaan niiin uskovat yhä enemmän itseensä. Se on evoluuutiota ja sen piirteitä. Ihinen tekee parhaansa siinä mitä osaaa.

Vierailija
15/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti voisi puhua tuntikausia aiheesta kuin aiheesta, jos on sopiva keskustelija. Mutta bussi ei ole sopiva paikka puhua kovalla äänellä 3h. Voi olla muista aika rasittavaa jos aihe on huono. :)

Nii.

Vierailija
16/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, ne naiset.

Pahinta on pitkä lento ja takana joku läpättäjä, ja ne on muuten joka kerta olleet miehiä.

Vierailija
17/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, ne naiset.

Pahinta on pitkä lento ja takana joku läpättäjä, ja ne on muuten joka kerta olleet miehiä.

Jaa.

Vierailija
18/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koronaeristyksissä herkistynyt entisestään. Bussit, junat yms ihan tuskaa, kun koko ajan joku pitää jotain ääntä tai muuten häröilee.

Vierailija
19/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koronaeristyksissä herkistynyt entisestään. Bussit, junat yms ihan tuskaa, kun koko ajan joku pitää jotain ääntä tai muuten häröilee.

Jokaisen pitäisi oppia kuuntelemaan.

Vierailija
20/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Samat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi