Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka puhuu koko ajan

Vierailija
03.09.2021 |

3 tunnin bussimatkalla ihmettelin vieressä istuneita, joista toinen puhua pälpätti tauotta koko matkan. Miten sellaisem seurassa kestää olla? Ja miten sitä juttua voi riittää koko ajan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö jäätelöauton äänestä ?

nm. Pikainen ikkunansulkijaLiakka Niilo:

Vierailija
22/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vietin palaveria yhden puhepäpättäjän kanssa. Laitan tahallani hitaan hämäläisen version itsestäni päälle ja teen samalla itselleni loogisinta ajatustyötä aiheeseen liittyen. Kun minulla tulee kysyttävää niin kysyn sen, aivan sama onko puheripulilla joku juttu kesken. Harvemmin edes kuuntelen, mitä tuollaisella on sanottavaa ja olen todella epäkunnioittava käykseni kanssa kun ei vain kiinnosta. Se on hänen kannaltaan harmillista kun ei saa ne kerrat kun on asiaa niin asiaansa läpi. Ainakaan minulle. Näitä ihmisiä on joka ikisessä yhteisössä ja tiimissä.

Nämä tämmöiset ihmiset ovat kuin hissimusiikki. En kuuntele. Yllättäen kaveri/ystäväpiiristäni näitä ei löydy niin saan olla rauhassa. Olen muutenkin introvertti niin tällä tavalla jaksan olla sosiaalinen sitten vapaa-ajalla ystävien ja kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri vietin palaveria yhden puhepäpättäjän kanssa. Laitan tahallani hitaan hämäläisen version itsestäni päälle ja teen samalla itselleni loogisinta ajatustyötä aiheeseen liittyen. Kun minulla tulee kysyttävää niin kysyn sen, aivan sama onko puheripulilla joku juttu kesken. Harvemmin edes kuuntelen, mitä tuollaisella on sanottavaa ja olen todella epäkunnioittava käykseni kanssa kun ei vain kiinnosta. Se on hänen kannaltaan harmillista kun ei saa ne kerrat kun on asiaa niin asiaansa läpi. Ainakaan minulle. Näitä ihmisiä on joka ikisessä yhteisössä ja tiimissä.

Nämä tämmöiset ihmiset ovat kuin hissimusiikki. En kuuntele. Yllättäen kaveri/ystäväpiiristäni näitä ei löydy niin saan olla rauhassa. Olen muutenkin introvertti niin tällä tavalla jaksan olla sosiaalinen sitten vapaa-ajalla ystävien ja kavereiden kanssa.

Ymmärtää. Ihmiset - puhuu turhuuksia.

Vierailija
24/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä vanhuspuolella ja joskus siellä on niin levotonta, että meinaa pää hajota. Tauolla haluaa istua hetken ihan rauhassa ja hiljaa. Yksi työntekijä kuitenkin papattaa melkein koko ajan. Ei pysty edes omiin ajatuksiin keskittymään kun toinen puhuu koko ajan. Sama juttu kun vuoron lopussa yrittää kirjata päivän juttuja koneelle ja keskittyä siihen. Tuossa tilanteessa olen sanonut, että voitko olla hetken hiljaa niin saan keskityttyä kirjaamiseen. Hiljenee kyllä, mutta silmiään pyöritellen. Huoh. Onneksi tuo tyyppi vaihtaa pian työpaikkaa.

Vierailija
25/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen töissä vanhuspuolella ja joskus siellä on niin levotonta, että meinaa pää hajota. Tauolla haluaa istua hetken ihan rauhassa ja hiljaa. Yksi työntekijä kuitenkin papattaa melkein koko ajan. Ei pysty edes omiin ajatuksiin keskittymään kun toinen puhuu koko ajan. Sama juttu kun vuoron lopussa yrittää kirjata päivän juttuja koneelle ja keskittyä siihen. Tuossa tilanteessa olen sanonut, että voitko olla hetken hiljaa niin saan keskityttyä kirjaamiseen. Hiljenee kyllä, mutta silmiään pyöritellen. Huoh. Onneksi tuo tyyppi vaihtaa pian työpaikkaa.

Joskus vanhukset puhuvat paljon, mutta et taida ehtiä kuuntelemaan ketään kovinkaan pitkään ?

Vierailija
26/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tuntee henkilön jolla hermostuneisuus ja ahdistuskin sitten purkautuu puheliaisuutena ja kyllä tuolla osaa päästä pälkähästäkin tilanteista?

Vierailija
27/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puhuu paljon ja toinen on melkein äänetön, se saa toisen hämmentymään, jos hän edes huomaa että toinen ei sano mitään.

Vierailija
28/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhuu ihan koko ajan.

Puhetta tulee solkenaan.

Olen jo vuosia sitten opetellut olemaan kuulematta mitään. Ei vaan jaksa ei.

Vierailija
29/29 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hieroja/ kampaaja on sellainen, joka laittaa radion päälle eikä sano sanaakaan käsittelyn aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme