Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirrrrrveä panetus päällä

Vierailija
10.10.2014 |

Pitkä työpäivä edessä ja työpäivän jälkeen kotiin jossa vaimoa ei kiinnosta. Perrrrkele!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pieni muna?

Vierailija
2/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perrrrrrjantai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Tulee ihan eksäni mieleen!

Sen esileikki saattoi olla "mulla on tänään seksiä, olitpa paikalla tai et" niin voi että mä oikein odotin iltaa! Nimittäin tuo ei saanut kostumaan, mutta sainpa olla rauhassa.

Seksiä, perkele... Hmm, jotenkin tuo ei vaan toimi.

Vierailija
4/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä seksiä pyytele enkä kerjää. Kun ei anna niin ei anna. On tehnyt selväksi että itseään ei kiinnosta, vuosia yritin miellyttää ilman mitään vaatimuksia ja odotuksia. Nyt minusta on kasvanut katkera paska.

Ap

Vierailija
5/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ero. Mua helpotti, kun ei tarvinnut enää pelkästään omaan käteen turvautua. Sekin kai varmaan rupesi saamaan jostain muualtakin kuin itseltään.

Siis tajuatko, kaksi aikuista ihmistä asui saman katon alla, molemmat riutuivat puutteessa.

Vierailija
6/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:44"]

Ottakaa ero. Mua helpotti, kun ei tarvinnut enää pelkästään omaan käteen turvautua. Sekin kai varmaan rupesi saamaan jostain muualtakin kuin itseltään.

Siis tajuatko, kaksi aikuista ihmistä asui saman katon alla, molemmat riutuivat puutteessa.

[/quote]

Meillä asuu kaksi aikuista ja pienet lapset saman katon alla. Jo lasten takia en ala eroa edes harkitsemaan.
Muutenkin meillä menee kaikki varsin hyvin ja rakastan vaimoani kaikessa - paitsi tässä asiassa. Ei tämä nyt jokapäiväinen ongelma ole, mutta kun panetus iskee niin silloin iskee kyllä järkyttävä vitutus eikä mistään tule mitään. En kaada muuten hyvää avioliittoa pelkkään seksin puutteeseen, mielummin elän asian kanssa vaikka lopun elämäni.

Ap

Vierailija
7/7 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet vaan. Kyllä se ymmärtää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan