Kieltoja, kieltoja, kieltoja
Vähän aikaa sitten oli lehdessä juttu, mies sai sakot, kun oli kotonaan ja pihallaan ilman vaatteita.
Nyt puhuu naapurit, että kotonaan ei saisi seksiä harrastaa.
Kohta varmaan tulee sääntö, että vain tasatunnilla saa käynnistää auton ja lähteä.
Postilaatikolla saa käydä aina puolen aikaan ja samalla viedä roskapussit.
Kuka jaksaa kytätä toisten elämää jatkuvasti ja raportoida? Missä inhimillisyys?
Ketä varten tätä elämää eletään?
Miksi ei omassa kodissaan saa olla niinkuin itse haluaa?
Kommentit (6)
Mitä se kellekään kuuluu, jos mä kotona hakkaan muijan?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:25"]Mitä se kellekään kuuluu, jos mä kotona hakkaan muijan?
[/quote]
Tätähän voi verrata kotona alasti olemiseen....
Se mies oli mm. hyppinyt alasti trampoliinilla. Ei ihan tavallista alastonta oleilua kotona.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:29"]
Se mies oli mm. hyppinyt alasti trampoliinilla. Ei ihan tavallista alastonta oleilua kotona.
[/quote]
Meidän ikkunasta näkyy, kun lapsi hyppii nakuna trampalla.
Vähän meidän vieraat ihmettelee. Omat lapset on jo tottuneet.
Itse en oikein käsitä vanhempia, jotka antaa muksun keikkua pihalla nakkena.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 09:29"]
[/quote]
Meidän ikkunasta näkyy, kun lapsi hyppii nakuna trampalla.
Vähän meidän vieraat ihmettelee. Omat lapset on jo tottuneet.
Itse en oikein käsitä vanhempia, jotka antaa muksun keikkua pihalla nakkena.
[/quote]
meillä oli naapureita joiden muksut fillaroi alasti naapurustossa.
Asiat kannattaa panna kontekstiin. Tuon miehen kohdalla kyse oli hiemsn muusta kuin pelkästä kotonaan alasti oleskelusta, nimittäin ekshibitionismista. Seksiäkin voi harrastaa, mutta kerrostalossa asuessa pitää siinäkin ottaa naapurit huomioon. Jos ei kykene olemaan karjumatta, voi makkarin äänieristää.
Jos asuu kerrostalossa, naapurit on vain otettava huomioon, sille ei voi mitään. Jos asuu haja-asutusalueella ilman rajanaapureita (kuten me), voi sitten meiskata reippaammin ja nakuilla omalla pihallaan, mutta palvelut ovat sitten kauempana. Kaikessa ei voi voittaa.