Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko tunnistanut av:lla koskaan ketään?

Vierailija
09.10.2014 |

Luin täällä eilen yhden aloituksen (joka leimattiin provoksi),  ja tänään kuulin ihan muuta kautta asiasta. Kuulin siis aivan vastaavan tapahtuman erään tutun kertomana siten, ettei ollut epäilystäkään, etteikö kyseessä olisi sama tapahtuma.

Kaivoin ketjun täältä esiin ja siinä tuli sen verran yksityiskohtia (jotka eivät sano tuntemattomalle mitään), että asia on 100% varma.

Hassu tunne :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella olen tunnistanut kaksi. Kieltämättä hieman hassu tunne :)

Vierailija
2/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sukulaiseni, työkaverini ja muut ystäväni + naapurin Erkin (taitaa olla ehta lassukka tämä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut, tai lähinnä mun viesti tunnistettiin. Oli omituinen tunne, KAIKKIKO TÄÄLLÄ OIKEASTI OVAT?! :D

Vierailija
4/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ja toinen tapaus on että eräs provoksi luultu hlö on oikeasti olemassa. Vuosia sitten sattuivat nämä.

Vierailija
5/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa tunnistanut kaverin ja kaveri on myöntänyt olleensa viestien takana.

Vierailija
6/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta monikin on luullut tunnistaneensa minut. Tunteet ja kokemukset ovat ihmisillä aika universaaleja. Älä oleta, ellet tiedä.

Vierailija
7/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vainoharhainen täytyy olla jos täältä jonkun luulee tunnistavansa.

Vierailija
8/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on nimikyselyt olleet sellaisia, että tiedän jonkun, jolla on juuri samat nimet lapsilla. Toisesta, joka ei kovin hyvä tuttu ole, en edes tiennyt, että on vauva, enkä tiedä vieläkään, pitäisi kysyä asia yhteiseltä kaverilta oikeastaan, voisin vaikka onnitella, mutta en kehtaa paljastaa että roikun av:lla. 

Yksi työttömyysjuttu on samantapainen kuin eräällä tuttavallani. Miksi pitää olla vainoharhainen? Itse ainakin säikähdin, miten yksi yhteen jutut meni. En ole etsinyt tuttaviani, mutta joskus vain joku juttu käy yksiin ja sitten säpsähtää. Yksi juttu taas oli facebookissa samankaltainen eräällä kaverilla kuin täällä. 

Vierailija
9/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin ystävän kautta erään hänen lähipiirissään tapahtuneen pettämis-/erotarinan, ja tiesin heti lukeneeni saman stoorin myös täältä. Ja näin olikin.

Vierailija
10/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.
Mutta minut on tunnistettu aika montakin kertaa.. ;)

Vierailija
11/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ainakin yks Larusta....

Vierailija
12/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, epäilen etteivät kaverini ja lähemmät tuttavat käy näin typerällä palstalla.

Vierailija
13/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ketjua oli moneen otteeseen epäilty provoksi. Sain kuulla jutun toista kautta pian sen jälkeen.

Vierailija
14/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden naapurin, joka kuvaili itse suunnittelemaansa ja tekemäänsä pitkää neuleviittaa jossain ketjussa. Kuvio oli niin erikoinen, että mun oli käytävä vielä mielenkiinnosta kirjastossa katselemassa läpi useamman vuoden neule- ja käsityölehtiä, että olisko se sittenkin ollut jossain ja siksi kaikkea muuta kuin uniikki. Joskus vuosia myöhemmin kysäisin naapurilta, oliko hän tuon viestin kirjoittanut ja hän myönsi. Yllättyi, kun ei ensin edes muistanut koko asiaa.

Vierailija
15/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 03:42"]

Aika vainoharhainen täytyy olla jos täältä jonkun luulee tunnistavansa.

[/quote]

Miksi? Voisiko joku selittää? Jos vaikka minä kerron täällä elämästäni jonkun selvästi tunnistettavan asian ja joku tuttuni sen lukee ja yhdistää asian minuun, miksi hän on vainoharhainen?

Vierailija
16/16 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Ihmisillä voi olla  samanlaisia juttuja loppujen lopuksi. En ole ihan varmasti tunnistanut ketään mutta epäilyksiä on ollut. En tiedä onko mut tunnistettu. Luultavasti ei, tuttuni tietävät niin vähän todellisesta elämästäni, että voin aika rauhassa kirjoittaa mitä huvittaa. En koskaan vastaan mihinkään tarkkoihin ikä ja lasten nimi kyselyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi