Jippiiii !! Talvi on tulossa
Aivan pian saamme nähdä valkoisia kauniita lumikinoksia. Kaunis talvi koittaa ajallaan.
Kommentit (12)
Ja ihanat syyssateet kastelevat maata ja ropisevat ikkunaan..
Rakastan syksyä ja talvea <3 Minulla on todella vaikea siitepölyallergia, siedätyshoidosta ja lääkkeistä huolimatta joudun sairaalaan ainakin kerran siitepölykauden aikana, ja kuumana kesänä oireet ovat pahimpia. Syksyllä ja talvella lopetan lääkkeet ja olen oireeton. Elämä on parasta silloin!
Tänään oli niin ihania syyssateita, ja mahtava virkistävä tuuli.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan syksyä ja talvea <3 Minulla on todella vaikea siitepölyallergia, siedätyshoidosta ja lääkkeistä huolimatta joudun sairaalaan ainakin kerran siitepölykauden aikana, ja kuumana kesänä oireet ovat pahimpia. Syksyllä ja talvella lopetan lääkkeet ja olen oireeton. Elämä on parasta silloin!
Vaikka varmasti viihdyt Suomessa hyvin, silti toivon, että saisit tahtoessasi elää sellaisessa maassa, jossa siitepölykausi olisi mahdollisimman lyhyt.
Huomenna tulee lunta Helsinkiin juuri sopivasti jouluksi - täydellistä! ❄️❄️❄️❄️
Luminen joulu on totta monessa paikoin Suomessa.
Kyl tääl on ollut lunta jo lokakuun lopusta lähtien, eikä ole edes Lappia. Lapissahan on itseasiassa kyllä yllättävän vähän lunta vuodenaikaan nähden.
Lumi on niin kaunista.