Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että olen tyhmä :(

Vierailija
09.10.2014 |

Menin ostamaan aivan ylihintaisen syystakin. Siis takki on todella sievä, mutta en olisi tarvinnut sitä (takkeja kaapissa tusina). Inhottaa tämä shoppailunhimo joka ajoittain iskee. PAKKO saada joku vaate, kosmetiikka, koru tms :(

Muutenkin tiedän ettei tämä kuluttaminen johda muuhun kuin luonnonvarojen loppumiseen (ainii, paitsi et ne oli jo tältä vuodelta loppuneet uutisoi yle elokuussa) ja pahaan henkiseen oloon.. Huoh.

Oli pakko vuodattaa. Kiitos jos/kun joku jaksoi lukea. Ja toivottavasti te olette fiksumpia kun minä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta se :)

Vierailija
2/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi palauttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla

Vierailija
4/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alesta. Eikait niitä saa palauttaa. Pöh.. alesta ja silti s*atanan hintainen... tänä iltana tullut tehtyä varmaan huokailuiden ennätys.. seuraavaksi päätä hakkaamaan seinään. Ja siis kun kyse ei ollut vain tästä takista. Sama kaava toistuu kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Luulen aina, että joku uusi rätti tai hajuvesi tekisi tyytyväiseksi... Kun kuitenkin olen vakuuttunut, että askeettisempi elämä joka keskittyisi vaikkapa muiden auttamiseen, hyväntekeväisyyteen tms antaisi pysyvämpää onnea elämään pidemmällä tähtäimellä.

Ap

Vierailija
5/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kiroilu. En normaalisti kiroile. Nyt vaan hatuttaa oma tyhmyys niin paljon.

Ap

Vierailija
6/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takki myyntiin huutoon tai torille.

Vierailija
7/7 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei shoppailu tee onnelliseksi. Voisitko keksiä jotain muuta ajanvietettä tai tyydytyksen lähdettä jatkossa,  koska siitähän kai on kyse? Itselläkin välillä tulee pieniä ylilyöntejä ja aina yhtä huono olo niistä. Itselle en paljoa ostele, mutta lapsille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme