Mitä lasissa?
12 vuotista single maltia täällä. Julistan illan alkaneeksi. Lepo.
m39
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Olutlasi toisessa kädessä ja toisessa on halpa sikari, ulos kait se on lähdettävä polttamaan.
Se on huomaavaista ja järkevää. Isäni poltti "ketjussa" -70l ja kaikki seinät ja katot keltaisia. Autossakin oli pakko. Kyllä oli pikku Lada täynnä ihmisiä ja savua. Ikinä en ole itse alkanut polttamaan, mutta en ole mikään moraalinvartija myöskään. Kippis! 🥃🙂
Vierailija kirjoitti:
Tanqueray GinSin-tonic.
Kuin jotai vahvempaa lonkeroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanqueray GinSin-tonic.
Maistuu ihan oikealta Gintonicilta, on vain ilman alkoholia. Tanqueray Sin on parasta, Bombay Sapphire Sin on myös ihan aidon makuista.
Olen joskus tarjoillut vieraille heidän tietämättään eikä kukaan ole huomannut eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanqueray GinSin-tonic.
Maistuu ihan oikealta Gintonicilta, on vain ilman alkoholia. Tanqueray Sin on parasta, Bombay Sapphire Sin on myös ihan aidon makuista.
Olen joskus tarjoillut vieraille heidän tietämättään eikä kukaan ole huomannut eroa.
Voisin huvikseen kokeilla, eikö tota ole kuitenki jotai 6 volttisena, siis vahvana lonkerona? tai sit muistan väärin.
Viskiä täälläkin, Talisker 10 v single malt. Päätin ottaa kun ulkona sataa ja kynttilä palaa ekaa kertaa tänä syksynä. Jää kyllä tähän yhteen koska aamulla menoa
M27
Vierailija kirjoitti:
Viskiä täälläkin, Talisker 10 v single malt. Päätin ottaa kun ulkona sataa ja kynttilä palaa ekaa kertaa tänä syksynä. Jää kyllä tähän yhteen koska aamulla menoa
M27
Loistava valinta. Itse otan suosiolla huomiseksi VMTL.
m39
Onko tämä joku alkkisten kokoontumiskerhon ketju? Joka viikonloppu pitää verää viiinaa?
Aviomiehen kanssa nautitaan portugalilaista 2U-punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku alkkisten kokoontumiskerhon ketju? Joka viikonloppu pitää verää viiinaa?
En tiedä siitä, mutta ankeuttajien ketju ei ainakaan.
m39
Vierailija kirjoitti:
Pitihän tännekin joku nalkuttaja eksyä.. 😂
Yksi jäsen lisää viskikerhoon :D Täällä Glenlivet 15 v single malt, tummaa suklaata ja sherlock telkkarista. Valittajat pois ketjusta
N26
Make love not war. Tämä on nautiskelijoiden ketju. Kukin omalla tavallaan. Vaikka surussaankin yrittäjien.
T. Nainen 55v.
Chileläistä punkkua lasissa.