Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen vklp ilman alkoholia. Tekisi mieli herkutella.

Vierailija
03.09.2021 |

Ajattelin raitistua ja lopettaa alkoholin käytön kun siitä ei ole kuin harmia itselleni.
Yksi syy oli myös se, että saan kiloja karsittua mutta myös psyykkiset syyt. Tahdon voida paremmin ja olla virkeämpi sekä muutenkin enemmän elämässä kiinni.

Olen tänäänkin tehnyt jo vaikka ja mitä mutta päivä on mennyt uskomattoman hitaasti.
Juominen käynyt mielessä useita kertoja mutta en tahdo juoda, se vain on mielessä. Etoo ajatus, että ottaisin alkoholia.
Mutta jotain mielihyvää tarvitsisin kuitenkin...
Tekisi mieli herkutella mutta siitäkin tulee morkkis.
Haaveilen lämpimästä omenakaurapaistoksesta ja jäätelöstä tai sitten lakritsista ja suklaasta.
En tiedä mitä teen, joten tulin tänne vuodattamaan ja miettimään.
Yritän keksiä selityksiä, että olen kaurapaistokseni ansainnut mutta olen syönyt liikaa sokeria viime aikoina.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttele pois vaan hyvällä omallatunnolla! Raittiuslupaus ei kestä, jos yrität toteuttaa sen kärvistelemällä. Jotain mielihyvää ja nautintoja nyt pitää olla jokaisella.

Vierailija
2/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liköörikonvehteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkuttele pois vaan hyvällä omallatunnolla! Raittiuslupaus ei kestä, jos yrität toteuttaa sen kärvistelemällä. Jotain mielihyvää ja nautintoja nyt pitää olla jokaisella.

Niin...

No poden varmaan syömisen jälkeen syyllisyydestä mutta olen ainakin iloinen jokaisesta alkoholittomasta päivästä.

Olen ollut siis lähinnä viikonloppukuluttaja ja kun vihdoista viimein pääsin inhottavasta miehestä eroon, jonka kanssa juomatapani meni yli kohtuullisuuden ja joka itse joi paljon runsaammin niin olen onnellinen, jos en näe lähimainkaan tölkin tölkkiä. Siitä tuli ikävä rutiini ja tottumus.

Nyt sitten nautiskelen tässä uusista tuulistani :)

Jos nyt tämän viikonlopun syön vähän rennommin.

Ap

Vierailija
4/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syöminen (tai juominen) ole mitään mitä on ansainnut.

Vierailija
5/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin herkuttelen ihan hyvällä omallatunnolla. Pienempi pahe se on kun juominen. 7 viikkoa nyt juomatta ja laihduttaan kerkiää sitten myöhemmin jos on tarvetta. Tsemppiä sulle.

Vierailija
6/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kaurapaistos uunissa. Jos sit jotain hyvää sarjaa vielä jakso ja pätkä kirjasta, niin pääsee jo nukkumaan.

Tsemppiä toisillekin raittiutta tavoitteleville tai raitistuneille!

Saa tuoda ketjuun tuntojaan aiheeseen liittyen jos tykkää, vilkuilen välillä jos joku täällä kommentoi.

Minä kiitän jo edellä vastanneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä