Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, kumpaan kastiin kuulut (raskauskiloista)?

Vierailija
09.10.2014 |

Oletko niitä, jotka laihtui entiseen painoon alle 6kk synnytyksestä vai niitä joilla meni vuosi tai pidempään?. Toinen kysymys, yrititkö aktiivisesti laihduttaa äitiyden myötä vai laihduitko itsestään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaankaan. Kuulun niihin, joilla kaikki kilot jäivät synnärille. Raskauksissa kiloja tuli vain 6-8kg.

Vierailija
2/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduin imettämällä ja vaunulenkeillä (n. 1h päivässä), 6kk synnytyksestä oli lähtenyt jo 7 kg "ylimääräistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva täyttää 7 kk ja mulla on edelleen ne samat kilot, jotka jäi kun turvotus oli lähtenyt (toksemia). Tuntuu, etten laihdu niin millään. Olin ennen raskautta 50, nyt 58 kg. En voinut imettää. Rasittaa olla läski. Tai no, ennen olin hoikka, nyt normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
4/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk synnytyksestä oli lähtenyt kaikki kilot (18) ja pari päälle. Lähtivät aika lailla itsestään.

Vierailija
5/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärille jäi kaikki paitsi +5kg, ne ja enemmänkin lähti puolessa vuodessa, en yrittänyt laihduttaa, mutta synnytyksen jälkeen ruokahaluni oli täysin olematon monta kuukautta.

Vierailija
6/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihtunut alussa. Laihdutin kilot pois kun nuorin lapsi oli parivuotias. Siinä vaiheessa yöherätykset olivat vähentyneet sellaiseen määrään, että minulle jäi ylimääräistä energiaa. Käytin sen laihduttamiseen ja pihan mylläämiseen uuteen uskoon :)

Vierailija
7/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus: kiloja 12, suurin osa jäi sairaalaan. Loput tippuivat itsestään.

2. raskaus: kiloja 13, jäi lähes 10, yhtään ei ole pudonnut. Imettäessä ei voi aktiivisesti laihduttaa.

Vierailija
8/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vaihtoehto kummankin kohdalla. Painoa tuli ekassa 20kg ja tokassa 16kg. Alle kahdessa viikossa olin omassa lähtöpainossani. En laihduttanut (enkä imettänyt, joka vissiin yleensä tuppaa laskemaan painoa).

Vierailija
9/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nyt 2kk ja 13 kg tippunut, 4 kg ylimääräistä jäljellä. Olen syönyt valitettavan paljon herkkuja nämä 2kk, varmaan muutoin olisin jo alle lähtöpainon..mutta nälkä on kyllä koko ajan, vauva syö yölläkin kahden tunnin välein ja painokäyräkin sen kyllä todistaa..

Vierailija
10/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta ekasta laihduin nopeasti alle lähtöpainon. Seuraavista jäi sitten enemmän muistoja matkaan.

Vierailija
11/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaudesta tuli +12kg, toisesta +16kg. Laihduin molempien raskauksien jälkeen nopeasti entisiin mittoihin, imetys oli tehokas painonpudottaja. Nyt paino samassa kuin ennen ensimmäistä raskautta,ehkä hivenen vähempikin koska olen aloittanut säännöllisen liikuntaharrastuksen.

Vierailija
12/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Tai siis joo, alle 6 kk. Synnytin ja maha pieneni, kilot jäi käytännössä synnärille. Olin ennen raskautta 170 cm/52 kg ja raskauden jälkeen parin viikon päästä kun kävin puntarilla, olin 51 kg. Painoa tuli siis raskauden aikana 11 kg

Vierailija
13/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis toinen lapsi, ensimmäisen kanssa lähti kilot heti kun lopetin täysimetyksen(6kk) eli ihan erilailla kuin tämän toisen kanssa

Vierailija
14/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli raskauden aikana 7 kg, kaksi viikkoa synnytyksestä painoin 4 kg vähemmän kuin ennen raskautta.

Vierailija
15/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmannen, ja viimeisen lapsen jälkeen 3 vkoa synnytyksestä paino sama kun ennen raskautta. Ja olin 36-vuotias. Painoa tuli kymmenisen kiloa raskauden aikana, enkä ole langanlaiha, vaan ihan normaalipainoinen. Mä olen sitä sorttia, että laihdun tosi paljon imetyksen aikana. Voin syödä mitä vaan ja paino tippuu ja nopeiten ja eniten tippui tämän vikan lapsen aikana. Toisaalta paino raskauden aikana nousikin vähiten. 

Sitten kun imetys loppuu, niin paino ikävä kyllä nousee takaisin lähtölukemiin. Siis sinne missä oli ennen raskautta ja nyt kyllä vähän ylikin.

Vierailija
16/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin n. 2-3 kk:ssa entiseen painooni/mittoihin ja en tehnyt mitään edistääkseni laihtumista, en edes imettänyt. Ennen raskautta olin n. 60 kg ja lihoin 17,5 kg raskauden aikana.

Vierailija
17/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin itsestäni kahdessa viikossa 8 kiloa ekan raskauden jälkeen ja 5 kk:ssa 25 kiloa toisen jälkeen. Toista odottaessa lähdin tosi alhaisesta painosta (imetys laski) niin tuli sitten enemmän kiloja.

Vierailija
18/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsi ja kilot lähti kuukaudessa!! Enkä yrittänyt mitään, ainoastaan imetin. En edes paljoa pystynyt liikkumaan kipeän jalan vuoksi. Laihtuminen jatkui ja lopulta puolen vuoden imetyksen aikana oli lähtenyt 20kg. Ja minulla ei olisi ollut varaa laihtua yhtään kiloa. Olin luuta ja nahkaa.

Vierailija
19/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäriltä jäi tasan yksi kilo! :D Puoli vuotta synnytyksestä ja painoin 10 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Nyt synnytyksestä on puolitoista vuotta ja painan edelleen kymmenen kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Laihduin liikaa, nyt näytän hieman "pahalta".

Vierailija
20/21 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:04"]En kumpaankaan. Kuulun niihin, joilla kaikki kilot jäivät synnärille. Raskauksissa kiloja tuli vain 6-8kg.
[/quote]

Minä myös 9 kg tuli kaikki jäi synnärille! Miksi meitä ei koskaan huomioida?!?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän