Paljonko arvioisit tämän miehen iäksi?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Spencer Coursen on syntynyt 2.6.1976
Kuva tosiaan voi vääristää. Googlen perusteella just jonkun 45-vuotiaan näköinen, ap:n linkkaamassa kuvassa meni viidenkympin paremmalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyseessä on Spencer Coursen -niminen amerikkalainen turvallisuusalan yrittäjä, joka on tosiaan syntynyt vuonna 1976, eli hän on tällä hetkellä 45-vuotias. ap
Puku päällä 50-60v, farmariasussa veikkaukset olis ollu 30-35v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyseessä on Spencer Coursen -niminen amerikkalainen turvallisuusalan yrittäjä, joka on tosiaan syntynyt vuonna 1976, eli hän on tällä hetkellä 45-vuotias. ap
OMG, ei voi olla! Hän näyttää selkeästi vanhemmalta kuin 45. Mukavan näköinen mies muuten, sellainen nallekarhumainen. Onkohan tukka värjätty?
Vierailija kirjoitti:
Monenko vastauksen jälkee ap. kerrot ?
Eipä taida ap tietää hemmon ikää.
Mutta eiköhän tuo reilut 60v ole, ellei yli 70.
Sitä paitisi, miltä vuodelta kuva mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG, ei voi olla! Hän näyttää selkeästi vanhemmalta kuin 45. Mukavan näköinen mies muuten, sellainen nallekarhumainen. Onkohan tukka värjätty?
Herkkunassu.
Silmäpussit vanhentaa. Paljon valvottuja öitä.
47v? On nuorempi kuin minä mutta nuo ohimorypyt vanhentaa.
T N52
Vierailija kirjoitti:
47v? On nuorempi kuin minä mutta nuo ohimorypyt vanhentaa.
T N52
Ei, vasta 45.
40v alkkis tai 70v kunnostaan huolehtiva.
En halua kerskailla mutta olen 45 vuotias ja näytän paljon nuoremmalta. Kaverit sanoo että menisin kolmevitosesta.
15