Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mieskaveri moittii jatkuvasti tekemiäni ruokia, kuulemma kun olen äiti pitäisi tarjota muutakin kuin tortilloja ja italianpataa ja nuudeleita

Vierailija
03.09.2021 |

Kun käskin ruveta itse leipomaan pullaa ja vääntämään karjalanpaistia niin vastaus oli "en minä osaa!" Vastasin "ja minä en jaksa!"

Kun olimme exän kanssa yhdessä ja lapset olivat pieniä, tein kyllä janssoninkiusausta, lihakeittoa, kesäkeittoa ym ja monesti olin itkun partaalla kun työpäivän jälkeen seisoin väsyneenä hellan ääressä ja kin viimein päästiin klo 18-19 nauttimaan päivällistä niin lapset huusi "yäk!en syö, pahaa!"
Nykyään keskityn siihen, että ruoka tulee nopeasti ja kaikille maistuu. Ja toimi, kunnes tapasin Herra Päällepäsmärin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjalanpaisti ei ole isotöinen, jos joskus haluat kokeilla. Hidas se kyllä on. Ruoissasi ei ole vikaa, miten vaan saa muilutettua lapsiin kasviksia.

Rasvaista, pelkkää punaistalihaa ja hiilareita eikä yhtään tuoreita kasviksia. Tortilla on terveellisempi.

Niin, totesin ettei niissä ole vikaa. Kommentoin työn määrää.

Vierailija
62/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiertoon jos ilmaiset sapuskat ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut lapsillesi isäpuolen?

Vierailija
64/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että käy ruokailemassa jossain muualla.

Vierailija
65/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on tarjoilemassa lokille muonaa?

Vierailija
66/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan oikeaa ruokaa millä kasvaa rotevia poikia? Niinku kunnon piffiä pannulle paistumaan eikä jotain kiusauksia? Näin mä syön ainakin sinkkumiehenä.

Vierailija
67/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että mies tekee ruoat, jos kerran paremmin osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi