Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesala on kuin enkeli

Vierailija
03.09.2021 |

Super herttainen ihminen. Voi kun kaikki ihmiset olisi tuollaisia.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vesala Puttaalta ole vaikka onkin siellä hengaillut. Itsekkään ja ahneen oloinen akka, omalla tavallaan söpö kyllä.

Vierailija
22/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella ruma

Mistä kulmasta? Ei kyllä ole omaan silmään ruma yhtään vaan päinvastoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula puhui jostain eksistä, että kun joku sanoo hänen olevan perseestä. Nyt ymmärrän, kun täälläkin tuomitaan noin vain ja puhutaan rumasti. 

Vierailija
24/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään Paula Vesalasta. Ja olen kohta 60 v nainen. Ihminen josta koiratkin tykkäävät ei voi olla kuin mukava. Pinnalta hieman " siili", hyvänä ihmistuntijana sanon, että on pohjimmiltaan mukava. Nätti ihminen.

Vierailija
25/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän kilarimuijalta. Sellaiselta epävakaalta. Herttaista imagoa pitää yllä, mutta veikkaanpa että on oikeasti ihan stnan vaikea (=itsekäs, narsistinen) tyyppi. Jotenkin epäaito.

Vierailija
26/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitolan ohjelmassa puhui paikalla olleesta meikkaajasta kuin tämä ei olisi paikalla ollenkaan ja käyttikin jotenkin tökerösti tästä sanaa "se" :D vaikka ihmisiin yleisesti siten suomessa viitataankin, niin paikalla olevaan henkilöön yleensä ei... Meikkaaja oli niinkin lähellä kuin meikkaamassa. Siis oikeasti ihan iholla, silti oli kuin tätä ei olisikaan. Jäi todella kylmä fiilis!

Vierailija
27/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen.

Vierailija
28/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse monisairas työkyvytön nainen, en ole saavuttanut elämässäni yleisellä mittapuulla mitään muuta kuin pysynyt hengissä ja tehnyt mitään kaksi veronmaksajaa tähän maailmaan, mutta olen ihan loppu näihin ihmisiin jotka haukkuvat ja vihaavat itseään. Ihan oikeasti, hyvin harvaa on lapsena kannustettu ja pidetty hyvänä, ja jos onkin niin silti on itsetunto-ongelmia. Vastuu omista tunteista ja tunne-elämästä ja itsetunnosta on itsellä. Olen niin väsynyt huijarisyndroomaisiin valittajiin jotka eivät arvosta itseään ja saavutuksiaan. Toki minäkuvaa muutetaan hitaasti ja se vaatii työtä, mutta ei sitä asiaa auta että sitä omaa paskuutta toitotetaan ja vatvotaan muiden aikana. Kaikki pyörii sen ympärillä että miltä itsestä nyt tuntuu ja miltä minä näytän ja voi minua.

Olen itse ollut terapiassa kaksi kertaa usean vuoden ajan ja käsiteltävää olisi rankan lapsuuden ja nuoruuden huonojen olojen takia vieläkin, mutta en saata ymmärtää miten itsensä panettelu ja vähättely on niin hyväksyttyä ja normalisoitua. Ehkä seuraan vääriä ihmisiä vaikkapa somessa, en tiedä.

Vierailija
29/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse monisairas työkyvytön nainen, en ole saavuttanut elämässäni yleisellä mittapuulla mitään muuta kuin pysynyt hengissä ja tehnyt mitään kaksi veronmaksajaa tähän maailmaan, mutta olen ihan loppu näihin ihmisiin jotka haukkuvat ja vihaavat itseään. Ihan oikeasti, hyvin harvaa on lapsena kannustettu ja pidetty hyvänä, ja jos onkin niin silti on itsetunto-ongelmia. Vastuu omista tunteista ja tunne-elämästä ja itsetunnosta on itsellä. Olen niin väsynyt huijarisyndroomaisiin valittajiin jotka eivät arvosta itseään ja saavutuksiaan. Toki minäkuvaa muutetaan hitaasti ja se vaatii työtä, mutta ei sitä asiaa auta että sitä omaa paskuutta toitotetaan ja vatvotaan muiden aikana. Kaikki pyörii sen ympärillä että miltä itsestä nyt tuntuu ja miltä minä näytän ja voi minua.

Olen itse ollut terapiassa kaksi kertaa usean vuoden ajan ja käsiteltävää olisi rankan lapsuuden ja nuoruuden huonojen olojen takia vieläkin, mutta en saata ymmärtää miten itsensä panettelu ja vähättely on niin hyväksyttyä ja normalisoitua. Ehkä seuraan vääriä ihmisiä vaikkapa somessa, en tiedä.

Mitä hemmettiä? Sulla näkyy olevan ongelmia, joten mksi toisella ei voisi olla myös? Mikä ihme sinä olet määrittelmään kellä voi olla ongelmia ja minkälaisia. Tulipa tosi negatiivinen kuva kirjoituksestasi 

Vierailija
30/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen " keijukainen" kun näen Paula Vesalan. On kepeän oloinen, siro ihan kuin keijukainen, joka voisi lentää. Toinen mielikuva on perhonen. Hän on rohkea, kun uskaltaa avata sielun syövereitä. Julkkiksen elämää ei kannata kadehtia voi vaan kuvitella, että siinä on kestämistä ja pitää omata kovan kuoren, jotta ei rikkoidu kaikista ilkeyksistä ja haasteista elämässä. Näistäkin, joita näillä palstoilla häntä tuntemattomat laukovat.

Toivottavasti ei käy lukemassa.

Vierailija
31/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees tissit enkeliksi.

Vierailija
32/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea se on.

Vierailija
33/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jees tissit enkeliksi.

Tuntemattoman sotilaan saunakohtauksesta päätellen Vesalan ns "tissit" ovat pienet roikkuvat nahkapussit. Sillä ei tietenkään ole mitään väliä millaiset ovat mutta et tainnut nähdä sitä leffaa?

Vierailija
34/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesala menetti minun kunnioituksen keväällä kun uhkasi hakata Marinia ja Kiurua kirveellä. Loputkin rippeet kunnioituksesta menivät pari päivää sitten kun Vesala usutti kaikkia artisteja ja tapahtuma-alan tomijoita rikolliseen toimintaan eli rikkomaan tahallaan koronarajoituksia kun ei viitsinyt paria päivää odottaa. Kaiken lisäksi vielä sanoi että "poliisi ei ehdi joka paikkaa tutkia ja vahtia" eli halusi vaikeuttaa muutenkin aliresurssoidun poliisin työtä. Vesala ja artistit eivät ole kesällä menettäneet yhtään mitään koska kaikki festarit ovat pyörineet koko kesän täysillä ilman mitään rajoituksia, joten turhaa vinkumista. Sen sijaan teatterit, ooppera ja leffateatterit ovat olleet kusesssa jo yli vuoden ja heille kaikki sympatia.

Vierailija
35/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tääl muitaKII ihmiSII, huoh, mitä kiekumista.

Vierailija
36/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotka toisia rumaksi haukutte itse täysin rumia että kyse on kateudesta ja halusta loukata . Paula on lahjakas osaa laulaa ,soittaa , näytellä on opiskellut,on ahkera ja myös äiti hän on ja työtä tekevä . Mitään syytä haukkua ihmisiä ei ole . Loukkaatte tahallaan ihmisarvoa ja oikeuksia .

Vierailija
37/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotka toisia rumaksi haukutte itse täysin rumia että kyse on kateudesta ja halusta loukata . Paula on lahjakas osaa laulaa ,soittaa , näytellä on opiskellut,on ahkera ja myös äiti hän on ja työtä tekevä . Mitään syytä haukkua ihmisiä ei ole . Loukkaatte tahallaan ihmisarvoa ja oikeuksia . Kyse onkin varmaan kateuden lisäksi siitä että haukkujat on ulkomaalaisia eikö niin. Tullaan Suomeen ryöstölle ja haukkumaan suomalaisia mutta raha kelpaa kyllä. 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮

Vierailija
38/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotka toisia rumaksi haukutte itse täysin rumia että kyse on kateudesta ja halusta loukata . Paula on lahjakas osaa laulaa ,soittaa , näytellä on opiskellut,on ahkera ja myös äiti hän on ja työtä tekevä . Mitään syytä haukkua ihmisiä ei ole . Loukkaatte tahallaan ihmisarvoa ja oikeuksia . Kyse onkin varmaan kateuden lisäksi siitä että haukkujat on ulkomaalaisia eikö niin. Tullaan Suomeen ryöstölle ja haukkumaan suomalaisia mutta raha kelpaa kyllä. 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮

Vierailija
39/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala menetti minun kunnioituksen keväällä kun uhkasi hakata Marinia ja Kiurua kirveellä. Loputkin rippeet kunnioituksesta menivät pari päivää sitten kun Vesala usutti kaikkia artisteja ja tapahtuma-alan tomijoita rikolliseen toimintaan eli rikkomaan tahallaan koronarajoituksia kun ei viitsinyt paria päivää odottaa. Kaiken lisäksi vielä sanoi että "poliisi ei ehdi joka paikkaa tutkia ja vahtia" eli halusi vaikeuttaa muutenkin aliresurssoidun poliisin työtä. Vesala ja artistit eivät ole kesällä menettäneet yhtään mitään koska kaikki festarit ovat pyörineet koko kesän täysillä ilman mitään rajoituksia, joten turhaa vinkumista. Sen sijaan teatterit, ooppera ja leffateatterit ovat olleet kusesssa jo yli vuoden ja heille kaikki sympatia.

On tehnyt muutakin rikollista. Voi puuttua tähän viestiin, mutta sittenhän selvitetään asiaa ja tuskin haluaa sitä valoon.

Vierailija
40/53 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen mutta luulee elävänsä usassa ja olevansa suositunpi kuin Elvis.Ihmettelin silloin kun muuttivat Amerikkaan suurin elkein ja myivät taloaan.Ehkä siinä hänen pahaa mieltään miehen löydettyä toisen säästeltiin.Tai hänen kunniaansa .Hyvää elämää hänellekkin ja tuolle entiselle suurelle suunittelijalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme