Huh, kun Robinista on tullut komee. Bumtsibumissa
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Robin näyttää monin verroin paremmalta nykytukassa kuin teiniaikaisessa pystyanaksessa tai lyhyessä armeijan jälkeisessä mitassa.
Mun mielestä lähestulkoon jokainen mies näyttää paremmalta vähän pidemmässä tukassa. Se ananas harvalle sopii...
Mulle tulee Robinista mieleen vähän nuori Matt Dillon
Onpas nyt eroavia mielipiteitä Robinin nykyisestä ulkonäöstä. No ite tykkään :)
Oon huomannu, että lapsena Robinia fanittaneet nykyiset teinit, on somessa etenkin Tiktokissa tosi kitkeriä edelleen siitä, että Robin alkoi laulaa englanniksi. Kyllähän siinä jotain tunnepuolelta katoaa, kun äidinkieli vaihtuu muuksi, mutta ei voi olla ainoa selittävä tekijä. Tosi harmi, että ei nyt oikein onnistu eikä täällä kyllä paljon kannustetakaan.
Siis ihan mielettömän seksikäs. Pakko oli oikein alkaa seurata häntä instassa, että saa katsella tuota mieskarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan mielettömän seksikäs. Pakko oli oikein alkaa seurata häntä instassa, että saa katsella tuota mieskarkkia.
Mieskarkki on kyllä kaamea sana..
Aaaaaah ihana poika! Onneksi hänkin rupesi homoksi tosta vaan ja ei vilkaisekaan naisia enää.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu, että lapsena Robinia fanittaneet nykyiset teinit, on somessa etenkin Tiktokissa tosi kitkeriä edelleen siitä, että Robin alkoi laulaa englanniksi. Kyllähän siinä jotain tunnepuolelta katoaa, kun äidinkieli vaihtuu muuksi, mutta ei voi olla ainoa selittävä tekijä. Tosi harmi, että ei nyt oikein onnistu eikä täällä kyllä paljon kannustetakaan.
Vähän hankala juttu, jos nuorisofanit vähenee, mutta toisaalta en pistäisi pahekseni käydä itse Robinin keikalla, jossa kirkuvia lapsia ja teinejä olisi viimein vähemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaaah ihana poika! Onneksi hänkin rupesi homoksi tosta vaan ja ei vilkaisekaan naisia enää.
Onks sulla joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskarkki on kyllä kaamea sana..
Niin on, mutta en keksinyt parempaakaan :D
Laittaa nykyään myös välillä aika rohkeita kuvia instaansa 😜
Robinin hiukset kasvaa kyllä hyvää vauhtia, keväällä niissä ei ollut vielä paljonkaan mittaa.
Haluan, että joku ammattilaiskuvaaja ottaa kunnon sarjan kuvia Robinista ennen kuin se menee taas saksimaan tukkaansa lyhyemmäksi. Toivottavasti se ei ole aivan pian.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on hirveän vaikea uskoa, että on se sama jätkä, joka tuli julkisuuteen Fso:n kanssa söpönä pikkupoikana.
Vierailija kirjoitti:
MTV:n Elämä lapselle esitys oli tosi hyvä. Yllätyin siitä, miten hyvältä kappale kuulosti. Sama homma viime vuoden Elämä lapselle -esitys, kuulosti yllättävän hyvältä verrattuna kokemukseen musiikkivideon kautta. Livenä menee just luontevalla tavalla, videoihin on voitu laittaa niin paljon luonnotonta extraa, ettei "kuule" musiikkia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että joku ammattilaiskuvaaja ottaa kunnon sarjan kuvia Robinista ennen kuin se menee taas saksimaan tukkaansa lyhyemmäksi. Toivottavasti se ei ole aivan pian.
Haluaisin nähdä tuon pitkän tukan myös oman värisenä versiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Robin näyttää monin verroin paremmalta nykytukassa kuin teiniaikaisessa pystyanaksessa tai lyhyessä armeijan jälkeisessä mitassa.
Mun mielestä lähestulkoon jokainen mies näyttää paremmalta vähän pidemmässä tukassa. Se ananas harvalle sopii...
Lyhyt tukka heittoetutukalla oli myös erittäin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelin jaksoa katsoessani, että robin on esimerkki henkilöstä, joka oli teininä komea, mutta ei aikusena.
Sama kuin prinsessa madelaine.Sit taas toiset kaunistuvat iän myötä.
Merkillistä. Prinsessa Madeleine on edelleen hyvin kaunis, jalostuneessa muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä tuon pitkän tukan myös oman värisenä versiona.
Joo olis kiva, kun näkis kokotummana. Jännä nähä kuinka pitkäksi ylipäätään meinaa kasvattaa.