Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammateissa ei voi katsoa puhelinta työpäivän aikana?

Vierailija
03.09.2021 |

Esim. vastata lyhyesti tai lukea viesti.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

F2F asiakaspalvelussa ei ole suotavaa.

Vierailija
2/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukeltajan ammatissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

F2F asiakaspalvelussa ei ole suotavaa.

LOL.

Katsopa ketä tahansa alan nuorta, puhelinta ne näppää niska kyyryssä heti kun asiakas on yli 2m päässä.

Vierailija
4/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa, joissa tehdään muiden yhtä isopalkkaisten asiantuntijoiden kanssa hommia. Kun samassa palaveripöydässä (etänäkin) on monta joiden aika on kallista, ei todella chattailla viikonloppusuunnitelmia kavereiden kanssa.

Vierailija
5/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisluokanopena ei ole omaa puhelinta luokassa, työpuhelin on, mutta siinä ei tutuille viestintäsovelluksia

Vierailija
6/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en voinu vastata/en nähnyt viestiäsi ku olin töissä"

Hei oikeesti, hän ei vaan ole susta kiunnostunut. Deal with it.

Vierailija
7/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli avoin kysymys ilman sivumerkityksiä.

Ap

Vierailija
8/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei suositella kännykän pitoa keittiössä ollenkaan, joten suurinosa pitää omaansa pukukaapissa ja tauoilla sitten vilkasee. Jos jotain puhelua odottaa, niin pitää pomon kopissa.

Kokki

Vierailija
9/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikealalla tehtaalla. Meillä puhelin ja kaikki ylimääräiset tavarat jätetään pukukaappiin. Työtiloihin siirrytään asianmukaisessa vaatetuksessa, tauoilla saa käyttää puhelinta.

Vierailija
10/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa, joissa tehdään muiden yhtä isopalkkaisten asiantuntijoiden kanssa hommia. Kun samassa palaveripöydässä (etänäkin) on monta joiden aika on kallista, ei todella chattailla viikonloppusuunnitelmia kavereiden kanssa.

Ai.

Viimeksi kun oli teams palsu jossa mm. pörssiyhtiön toimari paikalla, mä näppäilin viestiä watsapissa mun salapanolle ja hieroin etumusta pöydän alla samalla..

T. HR päällikkö

Siis missä oot koulutuksesi hankkinut? Ei oo nykypäivän läsnäoleva kuunteleminen tullut tutuksi? Ihan oikeasti noin ammattitaidottomat tyypit saa pitää työpaikkansa?

Vierailija
11/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappina. Vaikea kesken messun tai hautajaisten vastata puhelimeen.

Näyttelijänä, laulajana, esiintyjänä. Ei voi kesken shown alkaa tekstata.

Vierailija
12/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tehtailla ja muilla laitoksilla on ehdottomat valokuvauskiellot, joiden takia henkilökohtaisten puhelinten käyttö alueella on kiellettyä.

Vierailija
13/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä luokanopettajana voi alkaa viestimään tai vilkuilemaan puhelinta kesken päivän, se on oppilailtakin kielletty ja tällä hetkellä taukoja ei ole. Olen oppilaideni kanssa aamusta, siihen hetkeen kuin he lähtevät. Kiitos koronalle, kaikki välkät ja muut hoidetaan omissa ryhmissä. 

Vierailija
14/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa.

Vierailija
15/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Viimeksi kun oli teams palsu jossa mm. pörssiyhtiön toimari paikalla, mä näppäilin viestiä watsapissa mun salapanolle ja hieroin etumusta pöydän alla samalla..

T. HR päällikkö

HR-pomot nyt ei olekaan mitään asiantuntijoita.

Vierailija
16/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tehtailla ja muilla laitoksilla on ehdottomat valokuvauskiellot, joiden takia henkilökohtaisten puhelinten käyttö alueella on kiellettyä.

Onhan niitä puhelimia ilman kameraa

Vierailija
17/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

T. HR päällikkö

Sillekö pörssiyhtiön toimarille siis näppäilit? Sitä ei lasketa.

Vierailija
18/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Sukeltajan ammatissa.

Miksikäs ei saisi ? Vesitiiviitä pusseja 25m syvyyteen saa alle 20€.

Vierailija
19/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa ei saa olla oma puhelin mukana, tauolla voi katsoa pukuhuoneessa.

Vierailija
20/33 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa sukeltajat viettää niin pitkiä aikoja veden alla ettei jossain välis ehtis rimpautella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä