Missä ammateissa ei voi katsoa puhelinta työpäivän aikana?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
F2F asiakaspalvelussa ei ole suotavaa.
LOL.
Katsopa ketä tahansa alan nuorta, puhelinta ne näppää niska kyyryssä heti kun asiakas on yli 2m päässä.
Aika monessa, joissa tehdään muiden yhtä isopalkkaisten asiantuntijoiden kanssa hommia. Kun samassa palaveripöydässä (etänäkin) on monta joiden aika on kallista, ei todella chattailla viikonloppusuunnitelmia kavereiden kanssa.
Erityisluokanopena ei ole omaa puhelinta luokassa, työpuhelin on, mutta siinä ei tutuille viestintäsovelluksia
"en voinu vastata/en nähnyt viestiäsi ku olin töissä"
Hei oikeesti, hän ei vaan ole susta kiunnostunut. Deal with it.
Tämä oli avoin kysymys ilman sivumerkityksiä.
Ap
Meillä ei suositella kännykän pitoa keittiössä ollenkaan, joten suurinosa pitää omaansa pukukaapissa ja tauoilla sitten vilkasee. Jos jotain puhelua odottaa, niin pitää pomon kopissa.
Kokki
Elintarvikealalla tehtaalla. Meillä puhelin ja kaikki ylimääräiset tavarat jätetään pukukaappiin. Työtiloihin siirrytään asianmukaisessa vaatetuksessa, tauoilla saa käyttää puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa, joissa tehdään muiden yhtä isopalkkaisten asiantuntijoiden kanssa hommia. Kun samassa palaveripöydässä (etänäkin) on monta joiden aika on kallista, ei todella chattailla viikonloppusuunnitelmia kavereiden kanssa.
Ai.
Viimeksi kun oli teams palsu jossa mm. pörssiyhtiön toimari paikalla, mä näppäilin viestiä watsapissa mun salapanolle ja hieroin etumusta pöydän alla samalla..T. HR päällikkö
Siis missä oot koulutuksesi hankkinut? Ei oo nykypäivän läsnäoleva kuunteleminen tullut tutuksi? Ihan oikeasti noin ammattitaidottomat tyypit saa pitää työpaikkansa?
Pappina. Vaikea kesken messun tai hautajaisten vastata puhelimeen.
Näyttelijänä, laulajana, esiintyjänä. Ei voi kesken shown alkaa tekstata.
Monilla tehtailla ja muilla laitoksilla on ehdottomat valokuvauskiellot, joiden takia henkilökohtaisten puhelinten käyttö alueella on kiellettyä.
No en minä luokanopettajana voi alkaa viestimään tai vilkuilemaan puhelinta kesken päivän, se on oppilailtakin kielletty ja tällä hetkellä taukoja ei ole. Olen oppilaideni kanssa aamusta, siihen hetkeen kuin he lähtevät. Kiitos koronalle, kaikki välkät ja muut hoidetaan omissa ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Viimeksi kun oli teams palsu jossa mm. pörssiyhtiön toimari paikalla, mä näppäilin viestiä watsapissa mun salapanolle ja hieroin etumusta pöydän alla samalla..T. HR päällikkö
HR-pomot nyt ei olekaan mitään asiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Monilla tehtailla ja muilla laitoksilla on ehdottomat valokuvauskiellot, joiden takia henkilökohtaisten puhelinten käyttö alueella on kiellettyä.
Onhan niitä puhelimia ilman kameraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Sillekö pörssiyhtiön toimarille siis näppäilit? Sitä ei lasketa.
Emma K. kirjoitti:
Sukeltajan ammatissa.
Miksikäs ei saisi ? Vesitiiviitä pusseja 25m syvyyteen saa alle 20€.
Asiakaspalvelussa ei saa olla oma puhelin mukana, tauolla voi katsoa pukuhuoneessa.
Harvoinpa sukeltajat viettää niin pitkiä aikoja veden alla ettei jossain välis ehtis rimpautella.
F2F asiakaspalvelussa ei ole suotavaa.