Kamalaa. t.ammattivalittaja
Kaikki ovat saaneet selville etten" työskentele" mieheni yrityksessä vaan olen työtön. Miten mä kestän tämän häpeän? ja luultavasti joudun ottamaan lapsen pois iltapäivähoidosta on osa-aikaisesti klo 14 vaikka eskari loppuu klo 12 koska en käy "töissä" ja kavereitten takia olen pitänyt klo 14 asti hoidossa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:02"]
Hä, oletko sinä työtön?? Mistä saat työttömyysrahaa?
Ja taatusti pidät sen lapsen siellä hoidossa, ettei sekin sairastu...
[/quote]
En saa työttömyysrahaa. Miten niin sairastu?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:06"]
Mitä tuolla sitten väliä. Ihan sama mitä ihmiset ajattelee. Ei häpeään kuole.
Ja voisit nyt ihan oikeasti sanoa niille sen että sinulla on monia sairauksia ja se on syy työttömyyteesi, ei laiskuus.
[/quote]
Mutta kun en saa sairauksien takia edes eläkettä niin eipä sitä voi oikein syyksi sanoa. ap
[/quote]
Voi sen sanoa syyksi. Minä ainakin vaahtoaisin kovaan ääneen sitä VÄÄRYYTTÄ että en sitä eläkettä saa vaikka käytännössä olen työkyvytön eikä kukaan minua palkkaa vaikka kuinka haen!
[/quote]
Eipä se silti ihmisten suhtautumista muuta koska niiden mielestä sairaat pääsee helposti eläkkeelle, harva osaa ajatella muulla lailla. ap
[/quote]
Joka tapauksessa kaikkein huonoin sinun kannaltasi on tuo, etteivät he tiedä yhtään mitään syistä miksi olet aina vaan työtön. Ei heillä ole mitään muuta tulkintaa silloin kuin se että olet patalaiska. Osa varmasti ajattelisin niinkin jos sanoisit sairauksistasi, ajattelisivat että olet patalaiska ja tekosairas, mutta osa kyllä varmasti ymmärtäisi paremmin asioita.
[/quote]
Tottakai osa ymmärtäisi mutta taitaisi kuitenkin olla niin että suurin osa ei siltikkään ymmärtäisi vaan pitäisi vaan laiskana. ap
[/quote]
Eikös se ole kuitenkin parempi että edes osa ymmärtää kuin että ei kukaan? Ja ainakin omassa tuttavapiirissäni suurin osa kyllä ymmärtäisi ja olisi empaattisia tuollaista tilannetta kohtaan, on ollutkin joitain tapauksia joissa on yhdessä kauhisteltu joitain tapauksia joissa eläkkeelle ei vaan pääse vaikka ei töihinkään pysty. Ja kaikkien mielestä se on ollut vääryys sairasta kohtaan.
Hä, oletko sinä työtön?? Mistä saat työttömyysrahaa?
Ja taatusti pidät sen lapsen siellä hoidossa, ettei sekin sairastu...