Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttänyt nainen voi joutua "tukemaan alapäätä" ulostaessaan

Vierailija
09.10.2014 |

Tällaista olen kuullut. Pitääkö paikkaansa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kolme lasta sektioilla ja en joudu tukemaan alapäätä - en omaa enkä vierasta. Ei kannata suostua alatiesynnytykseen.

Tarkoitit varmasti sanoa, että sinun ei kannata suostua alatiesynnytykseen, koska pelkäät sitä enemmän kuin leikkausta. :)

Itse koin alatiesynnytyksen paljon mielyttävämmäksi ajatukseksi kuin sen, että vatsa leikattaisiin auki.

Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
22/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:21"]Miksi tällaisista elämänlaatua heikentävistä synnytysvammoista ei puhuta enempää? [/quote] Koska ei ole kunnon äiti, jos ei synnytä alateitse ja saa jotain vaurioita

Tämä on varmaan sanottu myös tässä ketjussa, mutta laskeumilta sektio ei kyllä suojaa. Tämän pitäisi jokaisen tietää. Laskelmia voi tulla kyllä ihan ilman synnytyksiä!!! 

T: gynen polilla työskentevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tiktokkiin tai Facen naisten ryhmiin. Mammat ovat sitä mieltä ettet saa valittaa huonosta seksistä, henkisestä/fyysisestä väkivallasta, perheestä tai sukulaisista. Naisena sun täytyy vaan kestää.

Vierailija
24/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Minulle jäi tällainen laskeuma, joka vaatii sitä välillä. Eli jos kakka jää jumiin peräsuolen loppuosaan, niin täytyy sormilla emättimen sisältä tukea / työntää kohti peräsuolta, niin että laskeuma suoristuu. Tällaista tarvetta ei ollut koskaan ennen synnytystä. Mutta en minä jatkuvasti joudu tuota tekemään kun kakalla käyn, vain jos on vähän kovalla vatsa.

Vierailija
25/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten koske pelkästään synnyttäneitä. Itselleni laskeuman aiheutti ylipaino, jota tuli keski-iässä paljon kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Ei ole lapsia. Siksi yllätyin kun gyne totesi laskeuman. Ja täytyy tosiaan välillä tehdä tuota emättimen sisältä kakan avustamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi