Milloin olette viimeksi riidellyt kunnolla puolisonne kanssa?
Kommentit (10)
En nyt tarkkaa päivää muista mutta tässä yksi ilta kun telkkarista tuli Forrest Gump. Mieheni kanssa on kyllä pitemmänpäälle paha tapella koska aina lopulta osaa valita sanansa oikei ja saa minut kikattamaan kun teini tytön.
Voiko sitä sanoa riitelyksi jos toinen ei sano sanaakaan ?
Me ei riidellä, kun kaikki on hyvin ja asioista puhutaan.
Mun mies ei riitele. Siis oikeasti ei hermostu ikinä mistään. Minä suutahtelen ja saatan äyskiä, mutta äkkiä lepyn ja pyydän anteeksi, koska onhan se nyt ihan typerää yksin riidellä. Ja siis mun mies kyllä sanoo, jos joku asia painaa, mutta on luonteeltaan niin helppo, hänelle yleensä asiat on aina hyvin tilanteessa kuin tilanteessa.
En muista😅 kyllä me joskus riidellään kunnolla mutta tosi harvoin. Yleensä enemmänkin toisella meistä on vaikka nälkä ja saattaa hetken olla äkäisellä päällä jostain pikku jutuista esim vaikka että pakaste mansikat on loppu. Mutta se on vaan hetkellistä, eikä kunnollista riitelyä.
Emme ole koskaan huutaneet toisillemme tai loukannut toista erimielisyyden tultua. Toki emme ole aina olleet asioista samaamieltä , mutta keskustelemalla pärjätty. Kolmekymmentä vuotta naimisissa
Noin viikko sitten. Riidellään paljon. Olen eri mieltä, että riitely piristäisi suhdetta
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei riitele. Siis oikeasti ei hermostu ikinä mistään. Minä suutahtelen ja saatan äyskiä, mutta äkkiä lepyn ja pyydän anteeksi, koska onhan se nyt ihan typerää yksin riidellä. Ja siis mun mies kyllä sanoo, jos joku asia painaa, mutta on luonteeltaan niin helppo, hänelle yleensä asiat on aina hyvin tilanteessa kuin tilanteessa.
Meillä sama. Just yksi ilta suuhtahdin ja pistin poikaystäväni meidän kultsin kanssa pissalenkille. Sainpahan nokilleni kun heräsin puolenyön aikaan ja kumpaakaaan ei ole missään. Soitin perään ja nukkuivat autotallissa. Kuulemma sekin parempi kun tälläinen kotkanpesä miksi vuoteemme yhtäkkiä eilen illalla muuttui:D
Ei koskaan. Puoliso ei osaa riidellä kunnolla. Ihme uhriutumista, marttyyrikitinää, syyllistämistä perusteetta ja muuta emotionaalista paskaa vaan. Koskaan ei kykene erittelemään konkreettista ongelmaa saati pyri ratkaisemaan sitä rakentavasti yhdessä.
En koskaan. Ja hyvä näin.