Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimmat asiat mistä olet saanut jälki-istuntoa

Vierailija
03.09.2021 |

En tiedä onko tällaista keskustelua ollut, mutta kysellään että mistä kaikesta erikoisista asioista olette saaneet jälki-istuntoa. Aloitan. Ensimmäisen kerran sain siitä kun tulin pyörällä kouluun, muistaakseni ensimmäisellä luokalla. Ei olisi saanut. Toisella kertaa menin tappeluun väliin kun huomasin että toinen oli pahasti niskan päällä ja kuristi toista riitapukaria niin että naama alkoi sinertää. Kolmas taisi olla kun opettaja epäili minua jonkun kaunokirjoitusläksyn jälkeen jonkun toisen kirjoittaneen läksyni puolestani. Neljäs kerta oli kun tein kaverin kanssa läksyt koulun pihassa koulun jälkeen. Mitä hel**ttiä. Viides oli kun jonkun opettajan autoon oli heitetty kivellä ja kaikki oppilaat laittoivat sen minun syykseni vaikka olin silloin muissa leikeissä. Muistaakseni vanhempien kanssakin selviteltiin sitä asiaa. Kaikki tapahtui ala-asteella. Ja kaikkiin olin täysin syytön enkä muista kuulleeni että ei saa ekaluokkalainen ajaa pyörällä kouluun. Listaa voisi jatkaa, mutta kertokaa te muut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jälki-istuntoa, kun minua kiusattiin ja pahoinpideltiin fyysisesti & psyykkisesti. Opettajakunta uskoi kiusaajia. Olin siis itse syyllinen.

Ja kyllä, olen edelleen katkera!!!

Vierailija
2/6 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piatin käsityöntunnilla kaveria neulalla. Oli kuullemma pahaa väkivaltaa ja piti antaa jälki-istuntoa. Vieläkin ihmettelen että miksi oli niin vakava Asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin roskan roskakoriin

Vierailija
4/6 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin vahingossa tunnilla paukun. Oli historiantunti.

Vierailija
5/6 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja sanoi rumasti, väistä vähän. Kun oltiin 12v koulun käytävällä. Kuiskasin, väistä ite.

Minä 10 käytöksellä hiljainen, rauhallinen tyttö. Oli suuri häpeä. Seisoin välitunnin sankaritaulun edessä.

Vierailija
6/6 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin osan ruoasta syömättä, taisi olla kolmannella luokalla kauan sitten. Syötiin luokassa ja opettaja jakoi ruoan lautaselle ja kaikki oli syötävä. Muistaakseni oli kaalikeittoa. Joku rohkea kysyi opettajalta, että saako jättää. Opettaja ei puhunut mitään ja tämä oppilas jätti osan syömättä. Edelleenkään ei reagointia opettajan taholta. Tästä riemastuneena puolet luokasta jätti osan syömättä ja jälki-istuntoahan siitä saatiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi