Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä kaupassakäynnissä on niin vaikeaa?

Vierailija
03.09.2021 |

Olin työmatkalla ja laitoin insinöörimiehelleni viestin että kävisi tekemässä viikonlopun ruokaostokset. Kirjoitin että tuo ainakin leipää, juustoa, pekonia aamupalalle ja maitoja.

Se toi leipää, juustoa, pekonia ja kaksi maitoa.

Ehkä lohduttaa se, että tämä raksupoksuni tienaa sen verran että elämänlaatumme on tietyiltä osin varsin mukavaa, vaikka päivittäinen aivojenkäyttö vähän ontuukin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mikään. Käyn kerran pari viikossa, miten sattuu.

Vierailija
2/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.... mitäpä jos itse alkaisit käyttää aivojasi. Jos annat kauppalistan, mutta et oikeasti annakaan, vaan ainoastaan sinnepäin, niin älä sitten itke, jos raksupoksusi - mitä ihmettä se sitten onkaan - ostaa vain ne listassa mainitut.

Jos teet listan, laita siihen edes summittaisesti mitä haluat: "ruoka-ainekset lauantai-illan ruokaan (keksi itse mitä se olisi)" toimii jo paremmin. Vielä paremmin toimii, jos määrittelet sen ruoan: "ainekset lasagneen".

TAI sitten lopetat sen etäältä ohjeistamisen ja kehotat vain miestä ostamaan ruuat viikonlopuksi. 

Toki jos hän ei ole tottunut kaupassa kävijä, hän ei kaikkea ekalla kerralla muista. Käyköön sitten tarvittaessa lisäostoksilla, siinä oppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodorasta jotakin hyvää miehen rahoilla.

M35

Vierailija
4/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten tänne piipittämään tyhjästä. Mikä siinä kauppalistan laadinnassa on niin vaikeata? Jospa menisit takaisin leikkimään kotia sen hyvin ansaitsevan insinöörimiehesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme