Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee haastavampaa löytää puhelinta joka käyttää normi-SIMmiä.

Vierailija
2/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea löytää normaali simiä käyttävää kännykkää. Niitä on pilvinpimein. Eikä Suomesta kannata mitään ostaa, kun saman saa paljon halvemmalla itse tilaamalla ja vaihtoehtoja riittää. Kiinnostaisi vaan tuo adapteri, että toimiiko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:08"]Ei ole vaikea löytää normaali simiä käyttävää kännykkää. Niitä on pilvinpimein. Eikä Suomesta kannata mitään ostaa, kun saman saa paljon halvemmalla itse tilaamalla ja vaihtoehtoja riittää. Kiinnostaisi vaan tuo adapteri, että toimiiko se?
[/quote]

En ole muutamaan vuoteen nähnyt edes käytettynä normi-SIM (luottokortin kokoinen SIM) puhelinta. Mini-, micro- ja nanoSIM puhelimia kyllä löytyy.

Vierailija
4/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:08"]Ei ole vaikea löytää normaali simiä käyttävää kännykkää. Niitä on pilvinpimein. Eikä Suomesta kannata mitään ostaa, kun saman saa paljon halvemmalla itse tilaamalla ja vaihtoehtoja riittää. Kiinnostaisi vaan tuo adapteri, että toimiiko se? [/quote] En ole muutamaan vuoteen nähnyt edes käytettynä normi-SIM (luottokortin kokoinen SIM) puhelinta. Mini-, micro- ja nanoSIM puhelimia kyllä löytyy.

[/quote]

Saivartelu on taito, jonka jotku osaa, toiset ei. :)

Vierailija
5/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistin tuon linkin, ja tosiaan mini-SIM on kyseessä, ei standardi SIM.
Aika harhaanjohtava, otsikko sanoo "saman aikaisen käytön" mutta tekstissä kerrotaan kuten asia on, pitää valita kumpaa käyttää eikä siis voi oikeasti käyttää samaa aikaa kahta liittymää. -2

Vierailija
6/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kantaisin kahta puhelinta, varsinkin jos tavoite on, että molempiin voi soittaa samaa aikaa. Se ei onnistu noilla adaptereilla, niissä valitaan kumpi kortti on aktiivinen.

Vierailija
9/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:40"]

Itse kantaisin kahta puhelinta, varsinkin jos tavoite on, että molempiin voi soittaa samaa aikaa. Se ei onnistu noilla adaptereilla, niissä valitaan kumpi kortti on aktiivinen.

[/quote]

Hei. Kiitos, mutta ei tarvitse vastata muuta kuin aloitukseen. Kiitos.

Vierailija
10/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:40"]

[/quote]

Hei. Kiitos, mutta ei tarvitse vastata muuta kuin aloitukseen. Kiitos.
[/quote]

No ole hyvä vaan. Anteeksi jos nyt jotenkin pilasin hyvän ketjusi.

Vierailija
11/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 13:40"] Itse kantaisin kahta puhelinta, varsinkin jos tavoite on, että molempiin voi soittaa samaa aikaa. Se ei onnistu noilla adaptereilla, niissä valitaan kumpi kortti on aktiivinen. [/quote]   Hei. Kiitos, mutta ei tarvitse vastata muuta kuin aloitukseen. Kiitos. [/quote] No ole hyvä vaan. Anteeksi jos nyt jotenkin pilasin hyvän ketjusi.

[/quote]

Saat anteeksi :)