Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut korvausta eläinvakuutuksesta, jos lemmikki on sairastanut?

Vierailija
03.09.2021 |

Mietin, kun oma eläin on sairas. Olen liittänyt korvaushakemuksen liitteitä liittyen perään (lääkkeitä ja uusia lääkärissäkäyntejä). Mitään ei ole ko. firmassa tapahtunut. Näkyy vaan, että ovat ottaneet vastaan, mutta… Saakohan näistä yleensä korvausta? Millaisia kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut hoidosta ja lääkkeistä. Joku omavastuu näissä on. Saatiin jopa edellisestä koirasta osa ostohinnasta takaisin, koska jouduimme lopulta lopettamaam koiramme.

Vierailija
2/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onsaatu korvauksia vakuutusyhtiöltä. Harmi vaan, että kun nämä vakuutukset tulivat, eläinlääkäriasemat nostivat heti roimasti hintojaan. Hinnat on hinattu maksajan kipukynnyksen pintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi sitten vain odotella.

Vierailija
4/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, jos kuuluu vakuutuksen alaan. Kaikki ei kaikissa vakuutuksissa ole mukana, on esim. tapaturmiin rajoittuvia ja sitten laajoja kaiken sairastelun kattavia. Tarkista vakuutuskirjasta.

Koska teit hakemuksen?

Vierailija
5/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on autovakuutus, kotivakuutus, lapsivakuutus, prätkävakuutus, venevakuutus, metsävakuutus, tapaturmavakuutus, sairauskuluvakuutus, henkivakuutus ... Asiakkaana olen ollut 20v.

Lukemattomia vahinkoilmoituksia olen tehnyt, koskaan en mitään korvauksia ole saanut. Tai edes vastausta yhteenkään hakemukseen.

Kai se on ihan normi, en ole asiaan sen kummemmin enää kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
6/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni, kun viimeksi käytin koiraa lääkärillä, että olisipa ihmislääkärin palvelu yhtä hyvää! Lääkäri soitti useita kertoja parin viikon aikana ja kyseli, miten koira jakselee. Antoi lisäreseptin puhelinreseptinä. Oli soitellut pariin eri apteekkiin ja myös minulle, selvitti mistä lääkkeen varmasti saa. Tuli tunne, että eläimestä haluttiin oikeasti pitää huolta.

Vierailija
7/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Mulla on autovakuutus, kotivakuutus, lapsivakuutus, prätkävakuutus, venevakuutus, metsävakuutus, tapaturmavakuutus, sairauskuluvakuutus, henkivakuutus ... Asiakkaana olen ollut 20v.

Lukemattomia vahinkoilmoituksia olen tehnyt, koskaan en mitään korvauksia ole saanut. Tai edes vastausta yhteenkään hakemukseen.

Tapaturmavakuutusta on tullut maksettua siinä kotivakuutuksen kyljessä vuosia. Viimeksi mietin, pitäisikö luopua ja säästää nekin eurot. Talvella liukastuin, käsi katkesi, kaksi luuta. Edelleen saan kuntoutusta tuon vakuutuksen piikkiin. Toki olin vuosia maksanut heille…

Vierailija
8/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Minä taas olen saanut aina korvaukset. Keittiön vesivahingosta, autokolareista, matkalla sairastumisista. Oiskohan niin, että et ole osannut tehdä korvaushakemuksia oikein tai sulla on sysipaska vakuutusyhtiö?

Vierailija
9/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi voittaa, kun ei vakuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan