Raskaus ja hiivaa joka puolella kroppaa :,(
Hiivasyndroomastahan ei ole kyse, koska suuri ja mahtava länsimainen lääketiede ei sitä tunnusta, mutta kuinka mun pitää toimia tän kanssa? Onko jotain valmisteita, jolla hiivoja voisi häätää raskausaikana kuormittamatta kroppaa ja vauvaa enempää? Makeanhimo on nimensä veroista, millä siitä eroon? Olo on tuskainen!!! Auttakaa!
Kommentit (4)
Daktakortia pahimpiin kohtiin ja KAIKKI valkoiset jauhot, hiivat ja sokerit (myös hedelmät) pois.. Tosi ikävä vaiva, mutta hoituu ruokavaiolla, kunhan vaan on malttia!
Se, että välttelee makeaa ja hiivalla kohotettua leipää auttaa jo pitkälle. Uotilan ruislimppu on hiivatonta. Hedelmiä olen kyllä syönyt, marjoja, puuroa. Makeanhimo on korvien välissä, et vaan syö makeita, sillä siitä pääsee. Luonnonjogurttia ja tavallista viiliä.
luulen ettei hoidu kyllä millään, kun syy on esim. raskaudessa tai minun tapauksessani oli hormonaalisessa ehkäisyssä. Apteekin voiteilla, greipinsiemenuutteella (esim. GSE tipat netistä), kookosöljyllä ja otsonoidulla oliiviöljyllä(ei omasta mielestäni erityisen tehokas) voi lievittää oloa ja saada oireet kuriin vaikka hiiva edelleen päälle jäisikin.
http://www.hiivasyndrooma.com/ruokavalio