Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa stalkata jotakuta, niin mitä hyötyä on whatsapin tai facen läsnäolon kyttäämisessä?

Vierailija
03.09.2021 |

Niitä on paljon muitakin viestimiä, joita kaikkia ei voi edes stalkata.
Tai joku whatsapp läsnäolo yöllä. Kerrankin joku asia jäi vaivaamaan ja tarkistin yöllä, mikä kellonaika kaverin kanssa sovittiinkaan. Jos joku on halunnut mua stalkata, tietty olettaa, että olen viestitellyt jonkun kanssa, vai?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva tietää, milloin kohde on esimerkiksi hereillä. 

Vierailija
2/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Facessa näkee läsnäolon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
4/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarkistaa, et hengissä on.

Vierailija
5/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu on hieman pielessä. Stalkkaaminen johtuu siitä, että on jollain tavalla sairas. 'Hyöty' on sairauden saamaa hyötyä, jota terveys ei tunne.

Vierailija
6/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään miestä kuinka myöhään se pelaa. Discord tähän tosin parempi, näkee senkin mitä se pelaa.

Vierailija
7/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tarkistaa, et hengissä on.

Ainakin wapissa pystyy piilottamaan tuon ominaisuuden. Onko sillpin kuollut jos niin tekee?

Vierailija
8/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla elossa, vaikkei ole facessa tai käytä whatsappia muutamaan päivään

Vierailija
9/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hevistalkkereille kaikki informaatio on kotiinpäin. Modeemiaikaan stalkattiin, että ketkä quittaa samaan aikaan. Sehän oli selvä merkki, että ne ovat käyneet privakeskustelua ja lähtevät molemmat kun juttu on lopussa. Ihan varmasti joku tänä päivänä stalkkaa, että ketkä ovat olleet viimeisen kerran paikalla samaan aikaan. Tällaisestakin syystä joku on varmasti saanut mustasukkaiselta turpaan.

Vierailija
10/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen monen kanssa Kikissä. Sellaisten, joille en halua antaa puhelinnumeroani ja haluan pysyä anonyyminä. Siellä läsnäolo ei näy mitenkään.

Vierailija
11/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hevistalkkereille kaikki informaatio on kotiinpäin. Modeemiaikaan stalkattiin, että ketkä quittaa samaan aikaan. Sehän oli selvä merkki, että ne ovat käyneet privakeskustelua ja lähtevät molemmat kun juttu on lopussa. Ihan varmasti joku tänä päivänä stalkkaa, että ketkä ovat olleet viimeisen kerran paikalla samaan aikaan. Tällaisestakin syystä joku on varmasti saanut mustasukkaiselta turpaan.

Minulla oli kerran pakkomielle ja kyttäsin kun "pariskunta" oli aina messengerissä linjoilla samaan aikaan. Viihtyivät muutenkin epänormaalin paljon yhdessä. Mielestäni suuri ongelma asiassa oli se, että toinen heistä oli varattu eikä tuollainen aktiviteetti käynyt päinsä ja oli ilmeistä että ainakin toinen kuolasi toista himotusmielessä. Olin sellainen moraalipoliisi.

Vierailija
12/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietää kannattaako luottaa

Vierailija
13/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Testaan kyllä uudet tuttavuudet aina jollain tavoin ennen kuin juttu syvenee. Tai testasin, olen seitsemättä vuotta parisuhteessa, joten hetki on aikaa edellisestä kerrasta.

Vierailija
14/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Testaan kyllä uudet tuttavuudet aina jollain tavoin ennen kuin juttu syvenee. Tai testasin, olen seitsemättä vuotta parisuhteessa, joten hetki on aikaa edellisestä kerrasta.

Kerrohan lisää tälläisistä testaamisista? Mitä on selvinnyt ja millä konstein?

Vierailija
15/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin fb näyttää vihreää eli paikalla oloa vaikka olisin nukkumassa..

Vierailija
16/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
17/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä nyt hyödykään mitään, kun aina voi hakkeroida tyyliin läppärin.

Vai mitä?

Vierailija
18/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnutan ventovieraiden akkojen wa-profiilikuvalle

M32

Vierailija
19/19 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään tuskin kiinnostaa paikalla olo aika. Kuvan näkee, jos se on laitettu profiiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi