Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkutytön lempilippis katosi Puuhamaassa

Vierailija
11.08.2008 |

Huomattiin pian ja etsittiin, muttei löytynyt. Löytötavaroihinkaan ei ole kyseistä hattua ilmaantunut... Lippiksessä on mm. puhelinnumeromme.

Eipä taida ihmiset paljon löytämiään tavaroita palautella, harmi! Pienelle tytölle lakki oli "arvokas".

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä ei kenenkään pitäis mihinkään tavaroihin kiintyä niin paljon, että suree ja vatvoo hukkaantuneita tai rikkoutuneita esineitä. Se on vaan lippis, vaikka kuinka "lempi". Lippiksiä on miljoonittain.

Vierailija
2/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla kuin mitä Puuhamaa on ja hävyksissä on edelleen. Ostettiin kyllä jo vastaava tilalle ja tällä kertaa ennemmin tiukka kuin väljä ettei häviäisi niin helposti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvalla ok:n näkönen. Tenniskentälle sopii pienillekin tytöille muttei muualle!!

Vierailija
4/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapsi ei kadonnut, tavaraa saa kaupasta ap

Vierailija
5/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllähän se ihan reilua on jos löytäjä palauttaa jos tavara ei ole oma!

Vierailija
6/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää itse jos kadottaisitte jonkun tosi tärkeän esineen, jostain syystä sillä olisi tunnearvoa (sitä ei voi ostaa kaupasta!!), niin takuulla vähintäänkin harmittaisi.

Vierailija
7/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni jäi pikkunalle lapsena hotelliin ja on edelleen ikävä. :'( Vasta myöhemmin oon tajunnu olla katkera vanhemmille kun eivät tehneet mitään sen takaisin saamiseksi. Tai sitten tekivätkin. Pitänee varmistaa.:D

Vierailija
8/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvalla ok:n näkönen. Tenniskentälle sopii pienillekin tytöille muttei muualle!!

Vierailija
9/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se harmittaa ketä tahansa, jos hävittää jonkun tavaran, varsinkin jos sillä on tunnearvoa tai lempivaate tms.

Musta toi ainahan kaupastaa saa uusia asenne on perseestä ja kertoo ennemminkin ihmisen pinnallisuudesta ja typeryydestä.

Toivottavasti joku löytäisi tyttösi lippiksen ja palauttaisi sen.

Vierailija
10/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampi lapsi, eikä hukkunut tavara aina ole vaan "tavara". Kaikella voi olla tunnearvoa!

Useamman lapsen kanssa saa ostaa paljon kaikkea muutenkin, eli mielestäni on ihan hyvä, että lapsetkin tajuavat tavaran/vaatteen arvon, eivätkä ole "kaupasta-vaan-uusi-tilalle"-tyyppiä... Rahaa menee muutenkin ihan tarpeeksi hankintoihin.

Eihän tätä tietenkään vatvota ja surra menetystä, mutta harmittaa kuitenkin, eniten tytön puolesta. Lippis oli kyllä kivannäköinenkin, vaikka joku täällä kovin sitä epäili, hih;o)

t.ap

Vierailija
11/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni jäi pikkunalle lapsena hotelliin ja on edelleen ikävä. :'( Vasta myöhemmin oon tajunnu olla katkera vanhemmille kun eivät tehneet mitään sen takaisin saamiseksi. Tai sitten tekivätkin. Pitänee varmistaa.:D

Vierailija
12/16 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

empatiaa saamaan kun hukkaavat lempinallensa

Vierailija
13/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi saa turvaa esimerkiksi nallestaan :) En näe siinä mitään pahaa.. miksi lapsi ei sais kiintyä "materiaan"? oppii ainakin tuntemaan empatiaa...

Vierailija
14/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se oli "vain" lippis mikä hävisi.

Tekee ihan hyvää tälläiset pettymykset välillä, siitä sitä oppii että aina ei mene niin täydellisesti ja oppii myös että tavaroista täytyy pitää huolta

Vierailija
16/16 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle yhdelle vaan tiedoksi.

mun tytöllä alkaa pää särkemään ilman lippistä aurinkoisella ilmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi