Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täydellinen haluton avomies

Vierailija
09.10.2014 |

En tiedä onko aiheesta jo aikasempi keskustelu, pahoitteluni jos näin. Mutta...
Turhautuneena kai tänne päädyttiin kyselemään onko mulla samantyyppisiä kohtalotovereita tai muita viisaampia ihmisiä tulkitsemaan tätä niin pientä mutta suurta muutosta parisuhteessa. Seksi....
No näin taustatietoina, minä varhainen parikymppinen nainen, en pahan näköinen mutten alipainoinenkaan. 55/162. Mies on 8v vanhempi. Yhdessä tallattu n.2v, 2kk ikäinen vauva talossa. Seksiä ennen vauvaa PALJON ja hyvää sellaista. Väh. Joka kolmas päivä, joskus jopa 5x päivään. Voi sitä menoa sillon. Raskauden aikana max. 15 kertaa koko aikana, ymmärsin toki että ajatus pienestä lapsestamme masussani herätti ajatuksia, itse olisin kyllä ollut hyvinkin halukas. Mieheni on parasta mitä olisin osannut edes toivoa, erittäin huomaavainen ja rakastava, reilu ja rehti. Huumori yksyhteen. No vilkas rakkauselämähän miehelläni oli ennen minua, mutta "langetin hänet koukkuuni hurjasta sinkkuelämästä" kuullut joskus sanottavan :)
kaikki toimii kuin rasvattu mutta yksi asia on turhauttanut nyt hetken aikaa. Mies ei tee koskaan enää alotteita, sekä olen saanut useampia torjumisia jotka on tuntunut kyllä pahalle tämän minun itsetuntoni kanssa. Toki noita kiloja tuli raskauden aikana 13, enää kuitenkaan vain muutama hassu jäljellä ja kroppa alkaa muistuttaa entistä. Mieheni ei vaan tunnu haluavan vaikka n. Kk sitten olin kykenevä seksiin. Todella oudolta tuntuu kun mies on kuin eri ihminen seksin suhteen. En haluaisi olla turhamainen, mutta olematon seksielämä, jatkuvat torjumiset sekä ikuinen alotteiden odottaminen tuntuu heijastuvan muualle arkeen tympääntymisenä. Stressi ainakin poissulettu vaihtoehto. Ennen kun se oli jopa parhaimmistoa suhteessamme, enää vaan haavekupla.
Mitä on tapahtunut? Anyone?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama mutta haluton osapuoli on nainen. En mitään hajua mitä pitäisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän