Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, kuinka monta hakemusta teit tänään?

Vierailija
08.10.2014 |

Itsellä vain yksi tänään , olkoon huominen parempi!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 08:08"]

En hae töitä tällä hetkellä. Työttömyyskorvaukseni on riittävä toistaiseksi (2600€ käteen).

[/quote]Mitenkäs toi nyt sulta on pois toisen työttömyyskorvaus? Kouluttaudu tai hakeudu parempi palkkaiseen hommaan, jos olet kade tolle työttömyyskorvauksen saajalle, omilla palkoillaan hän on tuon summansa ansainnut, kun on jäänyt työttömäksi.

Ei tuossa ole mitään järkeä! Saat työttömyyskorvausta enemmän kuin minä olen koskaan saanut bruttona. Joku raja pitäisi olla ansiosidonnaisissakin. Myönnän, että olen kateellinen, mutta silti...

[/quote]

Vierailija
42/42 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 08:08"]

En hae töitä tällä hetkellä. Työttömyyskorvaukseni on riittävä toistaiseksi (2600€ käteen).

Ei tuossa ole mitään järkeä! Saat työttömyyskorvausta enemmän kuin minä olen koskaan saanut bruttona. Joku raja pitäisi olla ansiosidonnaisissakin. Myönnän, että olen kateellinen, mutta silti...

[/quote]Mitenkäs toi nyt sulta on pois toisen työttömyyskorvaus? Kouluttaudu tai hakeudu parempi palkkaiseen hommaan, jos olet kade tolle työttömyyskorvauksen saajalle, omilla palkoillaan hän on tuon summansa ansainnut, kun on jäänyt työttömäksi.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän