Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja miehen eksä..

Vierailija
08.10.2014 |

Elikkäs... Olen seurustellut miesystäväni kanssa noin vuoden verran ja tottakai tutustunut hänen perheeseensä, ja hänen äitinsä kanssa on muodostunut läheisimmät välit. Asia mikä itseäni rassaa on miesystäväni eksä joka on edelleen todella tiiviisti tekemisissä ex-anoppinsa kanssa ja haluaa näyttää sen myös minulle että on "kuulunut" perheeseen kauemmin kuin minä. Todella ärsyttävää mielestäni :D Muilla kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex ei ole päässyt yli erosta? Se ei kuitenkaan ihan vastikään ole tapahtunut jos tekin olette olleet jo vuoden yhdessä? Onko heillä yhteisiä lapsia? Ja älä välitä. Miehesi valitsi sinut ja se on tärkeintä.

Vierailija
2/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi hän ei saisi kuulua anopin tuttavapiiriin? Eihän hän ole eronnut kuin miehestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kokemusta, mut kerran särähti korvaan kun (n. vuoden seurustelun jälkeen) anoppi puhui musta puolisolleni tämän eksän nimellä.. Ihmettelin kun kuitenkin oltiin vuosi seurusteltu et tekikö tahallaan vai oliko pelkkä vahinko..

Vierailija
4/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä hänen haluistaan perustaisit. Halutkoon vaikka näyttää Clintonille persereikää.

Vierailija
5/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen ex ei ole päässyt yli erosta? Se ei kuitenkaan ihan vastikään ole tapahtunut jos tekin olette olleet jo vuoden yhdessä? Onko heillä yhteisiä lapsia? Ja älä välitä. Miehesi valitsi sinut ja se on tärkeintä."

No hänellä on jo uusi mies jota raahaa myös jatkuvasti kyläilemään mieheni perheen luo. Ja facebook päivityksiä on aivan PAKKO laittaa jotta varmasti kaikki tietävät että on edelleen niin hyvää pataa ex-anoppinsa kanssa :D Ja ei ole lapsia.  - AP

Vierailija
6/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miksi hän ei saisi kuulua anopin tuttavapiiriin? Eihän hän ole eronnut kuin miehestään?"

Tottakai saa, olen itsekkin ex-mieheni äidin kanssa tekemisissä. En vain ole noin "omistushaluinen" ketään ihmistä kohtaan niin kuin tämä naikkonen tuntuu olevan -AP

Vierailija
7/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kade miehen exälle joka tulee paremmin toimeen exanopin kanssa kun sinä saman henkilön kanssa. Kuule kemioille kun ei mitään voi.. Joillain ne natsaa ja joilllain ei

Vierailija
8/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta.... aiheutti sen etten koskaan edes yrittänyt päästä hänen "paikalleen" siinä huushollissa.... hulluja ämmiä mahtuu maailmaan.......

Vierailija
9/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:23"]

"No miksi hän ei saisi kuulua anopin tuttavapiiriin? Eihän hän ole eronnut kuin miehestään?"

Tottakai saa, olen itsekkin ex-mieheni äidin kanssa tekemisissä. En vain ole noin "omistushaluinen" ketään ihmistä kohtaan niin kuin tämä naikkonen tuntuu olevan -AP

[/quote]

Oletkos koskaan kuullut että se mitä ihminen näkee toisissa, kertoo hänestä itsestään? Voi pitää paikkansakin. Ehkä tuo omistushalukysymys on sulle itsellesi tärkeä ja itse haluat nähdä itsesi omistavana osapuolena. Ja siksi nyppii että siinä on joku joka ei ole ja elä kuten SINÄ haluaisit? Koska ihminen, jolle omistushalu ei ole tärkeää, tuskin kiinnittäisi tuohon mitään huomiota. Naikkonen on muuten halventava nimitys, kertoo sekin siitä, että ongelma on sinun päässäsi. ja on se kummallinen anoppi, jos hänen elämäänsä ei mahdu kuin tietty, sinun määrittelemäsi määrä ihmisiä. Jos olisit yhtään fiksu, tekisit töitä oman itsetuntosi kanssa ja kunnioittaisin toisten ihmissuhdetta- se kun ei sulle kuulu. Ja kunnioittaisit myös yhteistä historiaa mitä näillä ihmisillä on. Täysin naurettavaa saada ongelma tuollaisesta. Vaikka onhan se helpompi arvostella toisia kuin myöntää että itsellä on surkea itsetunto.

Vierailija
10/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kade miehen exälle joka tulee paremmin toimeen exanopin kanssa kun sinä saman henkilön kanssa. Kuule kemioille kun ei mitään voi.. Joillain ne natsaa ja joilllain ei"

Eeeei nyt mene ihan näinkään... :) -AP

Vierailija
11/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletkos koskaan kuullut että se mitä ihminen näkee toisissa, kertoo hänestä itsestään? Voi pitää paikkansakin. Ehkä tuo omistushalukysymys on sulle itsellesi tärkeä ja itse haluat nähdä itsesi omistavana osapuolena. Ja siksi nyppii että siinä on joku joka ei ole ja elä kuten SINÄ haluaisit? Koska ihminen, jolle omistushalu ei ole tärkeää, tuskin kiinnittäisi tuohon mitään huomiota. Naikkonen on muuten halventava nimitys, kertoo sekin siitä, että ongelma on sinun päässäsi. ja on se kummallinen anoppi, jos hänen elämäänsä ei mahdu kuin tietty, sinun määrittelemäsi määrä ihmisiä. Jos olisit yhtään fiksu, tekisit töitä oman itsetuntosi kanssa ja kunnioittaisin toisten ihmissuhdetta- se kun ei sulle kuulu. Ja kunnioittaisit myös yhteistä historiaa mitä näillä ihmisillä on. Täysin naurettavaa saada ongelma tuollaisesta. Vaikka onhan se helpompi arvostella toisia kuin myöntää että itsellä on surkea itsetunto."

Haha :) no, en nyt ehkä kaikkea täällä kumminkaa kerro yksityiskohtaisesti (esim. mitä muita asioita naisen käytökseen liittyy)....  muutamasta tekstin pätkästä voi saada ilmeisesti monennäköistä analyysia. Pointti tässä keskustelussa oli se että halusin kuulla onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia, ei minun itsetuntoni arviointi.

Vierailija
12/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sanoisin että anna olla. Jos sillä on jotain taka-ajatuksia (mustasukkaisuus, näyttämisen halu..) niin kyllä se siitä laantuu kun et reagoi koko asiaan ja vakiinnutte miehesi kanssa lisää. Mitä mieltä miehesi on kuviosta?

Vierailija
13/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:23"]

[/quote]

Ai se exä on omistushaluinen ja "naikkonen"? Mustasukkaisuus oikein huutaa tekstistäsi :D 

Vierailija
14/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on valtavan mustasukkaisen oloinen tapaus, mutta projisoi ominaisuutensa täysin miehen eksään. Niin tyypillistä, niin tyypillistä ;)

Vierailija
15/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edelleen sanoisin että anna olla. Jos sillä on jotain taka-ajatuksia (mustasukkaisuus, näyttämisen halu..) niin kyllä se siitä laantuu kun et reagoi koko asiaan ja vakiinnutte miehesi kanssa lisää. Mitä mieltä miehesi on kuviosta?"

Niin, totta.....  Ei oikeastaan mitään, todennut vain että luultavasti tulevat aina olemaan jonkinlaisissa tekemisissä (se ei ole siis pointti, tottakai saa olla.. mies ei vaan taida huomata samaa mitä minä) Mutta muuten mieheni ei välitä eksästään (ei jaksa kuunnella sen juttuja puolta tuntia kauempaa) ja oli itse suhteessa jättäjä. -AP

Vierailija
16/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:43"]

"Oletkos koskaan kuullut että se mitä ihminen näkee toisissa, kertoo hänestä itsestään? Voi pitää paikkansakin. Ehkä tuo omistushalukysymys on sulle itsellesi tärkeä ja itse haluat nähdä itsesi omistavana osapuolena. Ja siksi nyppii että siinä on joku joka ei ole ja elä kuten SINÄ haluaisit? Koska ihminen, jolle omistushalu ei ole tärkeää, tuskin kiinnittäisi tuohon mitään huomiota. Naikkonen on muuten halventava nimitys, kertoo sekin siitä, että ongelma on sinun päässäsi. ja on se kummallinen anoppi, jos hänen elämäänsä ei mahdu kuin tietty, sinun määrittelemäsi määrä ihmisiä. Jos olisit yhtään fiksu, tekisit töitä oman itsetuntosi kanssa ja kunnioittaisin toisten ihmissuhdetta- se kun ei sulle kuulu. Ja kunnioittaisit myös yhteistä historiaa mitä näillä ihmisillä on. Täysin naurettavaa saada ongelma tuollaisesta. Vaikka onhan se helpompi arvostella toisia kuin myöntää että itsellä on surkea itsetunto."

Haha :) no, en nyt ehkä kaikkea täällä kumminkaa kerro yksityiskohtaisesti (esim. mitä muita asioita naisen käytökseen liittyy)....  muutamasta tekstin pätkästä voi saada ilmeisesti monennäköistä analyysia. Pointti tässä keskustelussa oli se että halusin kuulla onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia, ei minun itsetuntoni arviointi.

[/quote]

Mutta miksi asia on sulle noin tärkeä? Etkö voi vain antaa toisten olla sellaisia kuin ovat ja keskittyä omiin juttuihisi? Vai vetääkö hän tuolin altasi yhteisillä sunnuntailounailla tms? Itse olen eronnut ja sovussa kaikkien mahdollisten sukulaisien ja nyxien ja exien kanssa. En käsitä mmiten ihmiset jaksavat vatvoa ja ärsyyntyä jostain noin tyhjänpäiväisestä kuin sinä ap. Mulla ei ole kokemusta, mutta niinkuin sanoin, olen hyvissä väleissä ja edelleen tervetullut ex-anoppilaan. Vai eikai se ihan eksäksi muutu kun on nuo lapset. Ei ole exän nyxäkään näyttänyt pahoittavan mmieltään siitä että edelleen pidän lasteni isovanhemmista ja heitä silloin tällöin tapaan. Lapsillekin olis aika hirveää jos katkaisisin välit heidän serkkuihinsa, isovanhempiinsa jne.

Vierailija
17/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai se exä on omistushaluinen ja "naikkonen"? Mustasukkaisuus oikein huutaa tekstistäsi :D "

Kyllä se näin nyt vaan on (omistushaluisuus) :D Mälsää jos tulen väärinymmärretyksi :s Ja joo, naikkonen oli väärä sanavalinta....

Vierailija
18/31 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Mun miehellä ihan samanlainen eksä. Yrittää niin kovin olla tekemisissä koko miehen suvun ja kaikkien kavereiden kanssa. Jättäis ees mieheni rauhaan.. Tekstaa miehelle esim että kävin tänään katsomassa uutta tv:tä? Ihan kuin kiinnostaisi. Mies ei vastaa tälle mutta silti jatkaa. Ite en jaksa nähdä enää vaivaa, taitaa exällä vähän viirata päästä. Heidän erosta 4v, me oltu miehen kanssa yli 2v yhdessä. Ja siis mieheni ei ole missään tekemisissä eksänsä kanssa, eksä on yksipuolisesti tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
19/31 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 23:57"]

"Ai se exä on omistushaluinen ja "naikkonen"? Mustasukkaisuus oikein huutaa tekstistäsi :D "

Kyllä se näin nyt vaan on (omistushaluisuus) :D Mälsää jos tulen väärinymmärretyksi :s Ja joo, naikkonen oli väärä sanavalinta....

[/quote]

No mutta anna hänen olla OMISTUSHALUINEN. Ehkä sullakin on piirteitä jotka eivät ole jonkun toisen mielestä miellyttäviä. Miksi miehen exä on sulle ongelma, en ymmärrä...?

Vierailija
20/31 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenestäkään muusta muka tuntuisi pahalle se että miehen eksä tekee itsestään paremman mitä sinä olet, käyttäytyy edelleen kuin olisi miniä talossa, utelee anopiltani mites *piip* ja *piip* suhde etenee jne.... no, näitä voisi jatkaa loputtomiin:) -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan