Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies aloita keskustelua?

Vierailija
19.11.2014 |

Olen tutustunut netissä mukavaan mieheen, jonka kanssa olemme jutteleet päivittäin noin viikon alan. Myönnän, olen vähän kiinnostunut miehestä.
Ongelma on se, että mies ei ikinä itse aloita keskustelua, mutta kun minä aloitan niin hän ihan innokkaasti vastailee :D
Miksei mies voi aloittaa keskustelua? Olettaako hän että minä aina aloitan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet! Kirjoitan kännykällä.
Ap

Vierailija
2/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet, jättäisitkö itse aloittamatta keskustelua henkilölle, josta olisit kiinnostunut? Usein asiat on juuri sitä miltä ne näyttää.

Vierailija
4/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:12"]Mitäpä luulet, jättäisitkö itse aloittamatta keskustelua henkilölle, josta olisit kiinnostunut? Usein asiat on juuri sitä miltä ne näyttää.
[/quote]

Totta, ehkä vaan unohdan koko miehen....
AP

Vierailija
5/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:12"]Mitäpä luulet, jättäisitkö itse aloittamatta keskustelua henkilölle, josta olisit kiinnostunut? Usein asiat on juuri sitä miltä ne näyttää. [/quote] Totta, ehkä vaan unohdan koko miehen.... AP

[/quote]

Siis mikset nyt siis ota härkää sarvista ja pyydä sitä vaikka kahville, selkenis miehellekin haluaako se jotain vai ei! Vai oletteko minkä ikäisiä? Ei aikuiset nyt ainakaan tuhlaa viikkoja johonkin viestittelyyn vaan kannattais ehkä toimia ennenkun joku toinen nappaa ekana.

Vierailija
6/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pariskunnan jutustelua tänään kuunneltuani totean, että ehkä se mies ei saa suunvuoroa :)

Vierailija
7/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan siellä hörhöilet pinkeissä kuvitelmissas...kukaan viitti viikkoa jonkun viestittelyn pohjalta mennä...Ota sitä yhteyttä, jos et ihan avuton oo...

Vierailija
8/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olettaa että sua ei enää kiinnostakaan ja ilahtuu aina kun kuulee susta. Meillä miehillä kun on perusolettamuksena se että kukaan ei voi olla kiinnostunut meistä.

Vierailija
9/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava alku! :D

Vierailija
10/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä tutustua siihen ihmiseen vai kuvitteletko, että netissä kirjoitteleminen on jo "suhde"? Joku tuossa jo ehdottikin, että ehdota tapaamista hänelle. Kasvotusten vasta tiedät millainen hän on ja onko kiinnostunut.

Vierailija
11/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:35"]Haluatko sinä tutustua siihen ihmiseen vai kuvitteletko, että netissä kirjoitteleminen on jo "suhde"? Joku tuossa jo ehdottikin, että ehdota tapaamista hänelle. Kasvotusten vasta tiedät millainen hän on ja onko kiinnostunut.
[/quote]

En pidä netissä kirjoittelemista suhteena. Haluaisin vain hänenkin osoittavan että tykkää kirjoitella kanssani.

Vierailija
12/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:35"]Haluatko sinä tutustua siihen ihmiseen vai kuvitteletko, että netissä kirjoitteleminen on jo "suhde"? Joku tuossa jo ehdottikin, että ehdota tapaamista hänelle. Kasvotusten vasta tiedät millainen hän on ja onko kiinnostunut.
[/quote]

En pidä netissä kirjoittelemista suhteena. Haluaisin vain hänenkin osoittavan että tykkää kirjoitella kanssani.
[/quote]

No eikö se jo kerro jotain, jos ei halua kirjoitella sulle? Aika epätoivosta toi sulla..jaksuhalit epätoivoon.:)

Vierailija
13/13 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se haluaa kirjoitella, jos kerran kirjoittaa? Jos ei haluaisi, ei vastailisi. Huokaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme